سعید الهویی می‌گوید با وجود ۹ غایب سبک و تفکر بازی گل‌گهر را پیاده کرده و حاضر نیست تیمش به هر قیمتی سه امتیاز بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جای این تهدیدات که هیچ پایه قانونی و اخلاقی ندارد و نشانه ضعف دولت است و نه قدرت آن، بهتر است راه را باز کنید، خیلی سریع مجوز دهید، تشویق کنید و دست از سانسور بردارید، اگر هم نظری هست ممیز‌های معتبر و فهمیده، با نویسنده یا ناشر تعامل کنند. هنگامی که همه‌چیز را می‌خواهید، مطمئن باشید، همه‌چیز را از دست خواهید داد. قانون و اخلاق خیابان یک‌طرفه‌ای نیست که دیگران رژه بروند و صاحبان قدرت از آن‌ها سان ببینند. در برابر هر حقی، تکلیفی وجود دارد.
روزنامه بیلد آلمان نوشت نویر در روز‌های اخیر به طرز مشکوکی در تمرین بایرن‌مونیخ غائب بوده و این علامت سوال‌هایی را درباره او به وجود آورده است.
علیرغم آن که افول دلار در سطح متوسط است و انتظار می‌رود موقعیت دلار به عنوان ارز ذخیره غالب جهانی به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب ادامه پیدا کند نگرانی‌ها در مورد عوامل اقتصادی و تنش‌های ژئوپولیتیکی منجر به بحث‌هایی درباره ارز‌های جایگزین و دور شدن از قرارداد‌های دلاری در بخش‌های خاص شده است. این وضعیت هم چنان پیچیده و تابع تحولات جاری در اقتصاد جهانی و چشم‌انداز ژئوپولیتیکی است.
گروهی از محققان با بررسی میزان عجیب و غریب بودن مدار بیش ۱۵۰ سیاره که دور ستاره های کوتوله M مدار می زنند، پیش بینی کردند حدود یک سوم سیارات کهکشان راه شیری احتمالا آب مایع در خود دارند.
اصلاحات مضمون بزرگی است که هرچند ممکن است ضعف‌ها و ناتوایی‌هایی در بین اعضا و جریان‌های سیاسی اصلاح طلب وجود داشته باشد، اما اصلاحگری و اصلاح طلبی، جریان غالب در جامعه ماست. اگر در فضای رسانه‌ای و فضای دو قطبی‌های سیاسی به صورت مغلوب به آن نگاه شده باشد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، امشب در ترکیب این تیم برابر رایو‌وایه‌کانو به میدان نخواهد رفت.
نفت مسجدسلیمان با وجود غیبت یازده بازیکن مقابل ملوان قرار می‌گیرد.
با وجود اینکه دیوید تیلور نامش در ترکیب اولیه تیم ملی آمریکا اعلام شده بود، این کشتی به آرژانتین سفر نکرد.
مطالعات پیشین استخوان‌های مار، مار و گربه را در میان حیوانات در داخل جعبه‌ها و مجسمه‌های نذری مشابه پیدا کرده اند. با این وجود، بسیاری از این آثار به صورت تکه تکه کشف شدند که محتوای شان ناقص یا غایب بود. به همین دلیل است که این شش اثر مهر و موم شده بسیار غیرعادی هستند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ و روز شنبه (۱۳ اسفند) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
این احتمال وجود دارد که یوسف موکوکو، مهاجم جوان دورتموند، در دیدار برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا غایب باشد.
کریستین استلینی معتقد است که سون در نبود کین احساس مسئولیت بیشتری کرده و دو گل به ثمر رساند.
حیوانات عجیب و غریب بسیاری در ایران و جهان وجود دارند که بسیاری از افراد، از وجود آن‌ها بی‌خبر هستند.
مس همچنان در رقابت فشرده و سنگینی که در لیگ برتر وجود دارد بهترین خط دفاعی و البته بدترین خط هجومی (در کنار دو تیم دیگر) را در اختیار دارد.
ظاهرا باید امیدوار باشیم تکذیب شده یا با دخالت مقامات ارشد، اجرایش از دستور کار خارج شود بلکه خود طبیعت یا چرخ گردون تغییری در وضعیت به وجود آورد. تغییری که قطعا با آوردن یک پرنده با انبوه سوالات همراه با آن از آن سوی جهان رقم نخواهد خورد و فرجامی جز اتلاف هزینه و آبرو به دنبال نخواهد داشت...
یکی از ساکنان قدیمی محله پاچنار، علت نامگذاری این بخش از منطقه۱۲ را وجود چند درخت چنار می‌داند و می‌گوید: «۵اصله چنار بزرگ ابتدای بازارچه وجود داشت و هرکسی می‌خواست نشانی اینجا را به آشنایانش بدهد، پای همان درخت‌های چنار قرار می‌گذاشت.»
آقای وزیر گفته اند تنها یک درصد از دانشجویان در اعتراضات شرکت داشته اند و بقیه خواهان تشکیل کلاس ها بوده اند. اگر واقعاً یک درصد هستند، که اساساً مانعی برای تشکیل کلاس ها وجود ندارد و در حالت عادی هم ممکن است در هر کلاسی بیش از یک درصد غایب باشند ( مثلا دو کلاس 50 نفری را در نظر بگیرید که اگر فقط یک نفر از مجموع دو کلاس غائب باشد می شود یک درصد؛ یعنی از هر کلاس به طور متوسط نیم نفر!). این گونه آمار دادن، دانشجویان را عصبانی تر می کند که "هنوز ما را نمی بینند" و این ادبیات مسوولان ارشد، حتماً کمکی به حل مسأله نمی کند.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست عکس ناسا درباره وجود گاز متان بر فراز سایت آرادکوه گفت: حجم مشاهده شده در آن مکان مشکوک است. شاید عکس در لحظه‌ای که باد غالب به‌صورت عمودی وزیده، گرفته شده باشد چراکه در بیشتر مواقع باد افقی می‌وزد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
هافبک ایرانی کایسری اسپور با وجود حضور در تمرینات در مسابقه امشب تیمش به میدان نرفته است.
ظاهرا رضایی در هفته گذشته بعد از بازی با هوادار در جریان بازی‌های درون تیمی استقلال حضور نداشته و این احتمال وجود دارد این بازیکن در حساس‌ترین دیدار هفته اول غایب باشد.
راهنمای خرید صندلی ماساژور-۷ویژگی مهم صندلی ماساژ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ