ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس سلامت ملی انگلیس(NHS) برای نخستین بار از ربات ها برای انجام بیوپسی استفاده کرد و امیدوار است این فناوری تشخیص سرطان ریه را ارتقا دهد.
اگر به‌دلیل سابقه مصرف سیگار و سن در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به سرطان ریه هستید، غربالگری منظم سرطان ریه ممکن است برای شما ضروری باشد. غربالگری می‌تواند به تشخیص زودهنگام سرطان ریه کمک کند، آنهم زمانی‌که ممکن است درمان آن آسان‌تر باشد. غربالگری فقط برای افرادی که در معرض خطر بالای سرطان ریه هستند، توصیه می‌شود.
محققان دانشگاه لیدز یک ربات کوچک توسعه داده اند که می تواند برای ردیابی و درمان نخستین نشانه های سرطان به اعماق ریه سفر کند.
پل مولین، مهاجم رکسام، در برخورد با ناتان بیشاپ به شدت مصدوم شد و احتمالا دیدارهای ابتدایی فصل آینده را از دست خواهد داد.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی یا مکمل‌های حاوی اسید‌های چرب اُمگا ۳ از سلامت ریه حفاظت می‌کند.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می ‌دهد که ترکیب گیاهی موجود در زرشک به مبارزه با سرطان ریه کمک می‌کند.
گروهی از محققان به منظور بررسی تأثیر ترکیب گیاهی موجود در زرشک بر مقابله با سرطان ریه، مطالعه جدیدی انجام دادند.
روش جدید برای بیمار کم‌تر دردناک است، زیرا زخم راحت‌تر بسته می‌شود. این تکنیکی است که کیفیت زندگی بیماران در دوره پس از جراحی را بهبود می‌بخشد و درد را کاهش می‌دهد.
رئیس اورژانس بیمارستان باهنر کرمان گفت: متاسفانه وضعیت ریه دکتر پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان مناسب نیست و هموطنان برای بهبودی ایشان دعا کنند.
ستاره نیمکت‌های فوتبال آلمان، حضوری غافلگیرکننده در یک برنامه تلویزیونی داشت.
کیوی مقاوم یک میوه خوراکی است که در استان اوکایاما ژاپن کشت می‌شود. محققان دانشگاه اوکایاما به سرپرستی دکتر ساکا آریموتو کوبایاشی، دانشیار دانشکده علوم دارویی دانشگاه اوکایاما، با استفاده از یک مدل موش، اثبات کرد که آب این نوع کیوی و یکی از اجزا تشکیل‌دهنده آن یعنی ایزوکورستین (isoQ) به پیشگیری و کاهش سرطان ریه کمک می‌کند.
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که به حفظ سلامت تمام بخش‌های بدن کمک می‌کند، از جمله حفظ سلامت ریه، در این مطلب به غذا‌هایی اشاره می‌کنیم که به داشتن ریه سالم کمک زیادی می‌کنند.
مصرف بعضی خوراکی‌ها به حفظ عملکرد ریه‌ها و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های تنفسی کمک می‌کند.
کارشناس محیط زیست: آلودگی می تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامت شهروندان تهرانی وارد کند. وقتی این وضعیت در بلند مدت تکرار می شود می تواند بخش عمده ای از جمعیت شهر را درگیر بیماری های مزمنی از جمله سرطان ریه و دستگاه تنفسی بکند.
هنگام بالا رفتن سطح آلودگی هوا با مصرف برخی انواع نوشیدنی‌ها می‌توان سموم را از ریه‌ها پاک کرد. در این مطلب ۳ دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثرات آلودگی هوا را خنثی می‌کنند.
اگر عفونت ریه منشاء باکتریایی داشته باشد، در مرحله اول از آنتی‌بیوتیک‌ها به‌عنوان یکی‌از مؤثرترین انواع داروی عفونت ریه برای کنترل و درمان بیماری استفاده می‌شود، ولی در شرایط حاد عفونت ریه ممکن است از روش‌های دیگر مانند دستگاه اکسیژن و یا کاتتر نیز استفاده شود.
ستاره تیم ملی کرواسی با وجود علاقه زیادش به سیگار، رکورددار دوندگی در تاریخ جام‌های جهانی است!
مصرف زالزالک می‌تواند یک درمان خانگی و طبیعی برای از بین بردن بسیاری از عفونت‌ها به‌خصوص بیماری‌های ریوی باشد.
مجید اسکندری، متخصص علوم گیاهی می‌گوید: در کشور گونه‌های گیاهی بسیار زیادی مثل «درخت ابریشم»، «برهان» و یا «آکاسیای بومی» داریم که همان کارایی کونوکارپوس را دارند. این گیاهان سایه‌انداز خوبی دارند و با وجود معطر‌بودن، آلرژی‌زا هم نیستند.
آلودگی هوا سمی است که به مرور وارد ارگان‌های بدن می‌شود و در درازمدت یکی از اصلی‌ترین علل مرگ و میر در جهان شناخته شده است. برای سم زدایی بدن در روز‌های آلوده، کارشناسان توصیه می‌کنند که مایعات بیشتری بنوشید، سالاد بخورید و از هر گونه فعالیت بدنی سریع حتی در داخل خانه خودداری کنید.
فراموش نکنید که شب، قبل از خواب این کار را انجام دهید و بعد از آن چیزی نخورید. انار پخته برای سرماخوردگی فوق العاده است.
فلورنتینو پرز امروز در بیمارستانی در شهر مادرید مورد عمل جراحی قرار گرفت و یک غده با موفقیت از ریه او خارج شد.
مطالعات نشان می دهد آلودگی هوا با سرطان ریه در افرادی که قبلاً سیگار نکشیده اند مرتبط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ