آیا مهاجم تیم تراکتور قصد جدایی از این تیم و پیوستن به تیم استقلال را دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
دنی ولبک، مهاجم سابق منچستریونایتد، پس از دیدن ویدیو خداحافظی جردن هندرسون، اشک ریخت.
نیمار فاش کرد که پس از شکست برابر کرواسی در جام جهانی بدترین هفته زندگی‌اش را پشت سر گذاشت و به خداحافظی از فوتبال نیز فکر کرد.
آندرس اینیستا بعد از انجام آخرین بازی خود برای ویسل کوبه به شدت احساسی شد و گریه کرد.
روبن نوس که ساعتی پیش رسما به الهلال پیوست در ویدیوی خداحافظی با هواداران تیم سابقش وولورهمپتون احساساتی شد و به مدت چند دقیقه به شدت گریه کرد.
ساندرو تونالی، هافبک میلان، در مورد لحظات سخت خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ صحبت کرد.
الکسیس مک آلیستر، هافبک برایتون در آخرین بازی فصل برای تیمش بازی کرد و از هواداران خداحافظی کرد.
لوکاس هرناندز، مدافع مصدوم بایرن مونیخ پس از 5 ماه و نیم به تمرینات گروهی باوارایی‌ها بازگشت.
هر وقت خسته می‌شدم و به پشت سرم نگاه می‌کردم، پژمان نوری قوی پشتم بود و این باعث می‌شد خستگی ناپذیر باشم و تا آخر ادامه بدهم.
عادل غلامی امروز در زادگاه خود رسما با والیبال خداحافظی کرد.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
توماس مولر بعد از حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی در مصاحبه بعد از بازی صحبت‌هایی مطرح کرد که به عنوان خداحافظی او با تیم ملی تفسیر شده است.
جراردو مارتینو، سرمربی مکزیک، از اینکه تیمش با وجود پیروزی 2-1 مقابل عربستان نتوانست از گروهش صعود کند ابراز تاسف کرد و از تیم ملی مکزیک خداحافظی کرد.
تیم ملی فوتبال سنگال در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی برابر اکوادور به پیروزی رسید و راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد.
آلمان برای جبران شکست مقابل ژاپن و اسپانیا برای ادامه قدرتنمایی در گروه E جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف خواهند رفت.
دو تیم هنگ‌کنگ یک و دو با تجربه دومین شکست از مرحله گروهی تور آزاد والیبال ساحلی آسیا حذف شدند.
شکست 2-1 اتلتیکو مادرید مقابل پورتو و تساوی بایر لورکوزن در دیگر بازی گروه باعث شد اتلتیکو هم با لیگ قهرمانان و هم با لیگ اروپا خداحافظی کند.
رئیس جمهور لبنان در نطق خداحافظی خود ضمن هجمه به گروه حاکم بر این کشور از رئیس پارلمان خواست برای نجات لبنان اقدام عاجلی به عمل آورد.
رئیس جمهور لبنان در نطق خداحافظی خود ضمن هجمه به گروه حاکم بر این کشور از رئیس پارلمان خواست برای نجات لبنان اقدام عاجلی به عمل آورد.
با پایان یافتن خودروهای ناقص سایت تبریز، گروه صنعتی ایران‌خودرو با معضل خودرو ناقص برای همیشه خداحافظی کرد.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
بنا در گروه واتس‌اپی تیم ملی ضمن حلالیت طلبیدن از شاگردانش، با آن‌ها خداحافظی کرده و به نظر می‌رسد این به معنای خداحافظی بنا با تیم ملی فرنگی باشد.
کسی تصور جدایی کاسمیرو از رئال را نداشت و برای بسیاری این یک اتفاق غیرمنتظره بود ولی تصور کنید روزی که لوکا مودریچ از رئال برود.
کاسمیرو امروز برای آخرین بار در تمرین رئال حاضر شد تا با هم تیمی‌های خود خداحافظی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ