شورای مشورتی وزارت نیرو و فعالان صنعت برق کشور آغاز به کار کرد تا با همسویی، همکاری و هم اندیشی دو سویه مدیران و فعالان صنعت برق در راستای رفع سه ناترازی مهم گام بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز چهارشنبه به وقت محلی (۱۶ اوت / ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲) با صدور بیانیه ای حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ در شهر شیراز ایران را بشدت محکوم کرد.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی حمله تروریستی اخیر در حرم شاهچراغ را به‌شدت محکوم کردند.
دبیر شورای فقهی بانک مرکزی گفت: تسهیلات اربعین که توسط شبکه بانکی اعطا می‌شود در قالب عقد مرابحه بوده و اساساً هیچ شبهه‌ای مبنی بر پرداخت این تسهیلات در قالب قرض به شرط قرض و ربا وجود ندارد.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
مرکز ملی رقابت ضمن اعلام اینکه «شورای رقابت صوت و تصویر فراگیر» یک شورای خودخوانده است، تاکید کرد که ساترا به دلیل وابستگی به صدا و سیما صلاحیت لازم برای تنظیم گری در بازار را ندارد.
رئیس هیئت مشورتی و سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین تأکید کرد که لابی صهیونیستی تنها گروهی است که از تعرض به قرآن کریم و مقدسات سود می‌برد.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه فوق العاده خود، انجام کودتا در نیجر را غیرقانونی دانست.
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه ساختار حکمرانی فضای مجازی در کشور یکپارچگی ندارد گفت: در تهیه سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه اصلاً با شورای عالی فضای مجازی مشورت نشده است.
نشست مشورتی وزرای خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با محوریت سوریه و فلسطین برگزار شد.
وزاری خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس به همراه چندین کشور عربی دیگر، امروز شنبه در پایان نشست مشورتی خود در جده، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی را محکوم کردند.
سعید لیلاز، در جلسه مشورتی با وزیر اقتصاد سخنان صریح و جنجالی مطرح کرد و گفت: اتحاد شوروی به علت ناکارآمدی فروپاشید آقای وزیر!
همایش یک روزه سراسری مجمع مشورتی نظام مسائل کشور از صبح امروز با حضور مسئولان مختلف کشور به میزبانی مجلس شورای اسلامی و با حضور نمایندگان گروه های جهادی برگزار شد.
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد صدا و سیما در ایام اخیر حاکی از آن است که نیازمند یک مشورت پذیری بوده تا در مسیر درست قرار گیرد.
اهواز- اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های مجمع مشورتی شورای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور انتخاب شدند.
شماری از سران عرب برای مشارکت در کنفرانس ابوظبی، تحت عنوان نشست مشورتی برادرانه سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، پادشاهی اردن و جمهوری مصر وارد ابوظبی پایتخت امارات شدند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی به عنوان بازوان پژوهشی شورا در یک سال گذشته با ارائه بیش از ۲۰۰ گزارش کارشناسی کمک شایانی به نهاد شورای نگهبان کردند.
دبیر شورای نگهبان گفت: مجمع مشورتی فقهی و پژوهشکده شورای نگهبان، از ابتدای تاسیس تاکنون منشأ خدمات ارزنده‌ بوده و سرمایه‌ای ارزشمند برای شورای نگهبان محسوب می‌شوند.
رئیس مجمع مشورتی روسای شوراهای مراکز استان‌ها و رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت یکپارچه یکی از نیازهای ضروری شوراهاست که در رفع برخی از معضلات شهر اثرگذار است.
فرانسه ادعا کرد «به شدت نگران عدم همکاری ادامه‌دار ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی» است و در حال مشورت با شرکای خود درباره این موضوع قبل از نشست شورای حکام آژانس در هفته آینده است.
بنابر اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، واگذاری بلوک دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا، طبق روال خود در حال انجام است.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.
بعد از ظهر در جلسه شورای مرکزی حزب شرکت کردم. بحث‌های مهمی در دستور بود. از بیمارستان قلب خواسته بودند برای مشورت راجع به مسائل مربوط به معالجه آقای خامنه‌ای (که روز قبل ترور شده بود) کسی از مسئولان به آنجا برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ