سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت سردار رشید سپاه اسلام حاج محمد خدابخش را تسلیت گفت.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران به همه تهدیدات، فتنه‌های مرموز و پیچیده، سناریوهای اسرارآمیز و رمزآلود و کینه‌ورزی‌ها در لحظه پاسخ‌های پشیمان‌کننده می‌دهد.
سرلشکر سلامی گفت: آمریکا دیگر آمریکای سابق نیست؛ هزینه‌های زیادی می‌کند، اما دستاوردی ندارد و این روند هم‌اکنون موجب شده است که تعدادی از حامیان آمریکا به سمت چین، روسیه و ایران گرایش پیدا کنند.
سرلشکر سلامی با اشاره به ضرورت پیش بینی اقدامات و سازوکارهای بازدارنده برای پایان بخشیدن به سیاست پلید اسلام ستیزی و اهانت جریان‌های ضد دینی علیه قرآن و مقدسات مسلمانان از سوی کشورها و دولت‌های اسلامی و نیز همراه‌سازی مجامع و مراجع معتبر بین المللی در این راستا ، اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم کسانی که به قرآن اهانت می‌کنند امنیت داشته باشند ؛ اگر کسی بخواهد با دین ما و قرآن ما بازی کند با تمام دنیای او بازی خواهیم کرد.
فرمانده کل سپاه افزود: با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می‌شود. باطل از جنس عدم است و وقتی حق باشد، باطل وجود نخواهد داشت. راه جامعه ما برای سعادت، اسلامی شدن است. کشورهایی که به دنبال ظلم هستند، سرانجام فرومی‌پاشند.
فرمانده کل سپاه گفت:موفقیت در جنگ جدید هم با مشارکت، همکاری و حضور همه مردم ممکن است.
سرلشکر سلامی گفت: اتفاقا امروز دشمن است که از کارکرد قدرت ما نگران است، باید هم نگران شود، در جغرافیای سیاسی هم دشمن ناتوان شده است.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهر‌های سوریه نمونه‌ای از آن چیزی است که دشمن برای مردم ایران می‌خواهد؛ آن‌ها "فقر، از بین رفتن تجارت و امنیت، بیوه کردن زنان و یتیمی فرزندان" را می‌خواهند؛ این ذهنیت شوم دشمنان در کشور‌های اسلامی است که البته تاکنون ناکام بوده‌اند.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ‌دشمنان ملت ایران را کاملا ‌می‌شناسیم و ‌با سیاست‌ها و روش‌های‌ آنان آشنا هستیم، تصریح کرد: ‌می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آنها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آنها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ملت ایران را کاملا می شناسیم و با سیاست‌ها و روش‌های آنان آشنا هستیم، گفت: می‌دانیم دشمن چه می‌خواهد و اعماق نیتشان را می‌شناسیم؛ آن‌ها می‌خواهند نور خدا را خاموش کنند؛ آن‌ها می‌خواهند پیام وحی به مردم نرسد، اما کور خوانده‌اند و قطعا در تمام توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تک‌فرزندی را پدیده خاموش انقراض نسل دانست و افزود: در رابطه با فرزندآوری و ازدواج علاوه بر گفتگو‌های چهره به چهره، مشوق‌هایی را هم در این رابطه داریم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: چندماه قبل که اغتشاشات شکل گرفته بود تصور همه دشمنان، معاندان و حامیان خارجی آنها این بود که نظام درآستانه فروپاشی است و  خود را برای پیروزی بزرگ و تغییر صحنه جهان آماده کرده بودند اما امروز خود دچار بی ثباتی و تزلزل شده اند.
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
سردار سلامی با بیان اینکه می‌خواستند ما را منزوی کنند، گفت: همسایگانی که فاصله گرفته بودند به نظام ما اقبال نشان دادند و امروز ما منبع مشروعیت نظام‌های دیگر هستیم.
فرمانده سپاه در دیدارهای نوروزی با خانواده‌های معظم شهدا گفت: شهید جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان اولین شهید ایرانی در راه فتح قدس است و فتح های امروز جبهه مقاومت، محصول راهی است که او برای آزادی قدس شریف و رهایی مردم مظلوم فلسطین از یوغ سلطه و ستم اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها باز کرد.
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار وزیر دفاع عراق گفت: سپاه آمادگی دارد علاوه بر کمک‌های مستشاری در سایر زمینه‌ها از جمله در حوزه آموزش در سطوح پایین تا سطوح بالای نیرو‌های مسلح عراق نقش موثر ایفا کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به جوانان گفت: در عصر غارت ملی جوامع توسط فرهنگ سلطه غرب باید در این میدان غلبه کنید؛ رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مانند عملیات‌های دوران دفاع مقدس است؛ خرمشهرهای امروزی همین فضای مجازی است و شما باید فاتحان آن باشید.
فرمانده کل سپاه از مرحله نهایی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در مرکز فرهنگی ۱۳ آبان بازدید کرد.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
فرمانده کل سپاه با تأکید بر اهمیت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی سوریه و ایران گفت: آماده هستیم در ابعاد و زمینه‌های مورد نیاز به نیروهای مسلح سوریه کمک کنیم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مجلس فردا با حضور فرمانده سپاه جلسه غیرعلنی دارد، گفت: در جلسه علنی مجلس نیز کلیات بودجه با حضور رئیس‌جمهور بررسی می‌شود.
احمد مسجدجامعی نوشت: آقای رسول خادم، عضو دوره‌های پیشین شورای شهر بود و در سلامت و صداقت او هیچکس تردیدی ندارد. همه می‌دانند که ورزش زورخانه‌ای و آداب پهلوانی، به‌ویژه در پایتخت، در زمان ما مدیون زحمات اوست. آیا باید با ایشان هم چنان برخوردی شود؟
خواندنی‌ترین ماجرای هواداری تاریخ جام‌های جهانی برای خوش‌بخت‌ترین ترین تماشاگر آرژانتینی در قطر رخ داد.
سلامی: با همین جوانان فریب‌خورده سراغ‌تان می‌آییم!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ