دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپوليس با سه رقمی کردن تعداد کلین‌شیت‌های خود در لیگ برتر، اکنون در آستانه کسب قهرمانی در لیگ قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکورددار پرتاب دیسک آسیا گفت: تمام هدف و تلاشم در بازی‌های آسیایی این است که یک اتفاق تاریخی در دوومیدانی و ورزش ایران رقم بخورد.
باشگاه پیکان قرارداد مهاجم با تجربه خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
سه دونده سرعتی کشورمان با ایستادن در رتبه های نخست دور مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا صعود کردند.
سید افشین مباشر در روز پنجشنبه ۸ تیر با کشیدن دو تریلی به مجموع وزن ۹۵ تُن در مسافت ۲۵.۵۲ متر، رکوددار گینس شد. او سال گذشته هم هواپیمای ۴۳ تنی ام‌دی در مسافت ۱۴.۷۲ متر در ۳۶ ثانیه را کشید که این حرکت به عنوان رکورد ملی در ایران به ثبت رسید.
اسکات کارسون جواب هواداری را که گفته بود او بدون یک دقیقه بازی کردن، لیگ قهرمانان را برده، داد.
اردن اروچ مسیری 66299 کیلومتری را در این سفر دور دنیا طی کرد.
سرمربیان سپاهان و آلومینیوم در دور برگشت فقط یک باخت در کارنامه‌شان داشتند.
زمانی که سیاوش به سن ۱۲ سالگی رسید، قدش رشد چشمگیری داشت؛ تا حدی که کم کم به ۲۵۹ سانتی‌متر قد و وزن ۲۴۵ کیلوگرم رسید. در آن زمان مردم چنین قد و وزنی را یک امتیاز می‌دانستند و تصور نمی‌کردند این رشد بی‌رویه سیاخان ممکن است یک نوع بیماری باشد.
سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.
گونچالو راموس دیشب برای بنفیکا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خوش درخشید و موفق به ثبت یک رکورد نیز شد. او یکی از مهاجمان مدنظر رئال برای تابستان است.
مهاجم سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران حالا در عرصه مربیگری نیز توانسته رکورد گلزنی فوق‌العاده‌ای را برجای بگذارد.
هتل محل اقامت فولاد در دوحه محل حضور بازیکنان سابق و کنونی تیم ملی ایران بود.
پیروزی ارزشمند میلان برابر تاتنهام در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک رکورد جالب شیرین تر شد.
پادشاه بسکتبال امریکا به زودی رکورددار کسب امتیاز در تاریخ لیگ NBA خواهد شد.
مالک زئوس گفت که او همیشه آرزوی داشتن یک گریت دین دانمارکی به نام زئوس را داشته است تا اینکه برادرش زئوس را به او کادو می‌دهد. اگرچه در ابتدا از اندازه بزرگ او عصبی بود، اما خیلی زود عاشق او شد.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
جام جهانی قطر می تواند به رکورد سومین جام جهانی پرگل ادوار مختلف این مسابقات تبدیل شود. هر چند که شانس رسیدن به جایگاه دوم را هم دارد که البته سخت و کمی دور از ذهن است.
ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
ایتان انوانری هافبک آرسنال با حضور در دیدار مقابل برنتفورد صاحب یک رکورد خاص در لیگ برتر انگلیس شد.
ارلینگ هالند با گلزنی برابر وولورهمپتون، صاحب یک رکورد جدید در لیگ برتر شد و در یک‌قدمی ثبت رکوردی دیگر قرار گرفت.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ