امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات درباره آخرین پیگیری‌ها از عاملان و آمران حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) گفت: آخرین نفر آنان در ایران دستگیر شد و هماهنگ شده تا ان‌شاالله به کشوری که این کار را کرده برویم.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آخرین وضعیت مدل اقتصادی شبکه ملی اطلاعات را اعلام کرد و گفت: جمع بندی این موضوع در مرکز ملی فضای مجازی هنوز نهایی نشده است.
در نخستین جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اعضای جدید گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات ارائه و اولویت‌ها و نیازمندی‌ها در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم مورد بررسی قرار گرفت.
امسال زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از ۳ خرداد شروع خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
گزارش سامانه ملی ایران نوآفرین به عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا نشان می دهد بیشترین سهم شرکتهای نوپا به حوزه فناوری اطلاعات اختصاص دارد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور را اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی در کشور را تشریح کرد و گفت: پدیده قالب در همه استان‌های کشور، برودت هوا است.
آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۴۸۲ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، ۵.۳ درصد افزایش تردد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین به روزرسانی خود آمار استقبال کاربران از پیام رسانهای بومی را به تفکیک فعالیت روزانه و ماهانه اعلام کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در محورهای مواصلاتی ۶ استان کشور خبرداد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حاکم بر محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور درباره آخرین وضعیت ترافیکی توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
طبق آخرین اطلاعات ، صیادمنش از ۲۰ آذرماه دویدن نرم را آغاز خواهد کرد و احتمال رسیدن او به جام‌جهانی، کاملا ساختگی و دروغ بود.
طبق آخرین اطلاعات ، صیادمنش از ۲۰ آذرماه دویدن نرم را آغاز خواهد کرد و احتمال رسیدن او به جام‌جهانی، کاملا ساختگی و دروغ بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از تردد روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: ترافیک در مبادی ورودی پایتخت سنگین است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه باران در آزادراه قزوین و رشت در حال باریدن است، گفت: وضعیت ترافیکی محورهای قزوین ـ کرج حدفاصل پل استاندارد تا پل فردیس و شهریار ـ تهران ( محدوده شهر قدس) ترافیک گزارش شده است و تردد در بقیه محورها به‌صورت روان در حال انجام است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ماهواره خیام روزی ۴ بار و گاهی اوقات ۳ بار از روی ایران عبور می‌کند و ما تصاویر آن را با کیفیت خوب دریافت می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ