پیگیری های ما حاکی از آن است که در زلزله ترکیه مشکلی برای سعید معروف به وجود نیامده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
سعید مهری حاضر نیست قراردادی که باشگاه استقلال مدنظر دارد را امضا کند و به همین خاطر در هفته اول غایب بود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می شود.
سرمربی استقلال با بیان اینکه برای این تیم چیزی تحت عنوان «سقف قرارداد» وجود ندارد، به مذاکره با سعید عزت اللهی و مجید حسینی واکنش نشان داد و توضیحاتی درباره وضعیت سیدحسینی حسینی ارائه کرد.
سعید نادری با بیان اینکه «تصور نمی‌کند جایی در طول سال‌های فعالیتش به اندازه «عمارت روبرو» از طرف ارگان‌ها و نهاد‌های گوناگون ازجمله اماکن، شهرداری و... پلمب شده باشد»، می‌افزاید: «این وضعیت ماست و تا دلتان بخواهد پلمب شده‌ایم. این در حالی است که «عمارت روبرو» در طول هفت سال گذشته به پاتوق اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است و هرکسی با هر عقیده و تفکری کنار دیگری بوده و به تبادل ایده، اندیشه، تولید و اجرای تئاتر، موسیقی و هنر‌های تجسمی پرداخته است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کنند سعید صادقی هر چه سریع‌تر به تمرینات گروهی بازگردد.
کوهرنگ- بارش سنگین برف کوهرنگ را زیر خود دفن کرده، شرایط اضطراری در این شهرستان اعلام و برخی واحدهای مسکونی نیز تخلیه شده است؛ مسئولان می‌گویند تجهیزات برای امدادرسانی به مردم کافی نیست.
پیگیری‌ها حاکی از آن است که در زلزله ترکیه مشکلی برای سعید معروف به وجود نیامده است
سعید جمالی گفت: در پرتفوی سهام عدالت، سهام خودروسازان نیز وجود دارد. تا سال گذشته وضعیت گروه خودرویی تفاوت قابل توجهی با سایر گروه‌های بازار داشت و اکثر سهامداران چشم‌انداز مثبتی برای صنعت خودرو متصور نبودند. اما بعد از عرضه خودرو در بورس کالا و سودده شدن ایران خودرو در دوره ۹ ماهه، انتظار می‌رود خودروسازان نیز همانند سایر صنایع بورسی، به صنعتی سودآور تبدیل شود و ذینفعان خود را منتفع کنند. بخش قابل توجهی از جمعیت کشورمان، دارندگان سهام عدالت هستند و سودآور شدن صنعت خودرو به نفع سهامداران عدالت هم خواهد بود.
سید محمود علیزاده طباطبایی یکی از وکلای پرونده هواپیمای اوکراینی گفت: ۱۰ نفر در پرونده از کاربری که پشت موشک نشسته است تا فرماندهان رده بالاتر متهم هستند، یک الی ۲ نفر متهم ردیف اول، متهم به قتل غیرعمد و لغو دستور هستند، زیرا به آیین‌نامه‌ها و ضوابط دستوراتی که به آن‌ها داده شده بود، عمل نکرده‌اند. پرونده در حال حاضر در دادگاه در حال رسیدگی است.
سعید صادقی که در دیدار با نساجی مازندران دچار آسیب دیدگی شده، همچنان وضعیت مبهمی برای همراهی این تیم در دیدار جام حذفی خواهد داشت.
سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی صحبت کرد.
یکی از مقامات سابق کاخ سفید در دوران تصدی ریاست جمهوری سابق این کشور، از اتفاقات جدیدی در روزهای منتهی به شورش ششم ژانویه پرده برداشت!
با تصمیم ناظر مسابقه دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان به روز آینده موکول شد اما بارش برف در اراک همچنان ادامه دارد.
سعید پارسایی از آخرین وضعیت الهه محمدی و نیلوفر حامدی خبر داد.
در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، آبی‌های پایتخت موفق شدند در ورزشگاه پاس قوامین میزبان خود یعنی تیم هوادار را با یک گل شکست دهند.
سید احسان خاندوزی در نشست خبری گفت: وضعیت تورم همچنان از نظر دولت قابل قبول نیست.
سید احسان خاندوزی در نشست خبری گفت: وضعیت تورم همچنان از نظر دولت قابل قبول نیست.
بعد از شیخ دیاباته اکنون دیگر ستاره پرسپولیس نیز با مصدومیت مواجه شده و این در حالیست که نگرانی برای وضعیت آسیب دیدگی او، به بحث اصلی کادرفنی و پزشکی تبدیل شده بود.
انتقاد شدید حاج سعید حدادیان درباره وضعیت رسیدگی به مردم زمان بسته شدن مرزها: حالا به هردلیلی هم مرز بسته شد، ما نباید یک پتو داشته باشیم به زائر امام حسین(ع) بدهیم؟!
مهم‌ترین معادله‌ای که باید تا امشب مشخص شود وضعیت سعید عزت اللهی، هافبک ایرانی وایله دانمارک است که باشگاه طرف قراردادش تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد
باشگاه وایله دانمارک اطلاعیه‌ای را در مورد وضعیت سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی ایران منتشر کرد.
سرمربی تیم شمس آذر قزوین وضعیت عجیبی با مدیران این باشگاه پیدا کرده است.
سعید حجاریان در توییت نوشت: پروژه هسته‌ای هزینه‌زا و با دستاورد نزدیک به صفر بوده است؛ نه برقی ساخت و نه توان بازدارندگی به‌وجود آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ