هتل محل اقامت فولاد در دوحه محل حضور بازیکنان سابق و کنونی تیم ملی ایران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
رکورددار دوی ۱۰۰ متر زنان ایران در مورد چهارمی در قهرمانی آسیا گفت: در فینال بخاطر کم تجربگی شروعم مثل نیمه‌نهایی و مقدماتی نبود و جاماندم. همین باعث شد که مدال را از دست بدهم.
فوتبالیست های ایرانی هر چقدر هم که زرنگ باشند، حریف رکورددار دستمزد در نقل و انتقالات فوتبال ایران نمی شوند. رکوردداری که امروز مهدی تاج از او رونمایی کرد؛ جناب دلال!
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد علاقه‌مند است تا سه سال آینده با عبدالله ویسی همکاری کند.
در حالی که رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا از فردا در تایلند آغاز می‌شود، رکورددار دوی سرعت ایران هنوز در انتظار صدور ویزاست.
در حالی که رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا از فردا در تایلند آغاز می‌شود، رکورددار دوی سرعت ایران هنوز در انتظار صدور ویزاست.
استان تهران بیشترین میزان طلاق را در ایران دارد.
یکی از دلایل ثبات پرسپولیس، حضور طولانی برانکو ایوانکوویچ بود که پنج سال روی نیمکت سرخ‌ها دوام آورد.بعد از تراکتور، نساجی با ۱۶ تغییر، مس کرمان با ۱۲ و ذوب‌آهن با ۱۱ تغییر دیگر تیم‌های کم ثبات فوتبال ایران هستند.
رکورددار ۱۷ ساله ریکرو ایران که پس از حدود ۱۱ سال موفق شد رکورد این ماده را ارتقاء بخشد، گفت: امیدوار هستم در صورت حضور در بازی‌های آسیایی موفق عمل کنم و بتوانم سهمیه حضور در المپیک پاریس را نیز کسب کنم.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران که چند سالی است در لهستان و ایتالیا بازی می کند دارای رکورد بیشترین بازی برای این تیم در دو رویداد لیگ ملت ها و لیگ جهانی است.
سمنان- آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که سمنان در دولت سیزدهم پیشتاز اشتغال‌زایی در بین استان‌های کشور بوده است.
نخستین کنگره موبایل ایران با حضور همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت در ایران آغاز به کار کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
رکورددار بازی با لباس تیم ملی به درگذشت سرمربی اسبق ایران واکنش نشان داد.
رکورددار دوهای سرعت ایران در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا شرکت نمی‌کند و قرار است حدود ۱۰ ورزشکار دیگر به این رقابت‌ها اعزام شوند.
در حالی که بازی‌های آسیایی پیش روست و ورزشکاران باید خود را برای این رویداد مهم آماده کنند، اما رکورددار پرتاب نیزه ایران مجبور است برای تامین هزینه‌های ورزشی خودر در اسنپ کار کند و وقت کمتری را به تمریناتش اختصاص بدهد.
در حالی که بازی‌های آسیایی پیش روست و ورزشکاران باید خود را برای این رویداد مهم آماده کنند اما رکورددار پرتاب نیزه ایران مجبور است برای تامین هزینه‌های ورزشی خودر در اسنپ کار کند و وقت کمتری را به تمریناتش اختصاص بدهد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلر‌های تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دو جام جهانی روسیه و قطر یک رکورد دیگر را در بین همه گلرهای تاریخ فوتبال ایران به خود اختصاص داد.
گرت بیل با حضور در ترکیب اصلی ولز برابر تیم ملی کشورمان تاریخ‌سازی کرد.
رکورددار بازی در تیم ملی بازی ایران مقابل انگلستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.
سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی سه بازیکنی هستند که با کسب 4 عنوان قهرمانی سوپرجام، پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران در این تورنمنت محسوب می شوند
با میزبانی قطر در جام ملتهای 2023 آسیا، این کشور رکورددار میزبانی در این تورنمنت می‌شود.
ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۴۷ هزار و ۳۹۷ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۴۰۲ مورد فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ در حال حاضر در رتبه ۱۷ در بین کشور‌های دارای بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ