در توضیحات سازمان زندان‌ها آمده است: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی با هویت سعید باران زهی که ادعا می‌شود در زندان مورد شکنجه و تعرض قرار گرفته است، اصلا در زندان‌های استان سیستان و بلوچستان وجود خارجی ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: طبری نه عفو خورده، نه مرخصی رفته و نه الان در زندان است. مهدی هاشمی هم آزاد شده است.
رییس سازمان زندانها گفت: آقایان هاشمی و طبری و نجفی در چارچوب موازین قانونی از زندان آزاد شده‌اند و هیچ کدام الان به واسطه مرخصی طویل المدت خارج از زندان نیستند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: همپوشانی اقدامات اصلاحی تربیتی با مقررات تأمینی در سازمان زندان‌ها جلوه الهام بخش از عدالت متوازن و رأفت نظام اسلامی است.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها در نشستی با هدف انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها و همکاری‌های مشترک برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان تاکید کرد.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: مهمترین ماموریت ما اصلاح‌ و تربیت زندانیان و توسعه اشتغال برای زندانیان است که این هدفگذاری نیازمند تعامل با مراجع قضایی است.
رئیس سازمان زندان‌ها گفت: تلاش سازمان زندان‌ها ترویج فعالیت‌های قرآنی در همه موسسات کیفری است.
رئیس سازمان زندان‌ها از کمک خیرین به زندان‌ها در ۴ حوزه خبرداد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۹ هیئت عالی قضایی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود حلاوت یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی حلاوت را به کام آن‌ها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.
فردیس- رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت‌های خرد در جامعه وجود معتادان متجاهر است.
براساس اعلام سازمان زندانها و اقدامات تامینی برخلاف ادعای رسانه های ضد انقلاب فردی با هویت سعید باران زهی در زندان زاهدان وجود ندارد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه تأکید کرد: امروز سازمان زندان‌ها و مدیریت زندانبانی ما از درجه و اعتبار مناسبی برخوردار است.
سازمان زندان‌ها عنوان کرد: هر مددجویی فارغ از جرم ارتکابی، از لحظه ورود تا تمام دوران حبس، «دسترسی» ۲۴ ساعته و «رایگان» به پزشکان عمومی و یا متخصص و نیز داروی تجویزی دارد که حتی نحوه «مصرف» دارو هم تحت نظارت تیم پزشکی است.
سازمان زندان‌ها در رابطه با نحوه مصرف دارو در تمام زندان ها توضیحاتی ارائه داد.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اعلام کرد که اکبر طبری درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور در واکنش به برخی خبرها مبنی بر آزادی و یا مرخصی «اکبر طبری» از زندان اعلام کرد که نامبرده درحال حاضر و بنا برحکم مرجع قضایی در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.
روابط عمومی سازمان زندان‌ها در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: در تمام زندان‌های کشور، زندانیان زن از زندانی‌های مرد تفکیک شده‌اند و علاوه بر اینکه مراقبت از زندانیان زن حاضر در زندان‌های کل کشور توسط کارکنان خانم صورت می‌گیرد، نحوه نگهداری این افراد نیز به صورت شبانه‌روزی مورد نظارت قرار دارد.
در این اطلاعیه آمده است: ساختار مدیریت زندان زنان از ابتدای ورود زندانیان به گونه‌ای طراحی شده که تمامی اقدامات اعم از نگهداری، اعزام به مراجع قضایی و درمانی توسط کارکنان خانم صورت می‌پذیرد.
عباس عبدی گفت: فرض کنیم که خبری درباره یک متهم بازداشتی نوشته شد و دستگاه مربوط اعم از نیروی انتظامی یا سازمان زندان‌ها یا وزارت اطلاعات گفتند که این خبر دروغ است، آیا امکان دسترسی و تهیه اسناد و مدارک و شواهد و تامین دلیل برای اثبات صحت خبر را در اختیار فرد متهم قرار می‌دهید تا از خود و ادعایش دفاع کند؟
یک منبع مطلع در سازمان زندان‌ها گفت: اصل ماجرا در بند سرقتی‌ها رخ داده و مربوط به بخش زندانیان امنیتی نبوده است.
محمدی رئیس سازمان زندان‌ها: افرادی که نقش اصلی و سازمان یافته اغتشاشات اخیر را داشته اند آزاد نخواهند شد.
رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: نیمی از بازداشت‌شدگان ناآرامی‌ها و اغتشاشات اخیر از زندان‌ها آزاد شده‌اند.
رئیس سازمان زندان‌ها عصر امروز طی بازدید سرزده از زندان تهران بزرگ از محل اسکان بازداشتی‌های اعتراضات اخیر سرکشی کرد و از نزدیک در جریان وضعیت آنها قرار گرفت و دستوراتی نیز صادر کرد.
رییس سازمان زندان‌ها گفت: ما در زندان‌ها فروشگاه داریم و فروشگاه‌های ما برای ارایه خدمات به زندانیان است. امکانات رفاهی مازاد بر آنچه در زندان‌ها است، به صورت رایگان در اختیار آنان قرار می‌گیرد. همه زندان‌های ما به تلویزیون مجهز هستند. امکاناتی که داریم را در حد بضاعت در اختیار برخی از زندانیان قرار می‌دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ