دامغان- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دامداران در جریان جراحی اقتصادی دچار مشکل شدند، گفت: تامین نهاده دامی و خرید تضمینی دام دو راهکار دولت برای این قشر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری دامداران گفت: اقدامات در حال پیگیری برای تأمین بازار گوشت قرمز نخست واردات گوساله پایه پروار و دیگری تأمین نهاده‌های دامی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام است.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اینکه نباید این همه مانع برای کشاورزی و دامداری ایجاد کنیم، گفت: کشاورزان با قطعی برق چاه‌ مواجه هستند و پروانه دامداری‌های سنتی تمدید نمی‌شود.
فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: همچنین به کشاورزان و دامداران توصیه می‌کنیم تا از قرار دادن محصولات باغی، زراعی و نهاد‌های دامی در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.
مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عشایری دامداران گفت:سهم جامعه عشایر در تولید ناخالص داخلی حدود ۸۵ هزار میلیارد تومان بوده که ۳.۱ درصد از تولید ناخالص داخلی را به خودش اختصاص داده است.
سمنان- رئیس پلیس پیشگیری از وقوع جرم فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به نکات پیشگیری از سرقت احشام، گفت: تمام اماکن نگهداری احشام استان با امکانات موجود توسط دامداران محصور شود.
تاکنون موردی از ابتلا به تب کریمه کنگو در کشور گزارش نشده است.
مدیر عامل اتحادیه دامداران گفت: یکی از عادت های بازار گوشت قرمز استفاده از گوشت گرم است در حالی که برای افزایش بهره وری این رویه باید به سوی بازار گوشت های یخی تغییر کند.
طرح‌ تولید قراردادی گوشت قرمز و فروش مدت‌دار نهاده‌های دامی به منظور حمایت از حوزه دامپروری اجرایی می‌شود.
سازمان دامپزشکی با توجه به هشدارهای هواشناسی درباره افت محسوس دما توصیه هایی را برای دامداران کرد.
با رأی دادگاه ۱۰۱ کیفری ۲ اشنویه استان آذربایجان غربی ۳ نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای ۳ ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال محکوم شدند.
با رأی دادگاه ۱۰۱ کیفری ۲ اشنویه استان آذربایجان غربی ۳ نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای ۳ ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش ۲۲۰ میلیون ریال محکوم شدند.
مرحله دوم پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش، به دامداران و مرغداران آغاز شد.
مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی های کشاورزی دامداران ایران از اختصاص به بالغ بر ۴۰میلیون پلاک دام در ۴ سال گذشته خبر داد.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: حذف ارز ترجیحی واردات و تامین نهاده های دامی را برای دامداران با مشکل مواجه کرد و آنها قادر به سیر کردن دام های خود نیستند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس گفت: دامداری در حال نابودی است، نهاده‌های دامی ۵ تا ۶ برابر گران شده اند و این موضوع دامداران را گرفتار کرده است.
سمنان- دولت با خرید تضمینی دام بنا بر حمایت از دامداران استان سمنان داشت اما عدم وصول مطالبات یا اختصاص نهاده‌های دامی، سبب بروز مشکلات عدیده برای این قشر شده است.
قم- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آینده نزدیک با مصوبه دولت و حمایت‌هایی که رئیس جمهور در این زمینه داشتند، پشتیبانی از دامداران افزایش می‌یابد.
تقویت صندوق توسعه دامپروری برای حمایت از دامداران خرد روستایی و عشایری و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارات خشکسالی و سیل دو مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.
دامغان- وزیر جهاد کشاورزی گفت: با هدف رفع مشکلات دامداران، دو سیاست شامل خرید تضمینی دام توسط دولت و تامین نهاده دامی به صورت امانی در دستور کار قرار گرفته است.
گرمسار- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه این وزارتخانه بابت خرید تضمینی دام از دامداران یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد که از هفته آتی این بدهی‌ها با علوفه و نهاده تهاتر می‌شود.
دامغان- سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از پرداخت ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به دامداران دامغانی خبر داد.
نماینده مردم داراب در مجلس گفت: خسارت زیادی در پی سیل به کشاورزان و دامداران وارد شده و باید وزارت کشاورزی، بانک‌ها، سازمان برنامه و بودجه و بیمه جهت امهال وام‌ها و ارائه تسهیلات اقدام کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ