استقلال درحالی آماده اولین بازی خود در فصل جدید می‌شود که ۱۰ بازیکن این تیم سابقه گل زدن به حریف هفته اول این تیم را دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای گل فصل بیست و یکم به دنبال دریافت رضایت‌نامه از استقلال است.
سجاد شهباززاده در بزنگاهی مهم در دوران ورزشی خود قرار دارد.
نساجی با مهره‌های کاملا دفاعی دیدار برابر استقلال را آغاز می‌کند.
دلایل رد ۱۰ باشگاه در مجوز حرفه‌ای: ۱۷ نقص استقلال!
روزبه چشمی و آرش قادری بازیکنان استقلال و تراکتور در نیمه دوم مسابقه دو تیم از زمین اخراج شدند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر در شرایطی برگزار می شود که پرسپولیس یا سپاهان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. از بین مس کرمان و نفت آبادان هم یکی سقوط می‌کند.
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: بنا به تقاضای معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجامع عمومی پرسپولیس و استقلال به بعد از ۱۰ خرداد ماه موکول می‌شود.
تیم فوتبال استقلال پس از ۱۰ هفته در لیگ برتر ایران متحمل شکست شد و پرسپولیس توانست به روند پیروزی های آبی ها خاتمه بدهد.
سرمربی پرسپوليس قصد ندارد به واسطه خطر بازیکنانش از محرومیت در دربی، ریسک تغییر در ترکیب پیش‌رو را صورت دهد.
استقلال نزدیک بود در لحظات ابتدایی دیدار مقابل آلومینیوم با خطا روی هافبک اراکی‌ها اخراجی بدهد.
یکی از مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد ۱۰ بازیکن این تیم بالای ۷۰ درصد از قراردادشان را دریافت کرده‌اند.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر تیم ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی، به دور بعد صعود کردند و باید منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله باشند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
استقلال ۱۰ فروردین به لیگ یک سقوط می‌کند!
بازیکن سابق استقلال این روزها با پیراهن شمارۀ ۱۰ هوادار، به مهر‌ه‌ای قابل اعتماد، ساکت و الهامی تبدیل شده است.
داربی نود و نهم پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم آغاز شد.
هافبک دفاعی نساجی نسبت به نتایج تیمش در این فصل و عملکردشان در سوپرجام ارزیابی مثبتی دارد.
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که میلاد سرلک هافبک شماره ۱۰ پرسپولیس شانس زیادی برای سفر به جام جهانی دارد.
مصاف تیم‌های استقلال و آلومینیوم در هفته دهم لیگ برتر با تساوی بدون گل تمام شد و شاگردان ساپینتو در کورس صدرنشینی از پرسپولیس جا ماندند.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
شرایط سخت دریافت ویزا و برخی سخت‌گیری ها، باعث شده تا اسکوچیچ فهرست بلندبالایی از بازیکنان را برای حضور در اردوی تیم ملی تدارک ببیند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۶۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۱ تن از ایشان وخیم است.
انتقال شماره ۱۰ استقلال از قاسمی‌نژاد به شهباززاده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ