محمدرضا تندروان بابت صعود شهداب به دور بعد به عنوان صدرنشین ابراز خوشحالی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با وجود اینکه هنوز سعید مهری قراردادش را با استقلال تمدید نکرده، اما او به تمرینات بازگشت.
هافبک استقلال با وجود توافق با مدیرعامل باشگاه اما هنوز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده است.
هافبک استقلال با وجود تمدید قرارداد اما ممکن است به صورت قرضی به تیم دیگری برود.
قائم مقام باشگاه استقلال از تصمیم هافبک این باشگاه برای بازگشت به تمرینات خبر داد.
به‌دنبال انتشار تصاویری از درگیری ماموران اجرائیات شهرداری با سعید عبدولی کشتی‌گیر خوزستانی در فضای مجازی، موضوع با ورود و نظارت ویژه رئیس کل دادگستری خوزستان پیگیری شد.
سعید مهری با وجود دو مصدومیت ویژه اما در تمرینات گروهی استقلال حاضر است و می‌خواهد مقابل تراکتور به میدان برود.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور‌های دنیا محسوب می‌شود.
سعید معروف با وجود نزدیک شدن به سن ۴۰ سالگی همچنان یکی از بهترین پاسور های دنیا محسوب می شود.
شاگردان سعید الهویی با وجود ارائه یک بازی مالکانه نتوانستند از هوادار در خانه‌اش بیشتر از یک امتیاز بگیرند.
از اصرار بر حرمت تراشیدن ریش -چه آن را اندازه یک شعیر در نظر بگیریم چه یک قبضه، و چه متعلق به مسلمان و چه کافر- در ایران به‌سادگی عبور شده است؛ حرمتی که کمتر از کشف حجاب نیست. حال پرسش اینجاست چرا با این اوصاف مفهوم «حرام سیاسی» به حوزه مردان تعمیم نیافته و پدیده‌ای به‌نام گشت ارشاد مردانه وجود ندارد و مکانی به‌نام «ساختمان وزرا» برای مردان تأسیس نشده است؟ چرا هیچ مردی تاکنون مورد تعدی گشت ارشاد قرار نگرفته و در معرض صدمه روحی و جسمی نبوده است؟
سعید الهویی می‌گوید با وجود ۹ غایب سبک و تفکر بازی گل‌گهر را پیاده کرده و حاضر نیست تیمش به هر قیمتی سه امتیاز بگیرد.
دره «حصارک» در شمال تهران قرار دارد. این دره آبشار‌های فصلی دارد و آبشار اصلی این دره با آبشار نو سنگ حصارک شناخته می‌شود که این آبشار جزئی از بخش کن حساب می‌شود. در بالای آبشار حصارک، دره و آبشار کوچک دیگری وجود دارد که برای رسیدن به آن باید نیم ساعت پیاده‌روی کنید. اگر سمت چپ آبشار را ادامه دهید، به دره اصلی حصارک می‌رسید که این دره معروف به دره دو چناران است و دره اصلی محسوب می‌شود. در این دره گل‌ها و گیاهان متفاوتی مانند گل ختمی سفید وجود دارد. همچنین اگر همین مسیر را ادامه دهید در انتهای آن به قله «بند عیش» می‌رسید.
در توضیحات سازمان زندان‌ها آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می‌شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.
براساس اعلام سازمان زندانها و اقدامات تامینی برخلاف ادعای رسانه های ضد انقلاب فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان وجود ندارد.
شنبه ۲۹ بهمن ماه مطابق با ۲۷ رجب المرجب مصادف با عید بزرگ مبعث حضرت رسول‌الله (ص) است. هر فضیلتی که در دنیا، ولو به طور غیرمستقیم وجود دارد، ناشی از آن بعثت و اقامۀ مکارم اخلاق به وسیله‌ی آن پیغمبر عظیم‌الشّأن است.
پیگیری‌ها حاکی از آن است که در زلزله ترکیه مشکلی برای سعید معروف به وجود نیامده است
پیگیری های ما حاکی از آن است که در زلزله ترکیه مشکلی برای سعید معروف به وجود نیامده است.
با وجود درخشش مقتدرانه در نیم فصل اول سعید دقیقی برای شمس آذر چیزی تمام نشده.
داستان‌های مختلفی در تاریخ وجود دارد که در آن‌ها ذکر شده استرس باعث ایجاد مو‌های سفید می‌شود. یکی از مشهورترین آن‌ها ماری آنتوانت، ملکه فرانسه است که با یک گیوتین در جریان انقلاب فرانسه کشته شد. گفته می‌شود فقط در یک شب تمام مو‌های او سفید شده است.
این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.
در طول سال‌های گذشته مدیریت مناطق آزاد تا حدی به محلی برای به کارگیری چهره‌های سیاسی تبدیل شده بود و سال‌ها بین وزارت اقتصاد و مناطق آزاد بر سر برخی مسائل اختلافاتی وجود داشت. اگر چه سعید محمد در طول مدت فعالیت اش در این سمت، به شدت از عملکرد مناطق آزاد دفاع می‌کرد.
برخی شنیده‌ها، حکایت از آن دارد که سعید محمد یکی از گزینه‌های ابراهیم رئیسی برای وزارت کار است. از سوی دیگر با توجه به بیماری رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی این احتمال نیز وجود دارد که سعید محمد بخواهد جایگزین او در این وزارت خانه شود.
روزگاری این توهم غلط وجود داشت که چهره‌های مطرح ترجیح می‌دهند با تلویزیون حرف بزنند تا بیشتر دیده شوند، ولی کارلوس کی‌روش، علی دایی، مهدی طارمی و سعید معروف خلاف این جریان را نشان دادند. آن‌ها ثابت کردند که وزن عادل بیش از تلویزیون با برنامه‌های بی‌شماری است که در حوزه ورزش و فوتبال ساخته می‌شود. مردی که به دلیل بر مدار نبودن، از تلویزیون رانده شده، حالا کت را به تن دارد و می‌تواند بیرون از قاب هم قدرت‌نمایی کند. موضوع و پرسش نگران‌کننده این است که در چنین موقعیتی، آیا فضای انحصارطلب صداوسیما، در آینده تلاش می‌کند با عادل رقابت کند یا اینکه یک بار دیگر با استفاده از اهرم فشار، سعی در کنار زدن او خواهد داشت؟
سعید عزت اللهی، هافبک تیم فوتبال وایله دانمارک که فصل گذشته به صورت قرضی در الغرافه قطر توپ می‌زد، با وجود اینکه مورد توجه چند تیم ایرانی قرار گرفته بود، ولی در تمرینات تیم دانمارکی حاضر شد تا به شایعات پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ