اسناد محرمانه امریکا که از طریق شبکه اجتماعی دیسکورد افشا شد، نشان می‌دهد سه ماه پیش از آنکه خطوط لوله نورداستریم منفجر شود، دولت بایدن از طریق یک متحد اروپایی مطلع شده بود که گروه کوچکی از ارتش اوکراین که مستقیما زیر نظر فرمانده کل نیرو‌های مسلح این کشور فعالیت می‌کنند، برای یک حمله مخفیانه برنامه‌ریزی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایران منبع جایگزینی برای واردات سیستم‌های نظامی پیشرفته ندارد. زمانی که تهران به دنبال خرید سامانه‌های دفاع هوایی پیشرفته از روسیه بود، مشکلات مشابهی از جمله تاخیر‌های طولانی را تجربه کرده است. بنابراین، آنچه در حال حاضر شاهد آن هستیم احتمالاً فقط مذاکره در مورد اختلافات و تلاش برای به دست آوردن اهرم فشار و پنهان کردن مشکلات است. تحویل سوخو-۳۵ روسیه به ایران احتمالا فقط نیازمند زمان است.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
سوسک موپلی اگر احساس خطر کند از غدد دفاعی خود ماده‌ای ترشح می‌کند که باعث تاول روی پوست دست انسان می‌شود. محققان به تازگی دریافتند که از این ترشحات در این سوسک دردسرساز می‌توان برای تولید نانوذرات نقره استفاده کرد.
پرستو ۳۴ ساله گفت: محسن تحت تأثیر مصرف مواد مخدر حالت طبیعی نداشت. او دست و پایم را با طناب بست و بشدت کتکم زد. در مدتی که مرا حبس کرده بود، اجازه نمی‌داد از خانه‌اش بیرون بروم. او ۳ شبانه‌روز مرا شکنجه کرد تا اینکه برای نجات جانم قمه‌ای را که زیر تختخوابش پنهان کرده بود، پیدا کردم و در یک لحظه از فرصت استفاده کردم .
بسیاری از کاربران اینترنت در تلاش برای یافتن دختر سرکش پنهان شده در این عکس، نا امید شدند، اما شما امید خود را از دست ندهید. سعی کنید چشمان خود را در سمت چپ تصویر متمرکز کنید، ممکن است چیزی مشکوک را تشخیص دهید.
در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آن‌ها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.
پاری‌سن‌ژرمن امتیازات متعددی از دست داد اما رقبایی چون مارسی و موناکو ، توان استفاده از این فرصت و رسیدن به تیم کهکشانی‌ پاریس را نداشتند. جام قطعا از آن امباپه و مسی است. تیمی که ناکامی‌اش با این جام پنهان نمی‌شود
حلزون‌ها و لیسه‌ها، نیازی ندارند تا برای فرار از دست شکارچیان سریع باشند؛ آن‌ها راهکار‌های دیگری برای فرار از دست موش‌ها، پرندگان، حشرات و دیگر دشمنان‌شان دارند. حلزون‌ها هنگامی که احساس خطر می‌کنند در لاک‌شان پنهان می‌شوند تا خطر دفع شود و لیسه‌های زمینی نیز خود را از دیدرس پنهان می‌کنند. اکثر لیسه‌ها به رنگ‌های خاکستری، خرمایی یا قهوه‌ای هستند و بدین‌ترتیب به خوبی می‌توانند در محیط اطراف، خود را پنهان کنند و شکارچیان نیز به ندرت آن‌ها را می‌بینند.
فضاپیمای «وویجر۲» تنها فضاپیمایی است که تا کنون از کنار سیاره اورانوس رد شده است و داده‌های به دست آمده از این ماموریت فضایی که در مسیر خود حدود ۴۰ سال پیش از کنار اورانوس عبور کرده است.
مدیرکل آموزش همگانی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه بمب‌ها و ترقه‌های دست ساز همه ساله بیشترین آسیب را به چشم و دست‌ها وارد می‌کند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد که نوجوانان و کودکان بیشترین آسیب را از حوادث چهارشنبه‌سوری دیده‌اند، این موضوع نشان می‌دهد که خانواده‌ها نقش بسیار مهمی در کاهش این حوادث و آسیب‌ها برعهده دارند و لازم است در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تلاطم نرخ ارز ارتباطی با مسائل اقتصادی ندارد و یک مساله توطئه آمیز از سوی دست های آشکار و پنهان است که البته باید با تدبیر دولت حل شود.
آقای کونتز گفت که قطعا فردی کیف را برداشته و در کلیسا که در دست بازسازی بوده پنهان کرده است.
یحیی گل‌محمدی به یکی از مهم‌ترین بردهای فصل خود دست یافت؛ بردی که توانست خنده را بر لبان سرمربی پرسپولیس برگرداند.
یک فعال محیط‌زیست در کهگیلویه‌وبویراحمد می‌گوید، سد تنگ‌سرخ ارزیابی محیط‌زیستی ندارد: «این سد با فشار دست‌های پنهان در حال پیشرفت است. آمار‌های ساخت سد تنگ‌سرخ هم ضدونقیض است و اطلاعات شفافی در مورد سد تنگ‌سرخ در دست نیست. اگر این سد ساخته شود، باید منتظر مهاجرت، کوچ اجباری و ایجاد معضلات بیشتر در شهر‌ها باشیم.»
دارو؛ قصه پرغصه این روز‌های مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند. همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کار‌های خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه‌های داخلی تا دو سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دارو؛ قصه پرغصه این روزهای مردم از زیر ذره‌بین نمایندگان مجلس پنهان نماند و پای وزیر بهداشت را به صحن علنی باز کرد تا نمایندگان بابت کنترل بازار دارو با او اتمام حجت کنند، همچنین وزیر ارتباطات خبر داد مبنی بر اینکه کسب و کارهای خرد خانگی پس از پیوستن به شبکه های داخلی تا ۲ سال از معافیت مالیاتی برخوردار خواهند بود.
دانشگاه باید جواب‌گوی مردم شهر باشد نه پاسخ‌گوی دولت، همین حس پاسخ‌گویی باعث ارتقای کلاس درس و تحقیق دانشگاه می‌شود. همین شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را ببینید؛ اگر استفاده شوند و فیلتر نباشد، رکن مطالبه‌گری هستند. همین مطالبه‌گری دانشگاه را به تعادل می‌رساند و بازار دانش متعادل می‌شود؛ همان نظریه معروف دست پنهان آدام اسمیت، دانشگاهی که کیفیت تولید نکند، کسی به آن مراجعه نمی‌کند مثل تمام دنیا. این دانشگاه پاسخ‌گو و باکیفیت و جواب‌گو به درد‌های مردم است که از آن استقبال می‌شود.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
شب، توی جاده، دست آدم برای پنهان کردن تنهایی‌اش حسابی خالی است. این را راننده‌های جاده خیلی‌خوب می‌فهمند. کسانی که روز و شب‌شان در حرکت می‌گذرد، در اتاق کوچک ماشین، در تنهایی.
اثر جدید کلاستروفوبیک و استعاری وحید جلیلوند، روایت مردی نابینا با بازی نوید محمدزاده است که دربان ساختمانش جلوی اقدام به خودکشی او را می‌گیرد و به او اطلاع می‌دهد که یک زن فراری با بازی دایانا حبیبی در ساختمان پنهان شده است. هدف مرد نابینا کمک به این زن می‌شود. اثری درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد زمانی که ما از انسانیتمان جدا می‌افتیم.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ