حسین صابری محقق و مدرس پوشش ریسک پولشویی: پرونده لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده و گویی عزمی نیز برای حل آن وجود ندارد. با عضویت در این نهاد و استفاده از ظرفیت‌های کشور هر چقدر ریسک کشور کمتر شود، هزینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تجارت بین‌المللی به‌عنوان موتور محرکه توسعه، کاهش می‌یابد. او در این گفتگو به نقد‌هایی که به حضور ایران در FATF شده، اشاره کرده و به آنان پاسخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
با مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: دهه ۹۰ دهه افول تمام شاخص های اقتصادی بود، اما با اقدامات دولت سیزدهم از دام سرمایه گذاری و رشد صفر درصد رها شدیم.
کاخ کرملین اعلام کرد که هکرها به ایستگاه‌های رادیویی و تلویزیونی روسیه نفوذ و یک سخنرانی جعلی از رئیس جمهور این کشور پخش کردند.
در حکمی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، صدراله دولت به عنوان سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام کشور منصوب شد.
حسین صابری محقق و مدرس پوشش ریسک پولشویی: پرونده لوایح FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام مانده و گویی عزمی نیز برای حل آن وجود ندارد. با عضویت در این نهاد و استفاده از ظرفیت‌های کشور هر چقدر ریسک کشور کمتر شود، هزینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی و تجارت بین‌المللی به‌عنوان موتور محرکه توسعه، کاهش می‌یابد. او در این گفتگو به نقد‌هایی که به حضور ایران در FATF شده، اشاره کرده و به آنان پاسخ می‌دهد.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: حاشیه‌سازان به دنبال کانال انحرافی در مسیر حرکت مجلس و دولت هستند، همه باید مراقب باشیم تا در دام آنها گرفتار نیایم.
مدیرعامل اتحادیه دام سبک کشور با بیان اینکه دولت مکلف به اجرای ماده ۲۰ قانون نظام دامپروری است گفت: دولت باید بر اساس این قانون، خرید تضمینی گوشت قرمز، مرغ و شیر را انجام دهد.
دولت اوکراین اکنون در دام سیاست سازش ناپذیر و به طور فزاینده غیر قابل دفاع خود گرفتار شده است.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.
براساس نظرسنجی گسترده از اقتصاددانان که نشان‌دهنده تغییر موضع بزرگ در پیش‌بینی‌های اقتصاد جهانی در چند هفته گذشته است، منطقه یورو از خطر رکود قریب‌الوقوع جسته است. نظرسنجی این ماه Consensus Economics نشان می‌دهد که اکنون اقتصاددانان انتظار رشد ۱/ ۰ درصدی را در طول ۲۰۲۳ دارند. از جمله مواردی که ممکن است موجب خوش‌بینی بازار نسبت به رشد اقتصادی شده باشد می‌توان به کاهش قیمت انرژی، یارانه‌های دولتی و بازگشایی زود از موعد چین، اشاره کرد که موجب افزایش تقاضای جهانی شده است.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام، دو مجموعه باقیمانده وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دی ماه به پنجره واحد هوشمند دولت الکترونیک متصل می‌شوند.
نایب رئیس اتحادیه سراسری مرغ تخم‎ گذار گفت: در حال حاضر انجمن‎ ها و اتحادیه‎ های بسیاری در حوزه کشاورزی و دام و طیور فعالیت دارد. راه اندازی انجمنی جدید منجر به تداخل امور با یکدیگر می شود.
سمنان- دولت با خرید تضمینی دام بنا بر حمایت از دامداران استان سمنان داشت اما عدم وصول مطالبات یا اختصاص نهاده‌های دامی، سبب بروز مشکلات عدیده برای این قشر شده است.
چهار سارق که با همدیگر دوست بودند دست به سرقت از منازل شهروندان تهرانی زدند، این سارقان مشکلات مالی از جمله عقب افتادن قسط وام ازدواج را بهانه کارشان قرار دادند.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دامداران در جریان جراحی اقتصادی دچار مشکل شدند، گفت: تامین نهاده دامی و خرید تضمینی دام دو راهکار دولت برای این قشر است.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: با هدف رفع مشکلات دامداران، دو سیاست شامل خرید تضمینی دام توسط دولت و تامین نهاده دامی به صورت امانی در دستور کار قرار گرفته است.
سمنان- رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، گفت: در قالب اجرای مصوبه هیئت دولت در زمینه قطب دامپروری مهدی‌شهر، یک آزمایشگاه پایه مرکز به نژاد دامی در این شهرستان ایجاد و تجهیز خواهد شد.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه مجلس و دولت با اتخاذ تصمیمات غلط باعث فرار نخبگان از کشور شده اند، گفت: کشورهایی مثل امارات برای نخبگان ما دام پهن کرده‌اند که حتی این روند دیگر مختص نخبگان و پزشکان نیست بلکه سرمایه گذاران هم در حال ترک کشور هستند.
گوشت‌ چرخ‌کرده با ضایعات حیوانی
با گذشت ۵۰ روز از آغاز به کار درگاه ملی مجوز‌های کشور، آمار درخواست‌های ثبت شده در این درگاه به تدریج قابلیت تحلیل پیدا کرده است. آمار‌های ارائه شده نشان می‌دهد از میان ۴۵، ۷۱۷ درخواست مجوز کسب و کار ثبت شده در درگاه ملی مجوز‌ها طی این مدت، فقط برای ۱۹ درصد آن‌ها مجوز صادر شده که بدیهی است، این نسبت باید به تدریج افزایش یاید و به صد در صد نزدیک شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ