پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد فصل جاری سرخپوشان گفت: این تیم قطعا مستحق قهرمانی است و در هفته آخر نباید بازی مقابل نساجی را ساده بداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مایلی‌کهن، پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید تیم سپاهان در دو هفته ابتدایی متفاوت ظاهر شده و شانسش برای قهرمانی از پرسپولیس هم بیشتر است.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سهم سه تیم مدعی قهرمانی بیشتر از بقیه است.
پرسپولیس فصل را با برد شروع کرد اما این برد به دل هیچ کدام از هواداران نچسبید و حتی با بردهای پرگل سپاهان و استقلال در دو بازی دشوارترشان، نگرانی‌ها درباره تیم یحیی و رقابت با دیگر مدعیان در ادامه فصل بیشتر هم شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید اگر نظارت‌ها دقیق باشد، پرسپولیس از همه باشگاه‌ها بیشتر سود خواهد کرد.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف نساجی و مس خواهند رفت.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
آمار و احتمالات شانس قهرمانی پرسپولیس را در بیشترین حالت خود قرار داده و قرمزها بیشتر از مجموع شانس سپاهان و استقلال، به قهرمانی نزدیک شده‌اند.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
دروازه بان اسبق استقلال معتقد است فرم استقلال این روزها از پرسپولیس و سپاهان بهتر است و آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
پاکو خمس می‌گوید در بین مدعیان سپاهان از بهترین کیفیت تیمی برخوردار است.
با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.
مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به پیروزی این تیم مقابل ملوان، گفت: به نظرم پرسپولیس هنوز چیزی را از دست نداده است و هنوز شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ دارد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
دروازه‌بان پرسپولیس معتقد است حواشی دیدار تدارکاتی سپاهان و زنیت انگیزه آنها را برای برد بیشتر کرد.
سپاهان و پرسپولیس در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که در قلب دفاعی طلایی‌پوشان دو بازیکنی حاضر هستند که جای خالی شجاع و کنعانی‌زادگان را بیشتر توی چشم می‌آورند.
بابک مرادی می‌گوید در صحنه‌ای که توپ را به سمت سکوهای پرسپولیس شوت زده قصدی نداشته و از هواداران این تیم عذرخواهی کرد.
سعید مهری می گوید استقلالی‌ها می خواهند زمانی که به صدر جدول می رسند، طوری نتیجه بگیرند که اختلافشان با دیگر تیم‌ها بیشتر شود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به برد دو بر یک این تیم مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برد مهمی برای پرسپولیس بود اما توان این تیم بیشتر از این حرفها است.
شایان مصلح می‌گوید اعضای تیم گل‌گهر پیش‌بینی یک بازی سخت در تبریز را کرده بودند.
عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان می‌گوید اگر بازیکنان این تیم دقت بیشتری داشتند می‌توانستند پرسپولیس را شکست دهند.
هافبک تیم فوتبال سپاهان می‌گوید شرایط این تیم خوب است و خودش هم دیگر مصدومیتی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ