جاده چالوس یا جاده ۵۹ به همان اندازه که دیدنی و هیجان انگیز است، لقب خطرناک‌ترین جاده ایران را نیز یدک می‌کشد. اگر راننده با احتیاطی نباشید، عبور از جاده‌های پرپیچ و خم و باریک چالوس احتمالا برای شما خطرناک خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی جاده خاش - تفتان عصر امروز ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کارکنان راهور فراجا و مردم شهید پرور در معراج شهدای تهران برگزار شد.
سفر خلخال تا اسالم از آن مسیر‌هایی است که می‌توانید وسیله و شکل سفر را خود انتخاب کنید. اگر چندان حوصله ورزش و پیاده‌روی ندارید، می‌توانید با خودرو مسیر را طی کنید و اگر می‌خواهید به طبیعت نزدیک‌تر باشید، دوچرخه‌سواری یا کوهپیمایی از گزینه‌های پیش‌روی شماست.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
اولین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور جاده بانوان، گرامیداشت دهه مبارک امامت و ولایت در حرم امام خمینی برگزار شد.
کرج- تصاویر دیده نشده از لحظه لغزش زمین رودخانه کرج که ریخته شدن ۱.۶ میلیون متر مکعب صخره و سنگلاخ در بستر رودخانه در کمتر از ۲۰ دقیقه را به تصویر کشیده است.
مديرعامل هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: این حادثه ۴ فوتی و ۳۱ مصدوم داشت که پس از عملیات رهاسازی و انجام اقدامات اولیه مصدومان به مرکز درمانی انتقال و جان‌باختگان به عوامل قضایی تحویل داده شدند.
تصاویر منتشر شده از جاده چالوس نشان می‌دهد که خودروهای زیادی بر اثر سقوط سنگ در حادثه سیل هفته گذشته به شدت آسیب دیده‌اند.
تلاش‌های گروه امدادی برای بازگشایی مسیر مسدود شده تونل ۲ و ۳ جاده چالوس در حال انجام است از طول ۲۰۰ متر مسدود شده ۱۵۰ متر گل و لای تخلیه شده و نیروهای امداد در حال خارج کردن خودروهای گرفتار شده در سیلاب می‌باشند.
کرج- تصاویر هوایی از سیل اخیر جاده چالوس را می‌توانید در این کلیپ ببنید.
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
تصاویری از ترافیک سنگین چندین کیلومتری جاده چالوس خروجی مرزن آباد ساعتی قبل را ببینید. منبع: شبکه خبر
جالب است بدانید جاده چالوس تا سال ۱۳۱۰ هجری شمسی همچنان مالرو و خاکی بود. اما در همان سال ساخت جاده کنونی شروع می شود و در آذر ماه سال ۱۳۱۲ به پایان می رسد.
تصادف خودروهای عبوری در جاده های شمالی گلستان با شتر در سال گذشته موجب فوت و زخمی شدن ده‌ها نفر شده است. منبع: مهر
تصاویری از برخورد خودرو با کابل‌های فشار قوی و قطع گسترده برق در جاده سنتو مشهد را مشاهده کنید.
تصاویری از لحظه انفجار چند باره یک مدل از خودرو‌های گروه صنعتی تسلا در حاشیه یک آزاد راه را ببینید.
‌ نگاهی به تصاویر قدیمی بوستان ملت نشان می‌دهد که این بوستان زیبا و ۳۴ هکتاری که حدود ۲۳ هکتار آن به چمن کاری، ۳/۲ هکتار آن به جنگل کاری و ۲/۰ هکتار آن به گل کاری اختصاص یافته، به صورت نامنظم و به سبک بوستان‌های انگلیسی طراحی شده است.
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده چالوس منطقه کندوان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده هراز منطقه پلور که باعث توقف خودروها و ترافیک در این مسیر شده است .
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده هراز منطقه پلور که باعث توقف خودروها و ترافیک در این مسیر شده است .
با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش سنگین برف در نیمه شمالی کشور را شاهد هستیم. در ادامه تصاویری از جاده‌های شمالی کشور را می‌بینید./ منبع: خبرگزاری دانشجو
ویدیویی از بستن جاده‌ای برفی توسط دسته‌ای پرنده در آمریکا منتشر شده است که شباهت زیادی به فیلم‌های ژانر ترسناک و آخرالزمانی دارد.
شغل‌های جاده‌ای امروزه دیگر کم کم مورد قبول همگان قرار گرفته‌است و مردم سعی می‌کنند با کار و تلاش و کسب روزی حلال معیشت خود را بگذرانند. در مقایسه با دو دهه گذشته، اکنون شغل‌ها جاده‌ای رشد کرده‌است و این شغل‌ها بسیار متنوع‌تر شده و علاوه بر خیابان‌ها، در جاده نیز کشیده‌شده است.
نجفی، مدیر روابط عمومی اورژانس بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد به ۱۶ نفر رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ