در حالی که لئاندرو رکوئنا توپ را از محوطه ۶ قدم تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه‌بان باشگاه کولو-کولو به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
9 سال پیش در چنین روزی تیم ملی آلمان با 7 گل برزیل میزبان را در نیمه نهایی جام جهانی 2014 در هم کوبید و سنگین‌ترین شکست تاریخ سلسائو را به ثبت رساند.
با رای کاربران وب‌سایت یوفا گل لیونل مسی مقابل بنفیکا به عنوان بهترین گل فصل ۲۰۲۲/۲۳ لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
ماراکانا، یکی از نمادین‌ترین استادیوم‌های جهان، دارای یک نقص کوچک است. به نظر می‌رسد ارتفاع یکی از پله‌های یک جایگاه نسبت به بقیه پله‌ها بلندتر است و باعث می‌شود تماشاگران زیادی تعادل خود را از دست بدهند. این ویدئو قبل از مسابقه بین فلامینگو و فلومیننزه ضبط شده است. ورزشگاه ماراکانا در ریو دو ژانیرو، برزیل واقع است. این ورزشگاه در سال ۱۹۵۰ تأسیس شد. پله هزارمین گل خود را در ۱۹ نوامبر ۱۹۶۹ در این استادیوم به ثمر رساند. همچنین بزرگترین گلزن تاریخ این استادیوم زیکو با زدن ۳۳۳ گل در ۴۳۵ بازی می‌باشد.
مهدی ترابی با شوتی دیدنی مقابل استقلال گلزنی کرد.
یک مسابقه فوتبال شاهد به ثمر رسیدن یکی از عجیب‌ترین گل به خودی‌ها طی سالیان اخیر بوده است. در این مسابقه دروازه بان اقدام به شوت زدن می‌کند، اما توپ به شدت به سر مدافع خودی که در فاصله نزدیک دروازه بان در حال دور شدن بود اصابت کرد و وارد دروازه شد. مدافع بر اثر این ضربه نقش بر زمین شد.
پرسپولیس دومین گل خود به نساجی را هم در نیمه اول به ثمر رساند تا کارش برای قهرمانی راحت‌تر شود.
پرسولیس خیلی زود از نساجی پیش افتاد و به جام قهرمانی نزدیک‌تر شد.
گل اول مس رفسنجان توسط منشا به ملوان در ثانیه هشتم، سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر لقب گرفت.
(ویدئو) گل به خودی عجیب شجاع خلیل زاده برابر القطر
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس به مناسبت به ثمر رساندن پنجاه و چهارمین گل خود و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور، همبرگر پخت و نام آن را «رکوردشکن» گذاشت.
کریستیانو رونالدو با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال رکورددار بیشترین تعداد بازی ملی در تاریخ فوتبال شد.
به نظر می‌رسد رکورد طولانی‌ترین گل در تاریخ فوتبال به دست یک دروازه‌بان شکسته شده باشد.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
در شب تساوی ۱-۱ بایرلورکوزن مقابل فرایبورگ، سردار آزمون ۸۶ دقیقه در زمین حضور داشت و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند و از «هواسکورد» نمره خوب ۷.۳ گرفت
وریا غفوری بازیکنان سابق استقلال در تمرین امروز تیم رسانه‌ ورزش حضور یافت.
تیم‌های ملی فرانسه و استرالیا در پایان رقابت‌های گروه D جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را به‌دست آوردند.
تیم ملی سنگال با شکست اکوادور جواز حضور در مرحله حذفی جام‌جهانی را به‌دست آورد.
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
شهروندان ترکیه از رجب طیب اردوغان در جریان شرکت در مراسم افتتاح بزرگترین پروژه مسکن تاریخ ترکیه در آنکارا، با سیلابی از گل پذیرایی کردند.
دروازه بان تیم ضمک در لیگ یک عربستان گل تاریخی به ثمر رساند و شبکه‌های اجتماعی را شعله ور کرد. در حالی که دروازه بان الجزایری توپ را از محوطه جریمه تیمش به سمت دروازه حریف شلیک کرد، توپ به زمین برخورد کرد و بر فراز دروازه بان باشگاه الطائی به پرواز درآمد تا وارد دروازه شود و همه را بهت زده کرد. مصطفی زغبه با این گل تماشایی درصدر توییتر عربستان قرار گرفت و این دیدار با برتری تیمش با دو گل به پایان رسید تا ضمک با ۱۰ امتیاز چهارم شود.
کریستیانو رونالدو در دیدار منچستریونایتد مقابل شریف اولین گلش در رقابت‌های لیگ اروپا را زد.
در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس در حالی که لیورپول ۹ گل به بورنموث زد.
در هفته دوم لیگ برتر انگلیس نتیجه‌ای باورنکردنی رخ داد و منچستریونایتد مقابل حریف لندنی‌اش برنتفورد با ۴ گل شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ