پادشاه بسکتبال امریکا به زودی رکورددار کسب امتیاز در تاریخ لیگ NBA خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ابوترابی گفت: باید بین تولید، صنعت و واردات تعادل ایجاد کرد، تفکیک وزارت بازرگانی کار اشتباهی است چرا که برای تفکیک وزارت بازرگانی ۵ سال زمان لازم است تا زیرساخت‌ها در شهرستان‌ها فراهم شود و برآورد مرکز پژوهش‌ها این است که برای تفکیک ۵ هزار میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش های علمی صنعتی از افزایش جایزه جشنواره خوارزمی به یک میلیارد تومان خبر داد.
تراکنش یک میلیارد تومانی در دستگاه پوز نشان می‌داد که متهمان مبالغ هنگفتی را از طعمه‌های خود در فضا‌های مجازی دریافت کرده اند. از سوی دیگر وجود تصاویری از جراحی‌های زیبایی در این مکان بیانگر آن بود که جراح قلابی با نشان دادن این تصاویر اعتماد طعمه‌های خود را برای انجام عمل‌های وحشتناک جراحی جلب می‌کرد.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته با وجود داشتن بخشی از امکانات اجرای این طرح به حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
یکی از شرکت‌های واسطه جذب نیرو، ۱۳ هزار میلیارد تومان سودغیرقانونی به دست آورده است؛ دولت می‌گوید حذف این شرکت‌های دلالی ۱۲۰ همت بار مالی برای دولت دارد!
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیرپلی مالی برای لیگ آتی اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
شمع‌های بوگاتی ویرون تفاوت چندانی با شمع‌های ۱۸ دلاری سایر محصولات گروه فولکس واگن ندارند، اما از آنجایی که شمع‌های این ابرخودرو حامل نشان بوگاتی هستند، با قیمت ۱۷۰ دلار به فروش می‌رسند.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: متاسفانه خودرو را به بورس بردیم و اکنون شاهدیم قیمت پژو به یک میلیارد تومان رسیده که بر این اساس لازم است استیضاح وزیر صمت به جریان بیفتد.
«رمضان کامیاب» حدود ۵۰ سال تجربه حکاکی و مهرسازی در پاساژ شناور دارد. او می‌گوید حالا کمتر کسی سراغ حکاکی و مهرسازی برنجی می‌آید. چون با وجود باسوادی مردم و تغییر مناسبات اجتماعی و اقتصادی، مهر برنجی و انگشتری مهردار، دیگر در جامعه اعتباری ندارند.
در پایتخت با یک میلیارد تومان نقدینگی و وام مسکن می توان صاحب خانه شد.
معاون وزیر اقتصاد گفت: طی یک سال اخیر حدود ۴۳ هزار میلیارد تومان منابع بانکی و منابع تبصره ۱۸ به پروژه‌های سرمایه‌گذاری در اقصی‌نقاط کشور تزریق شد.
فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و پانصد و هفتاد سه میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شد.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در ایران وقتی کسی شروع به دویدن می‌کند همه تلاش می‌کنند جلوی او را بگیرند نه اینکه به او برسند، برای همین است که ما رشد نمی‌کنیم.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: کالاهای سرقتی با برآورد ارزش نزدیک به یک میلیارد تومان با هوشیاری پلیس و انهدام باند سرقت در گرمسار کشف شد.
تعداد خودروهای فرسوده تا سال ۱۴۰۴، به ۸ میلیون دستگاه می‌رسد خودروهایی که مصرف بنزین هرکدام از آنها ۱۴.۳ درصد، بیشتر از خودروهای عادی و غیر فرسوده است.
گران‌ترین میوه در کل جهان، نوعی ملون ژاپنی است و به پادشاه یوباری مشهور است. این میوه منحصرا در شهر یوباری از هوکایدو رشد می‌کند و به طعم شیرین خود مشهور است. پادشاه یوباری ابتدا در دهه ۱۹۵۰ ساخته شد و در اصل ترکیبی از دو رقم دیگر است: طالبی ارل و طالبی تند.
اردبیل- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: یک هزار و ۴۶۹ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان اردبیل تا به امروز پرداخت شده است و پرداخت مابقی معوقات اولویت است.
[سرهنگ]جواد نوروزبیگی فعالیتش در سینما را به عنوان ناظر نظامی و فرد تامین‌کننده تدارکات نظامی در پروژه‌های سینمایی کارش را با ابراهیم حاتمی‌کیا و‌ منوچهر محمدی آغاز کرد، او در سال‌های بعد با قرار گرفتن در کنار مجید مجیدی و فعالیت در پروژه‌های این فیلمساز، زمینه‌های رشد خود را فراهم کرد، نوروزبیگی پس از چند سال‌ و از یک جایی به بعد، این توان بالقوه را در خود دید که از سایه مجیدی بیرون بیاید و به صورت مستقل وارد حوزه تولید فیلم و سریال شود... «برادران لیلا» را می‌توان نمونه خاصی از پروژه‌های سخت جواد نوروزبیگی دانست و شاید اگر بودجه نسبتاً بالای «برادران لیلا» نبود (برخی شنیده‌ها از بودجه ۳۲ میلیارد تومانی این فیلم حکایت دارد)، هیچ تهیه‌کننده‌ای اجازه ساخت این فیلم را به خود نمی‌داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ