دبیر شورای نگهبان گفت: مجمع مشورتی فقهی و پژوهشکده شورای نگهبان، از ابتدای تاسیس تاکنون منشأ خدمات ارزنده‌ بوده و سرمایه‌ای ارزشمند برای شورای نگهبان محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه بین‌المللی بهینه‌سازی و بهره‌وری انرژی ایران در پژوهشگاه صنعت نفت بازدید کرد.
با حکم دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی میثم غلامی به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: زیر سؤال بردن سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات را از روش‌های همیشگی بدخواهان نظام برای دلسرد کردن مردم است؛ در حالی که در کشور ما اجرا و نظارت بر انتخابات کاملاً مردمی است و هم اعضای هیأت‌های اجرایی و هم اعضای هیأت‌های نظارت از میان مردم هستند.
حقوقدان عضو پژوهشکده شورای نگهبان گفت: در مسیر ایجاد تمدن اسلامی، اهمیت شورای نگهبان در نظارت شرعی بر قانون‌گذاری که باید منجر به بسط ولایت الهیه در جامعه اسلامی شود بر کسی پوشیده نیست.
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت:دانشگاه‌های عراق درباره جنایت آمریکا درترور شهیدان مقاومت روشنگری کنند.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دستور بازگشایی در اصلی پژوهشکده هنرهای سنتی را صادر کرد.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی ـ فرهنگی برای تدوین شیوه‌های نو، بومی‌سازی روش‌های حفاظت و استفاده کاربردی از فناوری‌های نوین،مطالعات بر روی کاربرد لیزر را دردستور کار پژوهشی خود قرار داد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش از اقدامات این مجموعه تقدیر کرد.
پژوهشکده تاریخ معاصر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی دانشجویان پیرو خط امام، در محل سفارت سابق آمریکا. در تصویر ابراهیم اصغرزاده در حال توضیح در باره سلاح‌های موجود در سفارت دیده می‌شود.
تربت حیدریه ـ مشاور امور پژوهشی، آموزش و ترویج پژوهشکده زعفران دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: بودجه این مرکز تحقیقاتی از مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۰، اکنون به رقم پنج میلیارد تومان افزایش یافت
رئیس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هم پاسخی بود به تهدیدات دشمن و هم مطالبه‌ای بود از مسئولان برای حل مشکلات‌شان.
رئیس پژوهشگاه شورای نگهبان گفت: با عنایت به اینکه نظام ما یک نظام مردمی است و از ابتدا، نظام بر دوش مردم استوار بوده است، مسئولین نظام هم هیچ‌وقت خودشان را جدا از مردم نمی‌دانند و اگر اتفاقی هم می‌افتد و عده اندکی خدای نکرده فریب می‌خورند و مشکلاتی به وجود می‌آید، سعی می‌کنند با تسامح از آن عبور کنند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان و رییس پژوهشکده این نهاد گفت: در بحث قانونگذاری درباره تجمعات در مراحل ابتدایی هستیم.
رییس پژوهشکده شورای نگهبان در ادامه گفت: برای تدوین قوانین به خصوص قوانینی که مستقیما با حقوق مردم سروکار دارد نظامات مختلف برنامه‌های ویژه تری دارند و به صورت منظم نطرات مردم را دریافت می‌کنند و بعد نسبت به آن اقدام به قانونگذاری می‌کنند؛ لذا هز این جهت باید فعال‌تر اقدام کنیم.
پژوهشکده شورای نگهبان رقابت یادداشت نویسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگزار می‌کند.
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پیرو فعالیت‌های علمی مشترک با انجمن ژنتیک ایران، در پنجمین کنگره بین‌المللی و هفدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران پنل تخصصی ژنتیک باستان و تبارشناسی برگزارمی‌کند.
با حکم رئیس پژوهشگاه میراث‌ فرهنگی و گردشگری، منیژه هادیان دهکردی به عنوان سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی معرفی شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه که استاد تمام فلسفه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، عضو شورای اسلامی شدن دانشگاه های شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای تحول و ارتقای علوم انسانی این شورا است،
معاون اجرایی کارگاه سد چمشیر گفت: پژوهشکده باستان شناسی سال ۹۰ در نامه‌ای صراحتاً مجوز آبگیری سد را داده بود.
پژوهشکده شورای نگهبان در فعالیت‌های ترویجی خود در جهت افزایش میزان آشنایی جامعه با قانون اساسی ایران، زمینه آغاز به کار «خانه گفتگوی حقوق اساسی» را فراهم کرد.
پژوهشکده تحقیقاتی رونالد ریگان نتایج یک نظرسنجی جدید را منتشر کرد که بیانگر افول جایگاه ارتش آمریکا در بین مردم این کشور است.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پژوهشکده شورای نگهبان و مجمع مشورتی فقهی به عنوان بازوان پژوهشی شورا در یک سال گذشته با ارائه بیش از ۲۰۰ گزارش کارشناسی کمک شایانی به نهاد شورای نگهبان کردند.
رئیس پژوهشکده مردم‌شناسی از همکاری این پژوهشکده با مدیریت ثبت و آثار خبر داد و گفت: از میان چهار عنصر ثبت شده میراث ناملموس، پژوهشکده مردم‌شناسی در ثبت دو عنصر یلدا و ابریشم بافی مشارکت کرد.
با حکم مصیب امیری رییس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، لیلا خسروی به عنوان سرپرست پژوهشکده باستان‌شناسی معرفی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ