این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان دانش‌دوست در دیدار مقابل کوبا به جای علی حاجی‌پور در ترکیب تیم ملی والیبال ایران به میدان می‌رود.
در ایالات متحده، شرکت آلمانی دوره تولید ۱۶ ساله این ابرخودرو را با R ۸ GT RWD ۲۰۲۳ محدود به تنها ۱۵۰ دستگاه با قیمت ۲۴۹،۹۰۰ دلار جشن گرفت. اگر شانس خود را برای سفارش قوی‌ترین آئودی دیفرانسیل عقب از دست داده‌اید، ما یک جایگزین داریم.
وزیر دفاع آلمان امروز اذعان کرد: نمی‌توانیم تانک‌های آسیب دیده در جنگ اوکراین را جایگزین کنیم.
سرمربی باتجربه برزیلی بعد از توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال عراق هدایت تیم ملی فوتسال این کشور را برعهده گرفت.
برند آلمانی پوما به عنوان اسپانسر جایگزین نایکی به عنوان حامی اصلی پیراهن تیم ملی پرتغال خواهد شد.
پارلمان اوکراین با جایگزینی روز پیروزی شوروی سابق بر آلمان نازی با روز یادبود و آشتی موافقت کرد.
طبق تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو اعزامی به باکو، جایگزین وی مشخص شد.
در صورت حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه فوتبال ایران کاهش نخواهد یافت.
ایوب ذوالفقاری به عنوان مدیرفنی تیم تراکتور منصوب شد.
مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان اعلام کرد با هیچ گزینه‌ای برای قبول هدایت این باشگاه وارد مذاکره نشده‌اند.
محققان کشور در راستای ساخت و طراحی زخم پوش های نانولیفی حاوی نانوفیبریل های کیتوسان-روی سنتز شده به عنوان جایگزین زیستی پوست برای ترمیم زخم گام برداشتند.
دو مهاجم بوشهری استقلال در دقایق ابتدایی دو فرصت عالی گلزنی را از دست دادند.
چراغ‌های جلو از ۲۹۶ GTB آمده‌اند در حالی که چراغ‌های عقب از SF ۹۰ استرادل قرض گرفته شده‌اند. ورودی‌های هوای جلو شبیه ورودی‌های مدل انزو است، اما بال عقب غول پیکر در جای خود قرار ندارد.
راننده پیشین فرمول یک معتقد است که مایک شوماخر می‌تواند جایگزین لوئیس همیلتون در تیم مرسدس آلمان در فصل 2024 شود.
راننده پیشین فرمول یک معتقد است که مایک شوماخر می‌تواند جایگزین لوئیس همیلتون در تیم مرسدس آلمان در فصل 2024 شود.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید لوله های نانوکامپوزیتی مقاوم به خوردگی شدند و این محصول جایگزین نمونه آلمانی شده است.
نخست وزیر لهستان امروز در سخنانی اعلام کرد: اگر آلمان به اوکراین تانک های «لئوپارد» ندهد، با ائتلافی جایگزین به کی‌یف کمک می‌کنیم.
مؤسسه فناوری هند به‌تازگی با برگزاری کنفرانسی از یک سیستم عامل موبایل جدید به نام BharOS رونمایی کرده است که انشعابی از پروژه متن‌باز اندروید (AOSP) محسوب می‌شود و بر قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی تمرکز دارد.
بر اساس محاسباتی که توسط پروفسور جفری گوردون انجام شده است، این طرح برای تولید مقدار یکسانی از انرژی نسبت به بهترین گزینه شکافت هسته‌ای به شش برابر جرم کمتری نیاز دارد.
رئال مادرید لیست بلندبالایی از گزینه های جایگزین برای کارلو آنچلوتی دارد.
وی‌چت نخستین بار در ۲۸ آذر سال ۹۲ فیلتر شد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، در بیانیه‌ای به‌دنبال فیلتر این پلتفرم اجتماعی، علت این کار را جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضا و نقض حریم خصوصی آن‌ها عنوان کرده بود.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، به احتمال زیاد به کارش در این تیم ادامه خواهد داد چون جانشین مناسبی برای او وجود ندارد.
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ