معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: زائران حج ۱۴۰۲ که بیمار هستند برای بردن داروهایشان به عربستان نسخه انگلیسی همراه داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ که از سوم خردادماه با انتقال زائران به عربستان آغاز شد با انجام آخرین پرواز در بامداد امروز (۳ مرداد) از فرودگاه مدینه به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) پایان یافت.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
سازمان حج و زیارت از اعزام زائران ایرانی به سوریه از امروز سه‌شنبه، ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اقدامات انجام شده در حج امسال را نسبت به حج سال گذشته کیفی‌تر خواند و برای ارتقا این خدمات خواستار غربالگری سختگیرانه‌تری در اعزام زائران به حج ۱۴۰۳ شد.
ستاد عملیات حج ۱۴۰۲ اعلام کرد: تعداد زائران ایرانی فوت شده در سرزمین وحی افزایش یافت.
ستاد عملیات حج ۱۴۰۲ اعلام کرد: تعداد زائران ایرانی فوت شده در سرزمین وحی افزایش یافت
بیش از ۳۷ هزار نفر از زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه وارد مکه مکرمه و مدینه منوره شده اند تا خود را برای انجام اعمال و مناسک حج آماده کنند.
مسئول اسکان زائرین ایرانی حج تمتع ۱۴۰۲ در مدینه منوره از افزایش سرانه فضای اقامتی زائران ایرانی در هتل های شهر پیامبر خبر داد.
رئیس سازمان حج و زیارت در سومین جلسه شورای برنامه‌ریزی بعثه و سازمان حج در مدینه اظهار کرد: درعملیات حج ۱۴۰۲ از بازخوردها استفاده و همزمان اصلاحات انجام می شود.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین حج و عمره سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۲ را در سرزمین وحی را تشریح کرد.
به گفته مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، زائران ۱۰ استان از شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد که حدود ۳۰ درصد از کل زائران را شامل می‌شود. این عملیات از بامداد روز چهارشنبه سوم خردادماه آغاز شده و تا اول تیرماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ با مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام دیدار کردند.
همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع ۱۴۰۲
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: معاینات پزشکی ۷۹ هزار نفر از زائران حج تمتع ۱۴۰۲ تأیید شده است.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره تدابیر صورت گرفته برای اجرای هرچه بهتر عملیات انتقال زائران به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۲ گفتگو کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید براینکه مسئول سلامت جسمی زائران ایرانی حج ۱۴۰۲، هلال احمر است، افزود: کادر پزشکی در سطح استاندارد به عربستان اعزام می‌شود تا سلامت زائران در معرض خطر قرار نگیرد
به گفته سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ۱۱ فروند هواپیما جهت انتقال زائران در نظر گرفته شده و معاونت‌های بازرگانی، مهندسی و تعمیرات و سایر قسمت‌ها با جدیت و همت‌حداکثری در حال آماده‌سازی ناوگان برای انجام بهترین و ایمن‌ترین خدمات برای انتقال حجاج هستند.
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: وظیفه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زائران عتبات عالیات و حج تمتع و عمره است.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: استطاعت جسمی زائران برای اعزام به حج ۱۴۰۲ با حساسیت ویژه‌ و براساس دستورالعمل مدون انجام خواهد شد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اهم فعالیت های این مرکز در مراسم اربعین ۱۴۰۱ گفت: از ابتدای طرح خدمت رسانی به زائران، به ۵.۵ میلیون زائر خدمت رسانی شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه امسال حجی روان، بدون حاشیه و موفق را شاهد بودیم، گفت: امسال رضایت بیش از ۹۰ درصدی زائران محقق شد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ