IBM می‌گوید Watsonx مجموعه‌ای از مدل‌های تمرینی با داده‌های قابل ارزیابی گوناگون را ارائه می‌کند. برای مثال، می‌توان به داده‌هایی درزمینه تغییرات اقلیمی به‌منظور کمک به سازمان‌های مختلف پیرامون فجایع طبیعی دسترسی داشت. این شرکت در همین زمینه مشارکتی با ناسا داشته است تا با استفاده از یک مدل مبنایی زمین-فضایی (GeoSpatial) تصاویر ماهواره‌ای را به نقشه‌هایی با قابلیت ردیابی تغییرات حاصل از فجایع طبیعی و تغییرات اقلیمی تبدیل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا آمریکا شواهد زیستی از موجودات فضایی را به دست آورده و از جهان پنهان کرده است؟ در این جلسه به غیر از ادعاهایی که قبلا هم در رسانه‌ها شنیده شده بودند مدرکی ارائه نشد و تردیدها به جای خود باقی ماندند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش دلاری بورس چقدر شد؟، پیش بینی قیمت طلا فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ ، پیش‌ بینی بورس فردا ۱۱ تیر ۱۴۰۲ | روند بازار تغییر خواهد کرد؟، مجمع کاما ۱۴۰۲ | چه میزان سود تقسیم شد؟، آشنایی با صندوق های طلا + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قرارداد اولین خرید پرسپوليس با تیم باشگاهی‌اش امشب (جمعه) به پایان خواهد رسید.
روزنامه مارکا در خبری اختصاصی اعلام کرد باشگاه التعاون عربستان پیشنهادی به آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید، ارائه کرده است.
در حالی که چند روزی از ماموریت دشوار مجلس برای شبکه بانکی نمی‌گذرد، ساعاتی قبل وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار برای حمایت مالی ویژه از نخبگان خبر داد. خبری که می‌تواند با روی خوش بانک‌ها مواجه نشود!
پلتفرم Watsonx شرکت IBM شبیه پلتفرمی است که اخیراً انویدیا معرفی کرده بود. هر دو سرویس طراحی شده‌اند تا به کسب‌وکارها اجازه ساخت، آموزش، گسترش مقیاس و پیاده‌سازی پلتفرم‌های هوش مصنوعی را بدهند.
مدافع نساجی مازندران از روز گذشته به تمرینات این تیم برگشت.
ساسان انصاری اولین محروم فولاد در بازی حساس مقابل استقلال است.
امروز مطالبی همچون قیمت پراید چقدر شد؟، نرخ دلار توافقی با کارت ملی در صرافی‌ها چقدر شد؟، پیش بینی روند بازار طلا و سکه،  خبر‌هایی از افزایش سرمایه شرکت‌های پر تراکنش، پیش بینی بورس فردا | در این روز‌ها کدام شرکت‌ها رشد میکنند؟، ده خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه کدامند؟، جزییات و زمان عرضه بلوکی فولاد و فارس،  خبری از عرضه خودرو‌ها در بورس نیست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون افت نرخ دلار در بازار متشکل و صرافی ها، پیش بینی قیمت بیت کوین در روز‌های آتی، عملکرد شرکت‌های بزرگ فولادی در ۹ ماهه ۱۴۰۱، جزییات عرضه تارا در بورس کالا، ماجرای عجیب در شتران | پای سهام عدالت در میان است!، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، علت ریزش بی‌سابقه بورس در هفته گذشته چه بود؟، جاماندگان سهام عدالت چه کسانی هستند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
پلونیس به این نشریه گفت: «زمانی که تمام انفجارهای رادیویی سریع و منابعی که تکرار می‌شوند را به دقت می‌شماریم، متوجه می‌شویم که تنها حدود ۲.۶ درصد از کل انفجارهای رادیویی سریع که کشف می‌کنیم تکرار می‌شوند.»
امروز مطالبی همچون قیمت دلار در این بازار ارزان‌تر شد، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین در روز‌های آتی، ماجرای ربع سکه ۱۴ میلیونی چیست؟. قیمت خودرو‌های پر متقاضی چقدر شد؟، خریداران هایما و لاماری چقدر سود کردند؟، مجمع شبصیر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟، افت شدید ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار تصویری از وضعیت خود قبل از بازی با سپاهان مشکلات ساپینتو را بیشتر کرد.
رسانه اروپایی وردآف والی نوشت که عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران در جریان بازی لیگ والیبال ایران به بازیکن خود حمله کرد.
«مهدی طارمی» بهترین بازیکن ماه‌های نوامبر و دسامبر لیگ پرتغال شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، برای پوشیدن پیراهن النصر با مدیران این باشگاه به توافق رسید.
محرومیت سه جلسه ای روبرت لواندوفسکی از همراهی بارسلونا توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید شد.
غرب نمی‌تواند تصور کند که رئیس جمهور روسیه اگر ملت و رژیم خود را در معرض تهدید وجودی ببیند یک بازیگر منطقی خواهد بود. اگر پوتین نتواند به طور متعارف از کریمه دفاع کند در آن صورت‌ عدم استفاده از تمام ابزار‌های در اختیارش از جمله تسلیحات هسته‌ای می‌تواند منجر به ضعیف شدن موضع‌اش در مسکو شود. دست کم از دید پوتین این امر می‌تواند تهدیدی برای بقای سیاسی داخلی او در روسیه باشد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا خبر بازداشت یک زن تبعه این کشور در عربستان را تأیید کرد.
نیمکت نشینی‌های پیاپی کریستیانو رونالدو در شیاطین سرخ باعث شده تا او به دنبال تیم جدیدی باشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بنا بر آن است که تا پایان آبان، تکلیف اصلاح قانون انتخابات مشخص شود؛ رسیدگی به این طرح در دستورکار قرار گرفته و به محض اتمام بررسی‌ها به صحن علنی خواهد آمد.
کالوین فیلیپس، ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل ولوز مصدوم شد و ممکن است جام جهانی را از دست بدهد.
انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دیدار این تیم مقابل تاتنهام، به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.
راننده پرسابقه فرمول یک با خیر غافلگیرکننده خود باعث شوک به اهالی این رشته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ