با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اروپا نسبت به وضعیت سلامت رئیس‌جمهور مخلوع نیجر هشدار داد.
کمیسر صلح و امنیت جامعه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اکواس)، اعلام کرد که این گروه آماده برخورد با شورای نظامی نیجر در صورت شکست همه راه‌حل‌ها است.
در پی تهدید جانی رئیس جمهور سابق نیجر از سوی شورای نظامیان، وزیر امور خارجه آمریکا در مداخله‌ آشکار در امور داخلی این کشور، فرماندهان نظامی را به مجازات تهدید کرد.
شورای نظامی حاکم بر نیجر از حمله ارتش فرانسه به یکی از پایگاه‌های ارتش نیجر و آزاد کردن ۱۶ زندانی خبر داد.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن درباره هرگونه اقدام نظامی برنامه ریزی شده از سوی فرانسه در کشور آفریقایی نیجر، هشدار داد.
رسانه‌های محلی نیجر اعلام کردند که شورای نظامی جدید وزیر سابق اقتصاد این کشور را به عنوان نخست‌وزیر منصوب کردند.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
پس از کودتا در نیامی، شورای نظامی جدید نیجر با صدور بیانیه‌ای نسبت به هرگونه مداخله خارجی در این کشور هشدار داد و اعلام کرد در صورت مداخله نظامی نیجریه پاسخ فوری خواهد داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بحثی درباره ایجاد شورای نظامی مشترک روسیه- بلاروس مطرح نیست؛ همچنین، از محل اقامت «پریگوژین» اطلاعی ندارم.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه در ارائه گزارشی به رئیس‌جمهور این کشور اعلام کرد ارتش اوکراین در جریان ضدحملات تاکنون 13 هزار نظامی خود حجم زیادی از تجهیزات و تسلیحات نظامی را از دست داده است.
وزارت دفاع امارات امروز از برگزاری رزمایشی با آمریکا خبر داد و به اهداف آن اشاره کرد.
رئیس ستاد ارتش قطر روز دوشنبه از عیسی بن راشد المهندی، دستیار دبیرکل شورای همکاری  خلیج فارس در امور نظامی استقبال و برخی از موضوعات دارای اهمیت مشترک را بررسی کرد.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه تأکید کرد غرب به صورت مداوم در پی افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه مسکو و افزایش حضور نظامی خود در مرزهای روسیه است.
شورای امنیت سازمان ملل با انتشار بیانیه‌ای خواستار توقف درگیری ها در سودان شد.
رئیس شورای عالی سیاسی جبنش انصارالله یمن تاکید کرد که هر گونه حضور نظامی آمریکا یا سایر کشورها در یمن اشغالگری به حساب می آید.
منابع خبری از تداوم همکاری نظامی پاکستان با یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس خبر دادند.
دبیرکل شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: صنعا گزینه های راهبردی سیاسی و نظامی را به منظور مقابله با سیاست آمریکا در قبال یمن بررسی می کند.
وزرای دفاع کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس با هدف بررسی ارتقای سطح نظامی هماهنگ با شرایط اضطراری منطقه ای و بین المللی تشکیل جلسه داد.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص داد که مجموع حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
شورای اروپا بسته کمک نظامی جدیدی را به ارزش ۵۰۰ میلیون یورو به اوکراین اختصاص می دهد که حجم کمک های اروپا به کی یف را به ۳.۱ میلیارد یورو می رساند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح قانون نظام مهندسی در کمیسیون عمران انجام شده و به زودی به صحن علنی مجلس خواهد رفت.
طارمی به خاطر به ثمر رساندن دو گل، پنج شوت، دو پاس بسیار عالی و. نمره ۱۰ گرفته و جزو انگشت شمار بازیکنانی است که بر اساس الگوریتم سخت این وب سایت توانسته نمره ۱۰ بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ