رونالد آرائوخو تنها مشکل بارسا در فصل جاری را عدم توانایی در زدن گل‌های بیشتر و تمام کردن کار حریف مقابل می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانیال سهرابی با شکست حریف خود در انتخابی وزن 72 کیلوگرم، آخرین ملی پوش کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی شد.
الوحده امارات می‌توانست در زمان اخراج بازیکن الشباب کار حریف سعودی را تمام کند.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
نوشاد عالمیان با پیروزی ارزشمند مقابل نفر ۱۹ رتبه بندی دنیا از ژاپن در مسابقات کانتندر کرواسی شگفتی آفرید.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: باید در امتیاز ٢۴ بر ٢٠ کار را تمام می‌کردیم تا حریف فرصت کاهش اختلاف امتیاز را نمی‌یافت. امیدوارم که در بازی‌های بعدی جبران کنیم.
رونالد کومان در نشست خبری بازی نیمه نهایی لیگ ملت ها برابر کرواسی گفت که باید در 90 یا 120 دقیقه کار حریف را تمام کنند.
شاگردان کاتانچ با برتری 3 بر صفر مقابل عمان نشان دادند، تیمی مسنجم و بابرنامه را به مسابقات کافا وارد کرده‌اند.
عبدالله ویسی، سرمربی صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد که این تیم هفته آینده با هوادارانش جشن بقا بگیرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که برای آنها اهمیتی ندارد در این رده سنی روس‌ها به مسابقات جهانی بازگشته‌اند و کشتی‌گیران ایرانی کار خود را انجام خواهند داد.
اورتون که پیش از بازی امروز با برایتون در رتبه 19 جدول قرار داشت با پیروزی پرگل 5-1 به رتبه شانزدهم صعود کرد و از منطقه سقوط گریخت.
روبرتو مارتینز، مربی تیم ملی پرتغال، اطمینان داد که به این زودی‌ها کار کریستیانو رونالدو در این تیم تمام نخواهد شد و روی او برای سال‌های بیشتری حساب کرده است.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
سندروم شیشه خیارشور را می‌شود در رفتار دولت‌مردان و اهالی مجلس دید. آن‌ها وقتی در راس کار قرار ندارند، مدام پشت سر هم تز‌های مختلف اقتصادی می‌دهند. آن‌ها به گونه‌ای حرف می‌زنند که مردم فکر می‌کنند وقتی آن‌ها به کرسی ریاست جمهوری یا صندلی‌های سبز پارلمان تکیه بزنند، تمام مشکلات حل می‌شود و شیر و عسل است که در جوی‌های کشور جاری می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
ویتنام با کسب برد در دقیقه آخر مقابل قطر، ۶ امتیازی شد و در صد جدول گروه قرار گرفت.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش در دیداری سخت برابر قطر گفت: از دقایق ابتدایی بازی راضی نیستم چرا که باید در همان ابتدا کار حریف را تمام می کردیم.
پدری معتقد است زدن یک گل و سپس عقب‌نشینی برای بارسا خطرناک است و باید یاد بگیرند با زدن چند گل، به حریفان اجازه خودنمایی ندهند.
گواردیولا بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون اعتراف کرد که تیم حریف بهتر بود و برنده شد.
تیم فوتبال سپاهان کار خود را در مسابقات لیگ برتر با نتیجه تساوی برابر ملوان از سر گرفت.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
با پایان مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا، هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند. ایران در این مرحله به مصاف تیمی می‌رود که ۲۰ روز پیش آن را شکست داده بود.
عباس ملکی، کارشناس انرژی گفت: این حرف اشتباه است که مذاکره کننده‌های ما عمدا دارند مذاکرات را طول می‌دهند، هر لحظه که می‌گذرد، به ضرر ما است؛ ما باید این مسأله را تمام کنیم. با توجه به انتخابات نوامبر ایالات متحده و بعد هم ۲۰۲۴ ریاست جمهوری، بهتر است که این کار را زودتر انجام بدهیم.
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، از نمایش تیمش در دیدار مقابل رم رضایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ