راهداری البرز اعلام کرد ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۱ بهمن محور کرج به چالوس به دلیل ریزش بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سال بعد از مهاجرت ملی پوش قایقرانی به آذربایجان، رییس این فدراسیون می گوید دلیل او به مسائل مالی و البته ازدواجش مربوط بوده است.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران در دیدار فینال برابر حریف قزاقستانی مغلوب شد و به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید.
بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کاراته ایران، با سه پیروزی و یک‌ شکست نایب قهرمان کاراته آسیا در سال ۲۰۲۳ شد.
بهمن عسگری ملی‌پوش کاراته ایران با پیروزی مقابل حریف عربستانی خود راهی فینال شد.
این طرح از 20 خرداد تا 1 تیرماه اجرا می‌شود. خودروهای فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، مزدا 3 جدید، هاوال، کاپرا، کارا، اینرودز و بسترن شامل این طرح هستند.
رازی که عروس فاش کرد!/  بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید/ جنایت در جاده خاکی/ ۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی/ قصاص مجازات قتل با کلاشینکف/ پشیمان نیستم، آن‌ها کری می‌خواندند!/ پلیس مالباخته را از چنگ زورگیر‌ها بیرون کشید!/ تنبیه مرگبار نامادری
بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید
بر اساس گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به نیابت از وزارت صنعت،  معدن و تجارت، شرکت بهمن موتور توانست مقام نخست خدمات فروش در سال ۱۴۰۱ را به دست آورد.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
محرابی‌نیا گفت: مسیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال به‌دلیل بارش بهمن بسته شدند، همچنین محور درگز به قوچان در استان خراسان رضوی هم بسته شد.
اصغری گفت: فردا تهران روز تمیزی خواهد داشت. هزارکانیان در استان کردستان دمای ۲۳- داشت و سردترین ایستگاه کشور بود.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از آغاز بارش برف تاکنون شاهد ریزش هفت بهمن در جاده چالوس بودیم و واقعاً مشخص نیست که با توجه به شرایط جوی در صورت بازگشایی مسیر، مجدداً با ریزش بهمن مواجه نشویم.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز متذکر شد: شهروندان به دلیل لغزندگی و خطر ریزش بهمن از انجام سفر در محور‌های کوهستانی خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد.
آخرین اطلاعیه از استان‌های البرز و مازندران حاکی از آن است که محور چالوس (مسیر رفت و برگشت) به‌دلیل ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.
این انسداد به دلیل ریزش بهمن در منطقه سیاه بیشه در استان مازندران ایجاد شده است.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت در ۲۹ ماموریت از هشتم لغایت ۱۴ بهمن حضور داشته است، گفت: از این تعداد ۱۵ مورد حوادث جاده ای را شامل می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده کرج - چالوس که درپی ریزش چهار بهمن مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در این خصوص گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف سنگین در برخی نقاط محور کرج چالوس از جمله محدوده پیچ سرهنگ و گچسر هستیم.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ روز جمعه هفتم بهمن ماه از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: چون در سال‌های قبل شاهد ریزش بهمن در محور چالوس بودیم؛ در صورتی که شدت بارش زیاد شود توصیه کردیم چنین مسیرهایی را مسدود کنند.
در این مدت این صدا که به امانت در اختیارم بود در هیچ یک از برنامه‌های رادیو و تلویزیون و یا شبکه‌های اجتماعی استفاده نشده و امروز خوشحالم به وصیت استادم جامه عمل پوشاندم و امیدوارم با ایجاد شرایط لازم که آقای خسروی وفا ریاست محترم کمیته ملی المپیک وعده آنرا داده اند دوست داران جهان پهلوان تختی بتوانند صدای چند ثانیه‌ای تختی را که در المپیک ۱۹۶۴ توکیو از سوی استاد بهمنش ضبط شده بود را بشنوند.
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای تعهد به مشتریان در خصوص بهبود کیفیت، طرح تحول کیفی را از بهمن ماه سال گذشته تدوین و از ابتدای امسال اجرایی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ