قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند می گوید با عقد مجدد قرارداد با پرسپولیس آپشن های زیادی را از دست داده است.
دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس بعد از ماجرای مربوط به فسخ قرارداد، اکنون با قراردادی جدید در فصل جدید برای این تیم کار را دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
وکیل بیرانوند نقش اصلی را در ماجرای فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس برعهده داشت و تاکید او این بود که این فسخ قانونی است، اما با تماس‌هایی که از سوی فدراسیون با این دروازه‌بان گرفته شد، بیرانوند فهمید که بابت اعتماد بیش از حد به وکیلش اشتباه بزرگی مرتکب شده است.
از مدت‌ها قبل شایعه شده که داستان فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس یک حربه برای بستن قرارداد تازه با پرسپولیس و در ادامه گرفتن پول بیشتر از این باشگاه است.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که با فسخ قرارداد و انجام مذاکراتش با استقلال جدایی از جمع سرخپوشان را قطعی نشان می داد، پس از موافقت باشگاه با شرایطش برای دو سال دیگر در این تیم ماند.
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که قراردادش را به با این باشگاه فسخ و با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسیده بود، پس از چند رفت و برگشت بالاخره با سرخپوشان قرارداد دو ساله بست.
بیرانوند دوشنبه با حضور در سازمان لیگ قرارداد قبلی‌اش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده بود.
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام به بحث فسخ قراردادش با این تیم و مذاکره با استقلال واکنش نشان داد و تاکید کرد که دنبال حق و حقوقش است.
باشگاه استقلال تاکید دارد مذاکره با بیرانوند را در زمان اعلام فسخ قرارداد توسط این بازیکن انجام داده است.
در این بین شاید علیرضا بیرانوند، راه سومی را در پیش گرفته باشد؛ راهی که بیشتر شبیه به یک بازی هوشمندانه برای دورزدن قرارداد فعلی‌اش باشد. شاید در این راه، فقط شاید، مسئولان باشگاه هم شریک باشند. بیرانوند از رقم قرارداد کنونی‌اش ناراضی است؛ او افزایش رقم قرارداد را می‌خواهد، ولی قانون به مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. درنتیجه بی‌خطرترین راه این است که بیرانوند قرارداد را فسخ کند تا اگر طرفین برای همکاری به توافق رسیدند، قرارداد جدیدی منعقد شود!
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با این باشگاه و احتمال انتقالش به استقلال گفت: این یک تصمیم بد هم برای بیرانوند و هم برای استقلال است.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد یکطرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان را غیرممکن تلقی کرد.
یک عضو نزدیک به رضا درویش در باشگاه پرسپولیس جوابیه تندی به اظهارات حجت کریمی مدیرعامل استقلال داده است.
امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم برای دو فصل دیگر تمدید کرد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
قوانین جدید نقل و انتقالاتی فدراسیون فوتبال مانع فسخ قرارداد دروازه بان تیم ملی با پرسپولیس می‌شود.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد و این تصمیم را نتیجه «اغوای» باشگاه استقلال دانست؛ اقدامی که پرسپولیس قصد دارد از دروازه‌بان خود شکایت کند.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
علیرضا بیرانوند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر در آستانه فسخ قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.
بیرانوند یک‌قدم تا فسخ یکطرفه قرارداد با پرسپولیس
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کند.
بیرانوند در آستانه فسخ قرارداد با پرسپولیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ