شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
با پایان ضرب‌الاجل مجمع اقتصادی کشورهای غرب آفریقا، شورای نظامی حاکم در نیجر اعلام کرد آسمان این کشور تا اطلاع ثانوی بسته است.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به تناسبی شدن انتخابات تهران داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس توضیحاتی درباره ایرادات هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام به تناسبی شدن انتخابات تهران داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه مجلس درباره برگزاری انتخابات تناسبی در تهران را مرتفع کردیم.
برای پیشگیری از بی عدالتی در اعطای تسهیلات بانکی یا باید قوانینی توسط دولت تحت عنوان مصوبه دولت تصویب شود یا باید تجدید نظر‌های دیگری انجام شود که جلوی تسهیلات غیرمعمول به کارمندان بانک گرفته شود. همانطور که اشاره کردم برای بخش خصوص نمی‌توان به راحتی ورود کرد، مگر این که شورای هماهنگی بانک‌ها بتواند نظام پرداخت بانک‌های دولتی را تا حدی به بانک‌های خصوصی نیز ابلاغ کند. اما ساز و کار بانک خصوصی به این شکل است که در جلسه هیئت مدیره، مدیران بانک تشخیص می‌دهند که بر اساس بهبود سودآوری بانک یا ارتقای سطح شرایط بانک، لازم است به کارمندان یا بخشی از کارمندان، امتیازات ویژه بدهند.
سمنان-عضو شورای نگهبان و هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران و مسئولان باید مدافع نظام باشند.
یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت که اشکالات مدنظر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در حال بررسی است و فردا برای اظهار نظر نهایی مجددا به شورای نگهبان فرستاده خواهد شد.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص بررسی اصلاح مغایرت های بودجه۱۴۰۲ با سیاست های کلی نظام توسط مجلس، جلسه مشترکی برگزار کردند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه بودجه دخالت ندارد، تصمیمات هیات عالی نظارت هم براساس بند ۲ اصل ۱۱۰ است که نباید مصوبات مجلس شورای اسلامی مغایرتی با سیاست‌های کلان داشته باشد و آن هم از طریق شورای نگهبان ارسال می‌شود یعنی ارتباطی با مجمع تشخیص ندارد و حتما شورا باید به مجلس ارائه دهد.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اقدامات هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت که چرا هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوتر از شورای نگهبان درباره مصوبات مجلس در لایحه بودجه نظر می‌دهد؟
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون مالیات دانه درشت‌ها ۵.۵ برابر تمام کسبه کشور شامل چهار میلیون کسبه است.
مدیرعاملی بانک ملی (از آبان ۱۴۰۰)، رییس هیئت مدیره بانک کارآفرین از سال ۱۳۹۲ و مدیرعامل این بانک در سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، عضو حقیقی شورای پول و اعتبار به عنوان نماینده رئیس‌جمهور، عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی، دبیر کارگروه طرح تحول نظام بانکی و دبیر کارگروه ارزش‌گذاری پول ملی از جمله سوابق فرزین در حوزه پولی و بانکی در سال‌های گذشته است.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درباره مصوبه اخیر هیئت عالی مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: تا به امروز هیئت محترم عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نمی‌تواند مستقیم به مصوبات مجلس ورود کند هر نظری که دارد باید در اختیار شورای نگهبان قرار دهد و مجلس نیز مصوبات خود را به شورای نگهبان ارسال می‌کند و فقط نظر شورای نگهبان برای مجلس لازم‌الاجرا است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب کرد که رئیس مجلس نسخه‌ای از مصوبات مجلس را همزمان با ارسال به شورای نگهبان، باید برای رئیس هیئت عالی نظارت بر سیاست‌های کلی نظام هم بفرستد.
ایران بر ضرورت حضور نیرو‌های نظامی عراق در مرز‌های بین‌المللی دو کشور تاکید کرد. هیات عراقی با این درخواست‌ها موافقت کرد و متعهد به تدوین یک چارچوب زمانی برای تکمیل خلع سلاح این گروهک‌های تروریستی شد. متاسفانه تا امروز هیچ اقدام موثری برای اجرای این توافق انجام نشده و براین اساس ایران موکدا خواستار اجرای توافق فوق الذکر است.
با رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، تصمیم گیری در خصوص حضور سازندگان ذیصلاح درساختمان های زیر ۶ طبقه از اختیارات هیات ۴ نفره شورای هماهنگی نظام مهندسی و کنترل ساختمان استان نیست.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.
دادگاه عمومی و انقلاب متهمان جرم معامله بر اساس اطلاعات نهانی را به پرداخت ۱۶ میلیارد تومان جریمه (معادل سه برابر سود کسب شده از جرم) محکوم کرد. معاون وقت شرکت متخلف نیز به یکسال حبس محکوم شد.
منابع فلسطینی شامگاه دوشنبه از درگیری بین فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در جنین خبر دادند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجلس شورای اسلامی، هیات وزیران، شوراهای اسلامی شهر و روستا مشروح مذاکرات خود را منتشر کنند.
جمعی از نمایندگان اخیراً طرح «اصلاح نظام انتخابات تناسبی استانی_شهرستانی مجلس شورای اسلامی» را تدوین و به هیئت رئیسه مجلس ارائه کرده‌اند که این هیئت طرح مذکور را به کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها ارجاع داده است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام، مصوبه مجلس را در خصوص «عدم صلاحیت دیوان عدالت در رسیدگی به مصوبات شورای عالی انقلاب و شورای عالی فضای مجازی» تایید نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ