ارلینگ هالند با گلزنی برابر وولورهمپتون، صاحب یک رکورد جدید در لیگ برتر شد و در یک‌قدمی ثبت رکوردی دیگر قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه مسابقات قهرمانی اروپا در سال ۲۰۲۴ با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود اما ۴۰ سال قبل تنها هست تیم جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست می‌آوردند.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید.
پرسپولیس آماده یکی از حساس‌ترین دربی‌های خود می‌شود تا فصل را همچنان با امیدواری دنبال کند و در این مسیر چشم به گلزنی چهار مهاجم خود دارد.
هافبک استقلال معتقد است بعد از گل دوم و سوم این تیم هوادار کاملاً به هم ریخته و آنها هم از این فرصت استفاده کردند.
لئاندرو تروسار، هافبک بلژیکی آرسنال، که امشب برای تیمش در پاس گل هت‌تریک کرد در چهار بازی اخیر توپچی‌ها پنج بار پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.
گل سعید احمدعباسی بازیکن ایرانی تیم فوتسال واین آلبالی در هفته بیستم لیگ اسپانیا در میان پنج گل زیبای این هفته قرار گرفت.
حامد شیری، مدافع نساجی، ششمین گل فصل خود را به ثمر رساند و به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ رسید.
سارا شیربیگی ستاره تیم ملی فوتسال زنان ایران در جریان پیروزی ۱۶ گله امروز تیم ملی ایران در برابر تاجیکستان، پنج گل را وارد دروازه حریف ایران کرد!
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی آماری خوب از لحاظ دفاعی دارد و در پنج بازی اخیرش گلی دریافت نکرده است.
جام جهانی قطر پنج بازیکن داشت که در طول تورنمنت سه پاس گل از خود به ثبت رساندند.
تیم ملی پرتغال در همان ابتدای بازی توانست دروازه تیم ملی کره جنوبی را باز کند.
زننده نخستین گل سنگال در جام جهانی 2022 تا همین چهار سال پیش قرارداد حرفه‌ای فوتبال نداشت!
قهرمان جام ملت های آسیا جام جهانی باشکوه و پرخرجش را ترک می کند.
ذوب‌آهن باوجود مشکلات متعدد توانسته نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول رقم بزند.
سرمربی بنفیکا می گوید که برای مهار مهدی طارمی برنامه خاصی ندارد و کل تیم باید وظایف خود را جهت جلوگیری از گلزنی او انجام دهند.
پیراهنی که دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین هنگام زدن دو گل معروف به انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۱۹۸۶ بر تن کرد، پنج ماه پس از فروش آن در حراجی به ارزش ۹.۳ میلیون دلار، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق اعلام خانه حراج ساتبی، این پیراهن که بدون فاش کردن هویت خریدار، تمامی رکورد‌های فروش کلکسیون‌های ورزشی را شکست، به موزه ورزش قطر قرض داده می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شود.
علی مبخوب پس از به ثمر رساندن دو گل در هفته اول لیگ امارات، در هفته دوم نیز هت‌تریک کرد تا عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به جای بگذارد.
سپاهان با این تساوی 7 امتیازی شد و همچنان در صدر جدول قرار دارد. گل گهر نیز پنج امتیازی شد تا در رده چهارم و بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.
مشهد ـ مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی چناران و گلبهار گفت: هم‌زمان با هفته دولت پنج واحد اقامتی در شهرستان‌های چناران و گلبهار افتتاح می‌شود.
پاری سن ژرمن بعد از یک هفته ملتهب، در دیدار امشب مقابل لیل تنها بعد از 8 ثانیه به گل رسید.
بایرن مونیخ در دیدار افتتاحیه فصل جدید بوندس لیگا خیره‌کننده ظاهر شد و در همان نیمه اول 5 بار دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.
حسینی گفت: یارانه مسدود شده اریبهشت برای گروهی که مورد بازبینی قرار گرفته و جزو دهک یک تا نه شناحته شدند، تا پایان این هفته آزاد و قابل برداشت می‌شود. همچنین یارانه تیرماه این افراد شب گذشته واریز شده و یارانه خردادماه نیز تا پایان هفته واریز می شود و قابل برداشت خواهد بود.
توئیتر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که به افراد امکان دنبال کردن کاربران توئیتر و خواندن توئیت‌های آن‌ها را بدون ثبت نام در این شبکه اجتماعی می‌دهد.
لیونل مسی در بازی امشب مقابل استونی پنج گل به ثمر رساند تا با ۸۶ گل ، پوشکاش مجاری را پشت سر گذاشته و بعداز علی دایی سومین گلزن تاریخ بازی های ملی فوتبال شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ