دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
یک رسانه فرانسوی موعد نهایی سفر رسمی به تعویق افتاده پادشاه جدید انگلیس به فرانسه پس از خیزش اعتراضات سراسری علیه قانون بازنشستگی دولت ماکرون را فاش کرد.
لبران جیمز و سرخیو آگوئرو تماشاگران ویژه نمایش باشکوه لیونل مسی در اولین بازی خود برای اینتر میامی بودند.
نام مهدی موش با گذشت زمان از تابلوی یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران محو شد و این کوچه یا خیابان با نام مهدی خان شناحته می‌شد که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شهید فروزش تغییر پیدا کرد. در دوره قاجار بخش قابل ملاحظه‌ای از املاک مهدی موش در همین خیابان بود و به همین دلیل به این نقطه از تهران گذر مهدی موش می‌گفتند.
‌خیابان کریم‌خان زند حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان، ولی عصر (عج)، پل روگذری هم دارد به همین نام؛ پل کریم‌خان. این پل در تقاطع خیابان کریم‌خان زند و خیابان شهید سپهبد قرنی قرار دارد و همین راسته است که به دلیل داشتن کتابفروشی‌های مختلف معروف است و شده پاتوق عشق کتاب‌هایی که برای همنشینی و انس با کتاب این خیابان خاطره‌انگیز را انتخاب می‌کنند.
سفر سلطان عمان به عنوان یک میانجی‌گر قهار و پیام‌آور صلح به ایران، توجه تحلیلگران و ناظران امور منطقه و بین‌الملل را به شدت به خود مشغول کرده است.
یک خبرنگار عربستانی مدعی شد که رونالدو به مدیران باشگاه النصر اعلام کرده در صورت پیوستن لیونل مسی به الهلال، عربستان را ترک خواهد کرد.
خوان کارلوس، پادشاه سابق اسپانیا، دیشب در ورزشگاه استمفوردبریج حاضر بود و از نزدیک بازی تیم محبوبش رئال مادرید را به نظاره نشست.
در حالی که اخراج رودی گارسیا در برنامه مدیران باشگاه نبود اما کریستیانو رونالدو، آنها را برای برکناری سرمربی متقاعد کرد.
فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به کمک یک وسیله جالب به سالن کریپتو آمد.
محمد صلاح با به ثمر رساندن دو گل برای لیورپول در دیدار مقابل منچستریونایتد، نام خود را در تاریخ ثبت کرد.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
به همراه هم ۴ خیابان قدیمی تهران را می‌بینیم.
پادشاه بسکتبال امریکا به زودی رکورددار کسب امتیاز در تاریخ لیگ NBA خواهد شد.
مصطفی محمد جدیدترین ستاره فوتبال مصر محسوب می‌شود.
تنها خیابانی که از آغاز به نام یکی از پادشاهان پیشین ایران نامگذاری شده و پس از انقلاب ایران در سال ۱۳۵۷ دچار تغییر نام نشد.
حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر به نام خیابان کریمخان زند نامگذاری شده است. در این خیابان یک پل رو گذر به همین نام نیز وجود دارد.
لبران جیمز در شب شکست میلیمتری لیکرز موفق شد خودش را بیش از پیش به رکورد تاریخی عبدالجبار نزدیک کند.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار استطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
نیمار مثل جادوگری است که اشک‌های سرازیر شده از چشمانش بعد از بازی امشب در ورزشگاه اجوکیشن سیتی را به فرصتی برای درخشش در جام جهانی ۲۰۲۶ تبدیل می‌کند.
تیتر یک امروز نشریه اکیپ به درخشش شب گذشته کیلیان امباپه برابر لهستان و دبل تماشایی او اختصاص یافته است.
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
شاید برای بسیاری باورش سخت باشد اما کریستیانو رونالدو به پایان نزدیک و نزدیک تر می شود. باید به تماشای افول او در پیراهن پر زرق و برق منچستریونایتد و در لیگ اروپا عادت کنیم.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ