سپاهان و پرسپولیس در شرایطی برابر هم قرار خواهند گرفت که در قلب دفاعی طلایی‌پوشان دو بازیکنی حاضر هستند که جای خالی شجاع و کنعانی‌زادگان را بیشتر توی چشم می‌آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین‌های هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال کشور مشخص شدند و چند خطی به آن‌ها پرداختیم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان موفق به کسب سه امتیاز دربی رفت اصفهان در بیست و سومین دوره لیگ برتر شد.
بعضی‌ها به هوای آش سبزی‌ها را خیلی درشت خرد می­کنند که درنهایت ظاهر زیبایی ندارد. سبزی آش باید کمی درشت‌تر از سبزی خورشتی خرد شود. وقتی سبزی آش را داخل قابلمه آب جوش ریختید تا بپزد، هرگز درب قابلمه را نگذارید؛ زیرا سبزی شما تیره و بدرنگ می‌شود.
یکی از حساس‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های سال دربی ساوه خواهد بود. زیباترین، خشن‌ترین و مهربان‌ترین، آنجا تضادها به یک‌دیگر گره خورده و مُچاله شده است!
تیم فوتبال الهلال با پیروزی برابر الشباب، راهی دیدار پایانی رقابت های جام ملک سلمان شد.
الاهلی جده برای جذب ویکتور اوسمین، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، با الهلال رقابت خواهد کرد.
دربی تهران تا مهرماه به تعویق افتاد
سازمان زمان شروع فصل جدید لیگ برتر ایران را اعلام کرد.
با تغییر زمان مسابقات لیگ برتر هفته پنجم که دربی پایتخت هم در آن است، بعد از فیفادی شهریور برگزار می‌شود.
شما می‌توانید با تمیز کردن کفش‌ها و پاشنه آن‌ها شروع کنید. پس از انجام این مرحله، دو کیسه پلاستیکی با درب زیپ دار را در داخل کفش قرار داده و تقریباً یک چهارم حجم کیسه‌ها را با آب پر کنید.
شاگردان رسول خطیبی در دیداری دوستانه مقابل سایپا به تساوی رسیدند.
دو باشگاه حاضر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از 4 دربی در فصل گذشته حالا برای خرید ستاره لاتزیو با هم مسابقه خواهند داد.
روزبه چشمی با گذشت دو روز از دربی پایتخت از هواداران استقلال بابت شکست در این مسابقه عذرخواهی کرد.
یکی از بهترین و تماشایی ترین دربی های تاریخ _ پرسپولیس در شبی پیروز شد که بهتر از استقلال بازی کرد.
امروز یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می شود و شما می توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش بینی کنید.
باشگاه پرسپولیس نسبت به مصاحبه‌ها درباره داوری دربی فردا واکنش نشان داد.
ترسناک‌ترین حیوانات جهان هم درست به اندازه زیباترین‌ها از جهان و نعمت‌هایش بهره می‌برند. تماشای آ‌ن‌ها دری از این جهان رنگارنگ با تمام زشتی‌ها و زیبایی‌هایش را برای شما باز می‌کند.
بچه‌ها همه جا می‌دوند؟ صدای تلویزیون در بلندترین حالت خود و صدای پینگ بازی‌های ویدیویی شما را دیوانه می‌کند؟ تمام آن دعوا‌های دائمی که می‌توانی از درب بشنوی، سرت را به انفجار وادار می‌کند.
بچه‌های گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال اغلب شب‌ها از درد پشت ساق پا یا زانو رنج می‌برند. این درد به دلیل سن آن‌ها به عنوان درد در حال رشد شناخته می‌شود. دانستن اینکه علت این درد چیست و چگونه آن را باید درمان کرد مطمئناً به شما در مقابله با هر دردی که فرزندتان تجربه می‌کند کمک می‌کند.
محمد محبی مهاجم گل زن آبی ها با کارت زردی که در دقایق پایانی و از روی نیمکت دریافت کرد سه کارته شد.
هوآوی اخیراً به‌روزرسانی جدید سیستم عامل HarmonyOS 2.1.0.399 را برای دو ساعت هوشمند هوآوی Watch GT 3 و GT Runner منتشر کرده است. این بروزرسانی ویژگی‌های جالبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال یک عملکرد کلید ماشین جدید به این نرم افزار اضافه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن قفل درب خودرو را باز کنند و یا حتی خودرو را از راه دور کنترل کنند.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.
کشف اسکلت انسان در زمین های کنار جاده
در مجمع دیروز فدراسیون‌ کشتی دوباره «پولادگر» و «علیرضا دبیر» با هم درگیری لفظی داشتند و درنهایت معاون وزیر ورزش جلسه را ترک کرد. پولادگر: من باید پاسخگوی ۴۸ رشته‌ای باشم که ۲۶ تا از آن‌ها المپیکی هستند. دبیر: شما درکی از ورزش قهرمانی ندارید؛ جو درست می‌کنید تا فدراسیون‌های دیگر موضع بگیرند چون ۲۱ سال علیه کشتی بودید. من آدم استعفا دادن نیستم، اگر می‌خواهید مرا بردارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ