آمازون و گوگل و دیگر تهیه کنندگان سرویس ابری غیر اروپایی که خواهان برچسب امنیت سایبری اتحادیه اروپا هستند تا داده های حساس را کنترل کنند، فقط باید با یک شرکت اروپایی همکاری کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه مخالفت خود را با دعوت از ۸ کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که تلاش ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا با پیوستن سوئد به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) ارتباطی ندارد.
اتحادیه اروپا مواضع خود را در قبال چین در زمینه ارزش‌ها، امنیت اقتصادی و استراتژیک تغییر خواهد داد.
سفرای اتحادیه اروپا سخنرانی‌های مراسم «روز اروپا» در تل‌آویو را به‌دلیل مشارکت «ایتمار بن‌گویر» (وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو) لغو کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از طرح روسیه برای استقرار تسلیحات اتمی تاکتیکی در بلاروس انتقاد کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که این اتحادیه با اقدامات احتمالی روسیه در دوران ریاست دوره ای بر شورای امنیت سازمان ملل متحد، مقابله خواهد کرد.
در بیانیه اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه «اتحادیه اروپا تلاش‌های دیپلماتیک منجر به این گام مهم را تقدیر می‌کند» آمده است: از آنجایی که هم عربستان سعودی و هم ایران برای امنیت منطقه محوری هستند، از سرگیری روابط دوجانبه آن‌ها می‌تواند به ثبات کل منطقه کمک کند.
شبکه اجتماعی «تیک تاک» همزمان با افزایش فشارها بر این شرکت در اتحادیه اروپا و آمریکا اعلام کرد که ساز و کار جدیدی را برای تامین امنیت داده‌ها در اروپا در نظر گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به کشورهای این اتحادیه اطمینان داد که تامین سلاح برای اوکراین با استفاده از زرادخانه تسلیحاتی این بلوک، هیچ خطری را متوجه امنیت آنها نخواهد کرد!
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد بوداپست روسیه را تهدیدی برای امنیت اروپا نمی داند.
وزیر امور خارجه بیان کرد: طرف اروپایی ساده‌لوحانه این اقدام را انجام داد که بازخوردهان آن روی مسئولین، مقامات و اتحادیه اروپا قطعا تحریم‌های سنگین و منفی خواهد بود امیدوار هستیم با ادامه نقش‌آفرینی و حضور فعالتان در صحنه‌های دفاع از منافع ملی و امنیت ملی همانطور که همواره هم بوده بیش از گذشته شاهد تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی شما باشیم.
بهارستان- رئیس کل دادگستری کل استان تهران با بیان این که سرکوب داعش توسط سپاه سبب ایجاد امنیت در جهان شد، اقدام اتحادیه اروپا در تروریست خواندن سپاه را سخیف و مذبوحانه دانست.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه سوریه به بیانیه نماینده اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی درباره تسلیحات شیمیایی واکنش نشان داد.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه در سخنانی تأکید کرد: اتحادیه اروپا پنجاه‌ و یکمین ایالت آمریکا شده است.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی از تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه ایران استقبال کرد.
شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا امروز ۱۱ شخصیت و چهار نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی ایران و شماری از مدیران آن را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.
رئیس‌ جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت روسیه به تحریم‌های امروز اتحادیه اروپا علیه کشورش واکنش نشان داد.
صدر اعظم سابق آلمان اعلام کرد تامین امنیت اتحادیه اروپا در آینده بدون روسیه امکان پذیر نیست.
براساس پیش نویس قانونی جدید در اتحادیه اروپا دستگاه های هوشمندی که به اینترنت متصل می شوند از لپ تاپ گرفته تا یخچال و اپ موبایل باید برای وجود ریسک های امنیت سایبری ارزیابی شوند.
بر اساس یک سند تازه تنظیم شده در کمیسیون اروپا، دستگاه‌های هوشمند متصل به اینترنت مانند یخچال‌ها و تلویزیون‌ها باید قوانین سخت‌گیرانه امنیت سایبری اتحادیه اروپا را رعایت کنند.
شورای امنیت ملی آمریکا همچنین گمانه‌زنی‌ها و پیشنهاد‌های اسرائیل مبنی بر ارائه امتیازات بیش از حد از سوی ایالات متحده را رد کرد. «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت: گزارش‌ها مبنی بر اینکه ما امتیازات جدیدی را برای ایران به عنوان بخشی از ورود مجدد به توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ پذیرفته‌ایم یا در حال بررسی آن هستیم، کاملاً نادرست است.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ