با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در دومین روز از هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر رقم خورد، یک مربی خیلی زود به خط پایان نزدیک شد. پرسپولیس با همان فرمول همیشگی تراکتور را شکست داد و سپاهان هم برنده دربی شد.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
تنها تصویری که تراکتوری‌ها پس از شکست مقابل سپاهان از تمرینات تیم در کانال تلگرامی منتشر کرده‌اند، همین عکس است.
باشگاه تراکتور تبریز برخلاف پیش‌بینی‌‎ها بعد از شکست تلخ مقابل سپاهان، برنامه‌ای برای جریمه بازیکنان و اعضای تیم در نظر نگرفت تا از این حیث به دنبال آرام کردن جو روانی پیش از جدال حساس با پرسپولیس باشد.
سپاهان در مهم ترین بازی هفته اول لیگ تراکتور را آسان‌تر از تصور و بدون دردسر زیادی شکست داد.
در یک بازی پرگل و دیدنی سپاهان در اصفهان موفق به شکست دادن تراکتور تبریز شد.
تبریز - کارشناس و مربی فوتبال با اشاره به بازی اول تراکتور مقابل نماینده اصفهان گفت: معتقد هستم با برنامه ریزی می توان شکست مقابل سپاهان را پل موفقیت در مصاف با پرسپولیس دانست.
ژوزه مورایس که با شکست بدموقع به تراکتور در مسیر از دست دادن صدرنشینی قدم گذاشت، حالا برای ادعای قهرمانی در لیگ ۲۳ باید گام محکمی مقابل این تیم بردارد.
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
پرسپولیس آسان‌تر از چیزی که تصور می‌شد میزبان مازندرانی‌اش را شکست داد و فاتح گرانترین لیگ تاریخ فوتبال ایران شد. سپاهان با تیمی کهکشانی مقامی بهتر از نایب قهرمانی کسب نکرد. تیم مس کرمان نیز بهمراه مسجدسلیمان سقوط کرد
تیم فوتبال تراکتور که هفته گذشته با شکست دادن سپاهان به بالای جدول نزدیک شده بود، دیدار هفته بیست و ششم برابر ملوان را با تساوی به پایان برد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور معتقد است این تیم فراتر از انتظارات نتیجه گرفته و انتظارات بیش از حد ممکن است به آنها آسیب بزند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور پیروزی مقابل سپاهان را برد تیم ضعیف‌تر مقابل تیم قوی‌تر توصیف کرد.
تک گل رضا اسدی از روی نقطه پنالتی تکلیف مسابقه بزرگ و پرتماشاگر هفته را روشن کرد
تیم فوتبال پرسپولیس که در نزدیکترین موقعیت ممکن به صدر لیگ برتر است، در هفته بیست و دوم هم تراکتور را در وقت های اضافه شکست داد تا همچنان سایه به سایه سپاهان حرکت کند و موقتا صدرنشین شود.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
پرسپولیس در هفته‌ای که استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان خود را شکست دادند، در اهواز به تیم فولاد خوزستان باخت تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد و جذاب شود
شکست ۴-۲ مقابل سپاهان در روزی که آنها بیش از ۷۰ دقیقه ده نفره بازی کردند، نتیجه چندان ضعیفی برای این تیم محبوب شمال غرب محسوب نمی‌شود.
تیم فوتبال تراکتور امروز شکست پر گلی را مقابل سپاهان، متحمل شد.
سپاهان در دیداری بسیار جذاب و پرگل 4-2 تراکتور را شکست داده و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.
پرسپولیس با این نتیجه ۵۷ امتیازی شد تا با توجه به شکست سپاهان مقابل فولاد، در صورتی که کمیته انضباطی رای به پیروزی پرسپولیس در دیدار نیمه‌کاره مقابل تراکتور بدهد، عنوان نایب قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست و یکم قطعی شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ