آمار و احتمالات شانس قهرمانی پرسپولیس را در بیشترین حالت خود قرار داده و قرمزها بیشتر از مجموع شانس سپاهان و استقلال، به قهرمانی نزدیک شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جایگاه‌شان خیره شوید. تیمی که قرار بود در صدر جدول باشد حالا در قعر آن جای گرفته است.
در حالی که چند روزی است با عبور از بهار به تابستان رسیده ایم، طبق وعده مسئولان وزارت صمت بایستی تا به امروز ۲۰۰ هزار خودروی خارجی وارد کشور می‌شد. وعده‌ای که ۱۰۰ هزارتای آن در سه ماه پایانی سال قبل و ۱۰۰ هزارتای دیگر نیز در سه ماه ابتدایی امسال بایستی محقق می‌شد.
تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملتهای آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.
آب و هوای این شهر خشک و کوهستانی است. به طوری که در تابستان آب و هوای خنک و خشک دارد و در زمستان سرمای سوزناک بر آن حاکم است. دمای تبریز در گرم ترین حالت ممکن به 30 ال 40 درجه و در سردترین حالت بین 10- تا 5 درجه سانتی گراد می رسد. بهترین زمان سفر به تبریز از اواسط بهار تا اواخر تابستان است.
شش سال پس از اخراج پیولی از سمت سرمربیگری اینترمیلان، حالا این سرمربی با میلان در برابر نراتزوری قرار خواهد گرفت.
سروش رفیعی در بازیهای اخیر پرسپولیس تبدیل به مهره ثابت ترکیب این تیم شده است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: اگر بانکی همواره ناترازی داشته باشد و در عین حال بخواهد به فعالیت خود ادامه دهد به ناچار باید به سمت تعیین تکلیف و انحلال آن بانک پیش برویم. البته عموم این بانک‌ها دارایی‌های مناسبی اعم از املاک و غیره دارند.
این یک مینی ون با در‌های کشویی و فضای داخلی غول پیکر است که در طرحی سه ردیفه با شش یا هفت صندلی ارائه می‌شود. همچنین یک حالت دو ردیفه با چهار صندلی هم وجود دارد. در این حالت، نمایشگر بزرگ ۴۸ اینچی در جلوی صندلی‌های عقب حضور دارد.
هنگامی که شما در حال بسته بندی ابرغذا‌ها هستید یعنی غذا‌هایی که دارای مزایای تغذیه‌ای متعدد مانند سطوح بالای ویتامین ها، مواد معدنی، فیبر یا آنتی اکسیدان‌ها هستند تغذیه سالم می‌تواند بسیار کارآمد باشد.
اعضای این خانواده در پی ایجاد مزاحمت‌های ناموسی یک پرایدسوار مرموز در حالی با مصرف تعداد زیادی قرص خودکشی کرده‌اند که ۲ روز قبل از آن نیز پسر جوان خانواده با همین انگیزه خودکشی کرده بود.
در سالیان اخیر روند تعقیب متخلفان پیچیده‌تر شده است و در حال حاضر شامل استخراج داده‌ها از داخل وسایل نقلیه نیز می‌شود. از سازوکار‌های مورد استفاده برای افزایش تجربه رانندگی گرفته تا سیستم‌های سرگرمی داخلی همگی می‌توانند به کشف جرم کمک کنند و قادر هستند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استناد قرار گیرند و قابل قبول باشند.
ارتش میانمار حالت فوق العاده در این کشور را به مدت شش ماه دیگر تمدید کرد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
کارفرمایانی که موارد ایمنی را رعایت نکرده‌اند و باعث مرگ کارگر شده‌اند، در بهترین حالت در دادگاه، با اتهام قتل شبه عمد مواجه می‌شوند یا از بیمه مسئولیت مدنی خود استفاده می‌کنند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
تیم ملی ایران به احتمال زیاد به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند. بازی‌های دور سوم این گروه روز سه‌شنبه، هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ به صورت همزمان برگزار می‌شوند.
دولت کانادا به تازکی شش فرد از جمله سیدعزت‌الله ضرغامی و چهار نهاد دیگر از ایران را به بهانه نقض حقوق بشر در فهرست تحریم قرار داده است.
هفته نهم در حالی به پایان رسید که تکرار عدد شش را در رتبه بندی برترین‌های انفرادی شاهد هستیم.
مقامات آمریکایی می‌گویند تیراندازی در محوطه مدرسه ای واقع در کالیفرنیا دست کم شش زخمی برجای گذاشته است.
هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که هنوز پنج تیم طعم برد را نچشیده اند.
در حالی که انتظار می‌رفت تمام بلیتهای بازی پرسپولیس - فولاد قبل از شروع بازی پیش خرید شود اما این اتفاق رخ نداده است.
بررسی نظام مالیاتی کشورهای توسعه‌یافته بیانگر آن است که اولین اقدام جهت مبارزه با تقلب مالیاتی، طراحی و اجرای برنامه «مدیریت ریسک تمکین مالیاتی» است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ