دولت جو بایدن در نظر دارد تا «گروه واگنر» روسیه را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرده و از این طریق فشار بیشتری بر مسکو وارد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تقریبا یک هفته پس از شورش گروه واگنر و گمانه‏‌زنی‏‌ها درباره ارتباط احتمالی آمریکا با این شورش، واشنگتن با مسکو تماس گرفته‏ و به روسها اطمینان داده‏ که هیچ دخالتی در این رویداد نداشته است.
آمریکا شرکت‌هایی در روسیه، امارات متحده عربی و جمهوری آفریقای مرکزی را با ادعای درگیری آن‌ها در تجارت غیرقانونی طلا برای تامین مالی گروه واگنر و حفظ و گسترش قدرت نظامی این گروه از جمله در درگیری‌های نظامی در اوکراین و آفریقا را هدف گرفته است.
دو واحد فرآوری زباله هسته ای و علمی آموزشی وزارت انرژی آمریکا  از سوی گروه باج افزاری روسی Cl0p درخواست هایی دریافت کرده اند. این واحدها اخیرا درگیر یک کمپین هک جهانی بوده اند.
کاهش نفوذ آمریکا در منطقه و احتمال ارتکاب یک حماقت از سوی رژیم صهیونیستی و همچنین تبدیل شدن گروه بریکس به یک کابوس برای واشنگتن از محورهای روزنامه های مطرح جهان عرب است.
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی شد با انجام حمله ای در سوریه، مسئول برنامه ریزی گروه تروریستی داعش برای انجام حملات در اروپا را کشته است.
تصاویری از یک عمارت ترسناک و متروکه در فلوریدای آمریکا که زمانی اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده در آن سکونت داشته منتشر شد.
آمریکا و انگلیس، هفت نفر از اعضای گروه هک روسی "تریک بات" (TrickBot) را تحریم کردند.
منابع خبری اعلام کردند که یک گروه مسلح که با نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب سوریه کار می‌کند، با نبش قبر سرکرده داعش در درعا جسد او را به نیروهای آمریکایی تحویل داده است.
خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که سرکرده گروه تروریستی داعش که اخیرا کشته شدنش اعلام شد، همان شخصی است که حدود یک ماه و نیم پیش توسط ارتش سوریه در درعا به هلاکت رسید.
رهبر یک گروه شبه نظامی در آمریکا به دلیل دخالت در حمله هواداران دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور به ساختمان کنگره در ژانویه ۲۰۲۱ به فتنه انگیزی متهم شد.
در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. پس از سوت پایان بازی اشک‌های چند بازیکن ایران جاری شد و در مقابل بازیکنان آمریکا آن‌ها را دلداری دادند.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
مصاف تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب هفته سوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی یک بر صفر آمریکا به پایان رسید و ایران از دور رقابت‌ها کنار رفت.
اگرچه تقابل ایران با آمریکا تحت تاثیر مسائل غیرورزشی برگزار می‌شود اما سرنوشت گروه B نیز به همین دیدار بستگی دارد.
تمرین امروز تیم ملی یک روز خوب برای عکاسان حاضر در کمپ الریان بود.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با یک تساوی هم راهی مرحله حذفی شوند.
یک رسانه آمریکایی از پیام دولت آمریکا به نخست وزیر جدید عراق پیرامون گروه های مقاومت پرده برداشت.
حمید درخشان معتقد است تیم ملی در صورت ارائه یک بازی مناسب مقابل انگلیس، می‌تواند برابر ولز و آمریکا هم‌ نتایج خوبی کسب کند.
حضور ایران، انگلیس و آمریکا در یک گروه باعث شده که توجه بسیاری از رسانه‌ها به این گروه در جام جهانی ۲۰۲۲ جلب شود.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
یک گروه دیده‌بان افشا کرد که ثروت خالص رئیس مرکز بیماری‌های عفونی آمریکا در جریان همه‌گیری کووید -۱۹، تقریباً دوبرابر شده است.
«یک سال پس از سقوط کابل به دست طالبان و بازگشت این گروه به قدرت، افغانستان در تنگناهای وخیمی گرفتار شده و آمریکا و غرب نیز باید اقدام به اتخاذ سیاست های مناسب در قبال افغانستان پس از شکستشان در این کشورشان کنند. بدتر از همه اینکه اینطور به نظر می رسد که روسیه عقب نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان را به مثابه صدور دعوت نامه ای برای خود جهت آغاز جنگ اوکراین در نظر گرفته است.»
یک مقام بلند پایه امنیتی در استان الانبار عراق فاش کرد که آمریکا سرکردگان و هزاران نفر از اعضای گروه تروریستی داعش را از اردوگاه الهول سوریه به مکان نامعلومی منتقل کرد.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ