رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که به دلیل سندسازی، فدراسیون در آستانه جریمه سنگینی قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماتیاس آلمیدا، سرمربی آ.ا.ک، صعود این تیم به مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان را کمکی از سوی پدرش و هوادار مقتول این تیم دانست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلیل درگیری لفظی با طرفدار سیتی را توضیح داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
سم آلاردایس، مربی باسابقه و قدیمی، می‌گوید دلیل جدا نشدن هری مگوایر از وستهم را به خوبی می‌داند.
مازندران امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
عربستان سعودی از سال ۲۰۱۶ و با رونمایی از سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ در یک مسیر بلند‌‌‌پروازانه قرار گرفته است. تلاش عربستان برای تنوع‌‌‌بخشی به اقتصاد و درآمدهایش به دلیل نوسانات بازار نفت در یک دهه اخیر بوده است. هدف از این پروژه اقتصادی با محوریت محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان بازنگری ساختار اقتصادی است که با تغییر نحوه درآمدزایی پادشاهی، درصدد است تا وابستگی بالا به نفت و اعتیاد به آن را کاهش ‌‌‌داده و به سمت متنوع‌سازی درآمدهای دولت حرکت کند.
کیهان نوشت: اخیراً عناصر متعددی مانند عباس عبدی در اعتماد و عباس آخوندی در شرق تلاش کردند تا کاملاً دشمنان ملت ایران را در ماجرای «مسموم‌سازی مدارس» تبرئه کنند و در عوض بدون کمترین سند و مدرک و دلیل، نیرو‌های مذهبی و نظام را متهم نمایند.
رسانه‌های لندنی و برخی شهره‌های وطنی، سوژه‌ای را برای انتقام‌گیری شکست آشوب‌های پاییز یافته‌اند و طبق معمول انگشت اتهام تسبیب یا ناکارآمدی را به سمت دین و حکومت برده‌اند. این اتهام‌افکنی‌ها البته مطابق روال گذشته بدون هیچ‌گونه سند و دلیلی است. وقتی دستگاه‌های مسئول در حوزه آموزشی و بهداشتی به قضاوتی نرسیده‌اند، خبرنگار لندن‌نشین یا سلبریتی کاخ‌نشین از کجا فهمید که ماجرا چیست و حکم را هم صادر کرد؟
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
آنتی‌بیوتیکی که برای پیروز تجویز شده، اشتباه بوده است و همین موضوع می‌تواند یکی از دلایل مهم ابتلای توله یوز به نارسایی کلیه باشد.
جورج دبلیو بوش، رییس‌جمهور وقت امریکا و تونی بلر، نخست‌وزیر وقت بریتانیا حمله خود به عراق را به این دلیل توجیه کردند که صدام حسین سلاح‌های کشتار جمعی در اختیار دارد که او را به تهدیدی برای جهان تبدیل می‌کند. به تبع این ادعا رسانه‌های جریان اصلی، گسترش این برآورد ظاهرا اطلاعاتی ایالات متحده را با خاموش کردن صدا‌های مخالف در این باره تسهیل کردند.
ماجرای تخریب بافت تاریخی شیراز، برگزاری جشنواره صنایع دستی فجر، لزوم تدوین سند صنایع دستی و تعطیلی کاخ موزه ها به دلیل بارش برف از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
کیهان خطاب به پزشکیان نوشت: مع‌الوصف و الأسف ایشان از جمله افرادی است که با کلی‌گویی و مغالطه همواره به متهم کردن نظام و سیاست‌های کلی آن می‌پردازند و متاسفانه نه دلیل معقول برای ادعا‌های خود اقامه می‌کنند و نه کسی از ایشان مدرک و سند می‌خواهد. در قضایای اخیر هم از آتش بیاران معرکه بودند که بدون اطلاع از واقعیت واقعه به کرات به تکرار ادعا‌های بدون دلیل خود پرداختند.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است. قانون برنامه پس از پایان این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار بوده و این سند بالادستی است. به دولت تاکید می‌کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را و مجلس را در رسانه‌ها تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد، به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه، دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است، قانون برنامه بعد از اتمام این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار است و این سند بالادستی است، به دولت تاکید می کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را، و در رسانه ها مجلس را تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
شریف با اشاره نقش قرارگاه سازندگی سپاه در آبادانی کشور بیان کرد: این قرارگاه یک نوع جدید از سدسازی، اتوبان‌سازی، ایجاد پل و ساخت پالایشگاه‌های نفتی را ایجاد کرده که در جهان خاص و زبانزد و بی‌نظیر است ولی به دلیل ضعف در حوزه رسانه قادر نیستیم با غول رسانه‌ای دشمن مقابله کنیم.
موسسه حقوقی «سند» اعلام کرد که رژیم آل سعود در نظر دارد ده ها نفر از نظامیان خود را که به دلایل عقیدتی بازداشت شده اند، اعدام کند.
صنعت ساختمان و به ویژه سدسازی به دلیل استفاده از منابع و انرژی قابل توجهی بر محیط‌زیست اثر می‌گذارد. مدیریت اثر‌های محیط‌زیستی سد‌ها برای مخازن آب در کشاورزی اهمیت ویژه‌ای دارد. تولید مواد، استفاده از تجهیزات و حمل و نقل به عنوان عوامل انتشار دی‌اکسیدکربن در سد‌ها در نظر گرفته می‌شوند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به سند تحول بنیادین گفت: عدم اجماع نخبگانی؛ دلیل عدم اجرای سند تحول است.
گرگان- در حالی که گردشگری می تواند بازوی توسعه گلستان باشد اما مدیران و کارشناسان بدنه گردشگری استان تعریف درستی از گردشگر نداشته و سند آمایش گردشگری هم در قفسه ادارات خاک می خورد.
کتایون ریاحی که به دلیل عملکرد تحریک آمیز در جریان اغتشاشات اخیر و همچنین ادعاهای بدون ارائه سند چند هفته ایست در زندان به سر می‌برد، شب پیش با قرار وثیقه از زندان آزاد شد.
یک کارشناس ژئوتکنیک ماجرای سد چم‌شیر را این‌طور توضیح داد: هدف از سدسازی کنترل سیلاب، تولید انرژی برق و ذخیره‌سازی آب و قراردادن آن در اختیار ذی‌نفعان است، اما در سدسازی در حوضه زهره یک هدف دیگر هم وجود داشت که به دلیل شوری این رودخانه در نظر گرفته شد. آب رود زهره مانند کارون و کرخه و دز نیست که کیفیت لازم را داشته باشد و بنابراین یک هدف مهم برای احداث سد در این محدوده این است که کیفیت آب مطلوب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ