ناسا پروژه «چراغ قوه ماه» (Lunar Flashlight) که برای جستجوی منابع یخ روی نزدیک ترین همسایه زمین طراحی شده بود را متوقف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه اورتون مرگ یک کارگر در پروژه ساخت ورزشگاه جدیدش را تایید کرد.
یکی از فعالان سیاسی در عراق با اشاره به تلاش آمریکا برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق بر لزوم اتخاذ اقدامات پیشگیرانه علیه این پروژه‌های مخرب تاکید کرد.
در این برهه که با توجه به تغییرات صورت‌گرفته و ۴۸‌تیمی‌شدن جام جهانی، دیگر صعود به این تورنمنت ارزش محسوب نمی‌شود، آیا قلعه‌نویی می‌تواند به ناکامی ایران در جام ملت‌های آسیا پایان دهد؟
اداره ناظر حریم خصوصی فرانسه با اطلاع از پروژه «ورد کوین» سم آلتمن بنیانگذار چت جی پی تی اعلام کرد قانونی بودن جمع آوری داده های بیومتریک توسط آن پرسش برانگیز است.
رئیس سازمان محیط زیست د با بیان اینکه ابطال پروژه میانکاله را به هیئت وزیران داده‌ایم و این مسئله در حال پیگیری است، گفت: ابطال پروژه میانکاله را به هیئت وزیران پیشنهاد داده‌ایم.
سخنگوی جنبش نجباء عراق درباره پروژه خطرناک آمریکا و غرب با همکاری سازمان ملل در عراق هشدار داد.
سردار حاجی‌زاده: اگر این افراد به خارج مهاجرت می‌کنند، حداقل در حوزه پروژه‌های صنعت نظامی که علیه ملت ایران و مردم مظلوم جهان استفاده می‌شود، شرکت نکنند. به عنوان مثال، تعدادی از متخصصین پروژه ماهواره استارلینک ایرانی هستند، این جوانان نخبه بایستی قدر این استعداد خدادادی و مردم ایران را بدانند و شکر این نعمت، خدمت به این مردم و میهن است.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
خبرگزاری دولتی ژاپن ساعاتی پیش از شکست پروژه موشکی کره شمالی در مرحله دوم پرتاب خبر داد؛ روشن شدن غیرعادی پیشرانه ماهواره و به دنبال آن کاهش نیروی محرکه‌ به سقوط آن در دریای زرد انجامید.
سخنگوی سازمان فضایی ایران گفت: طراحی و ساخت پروژه جدید ماهواره ناهید ۳ به پژوهشگاه فضایی ایران واگذار شد.
رضا رشیدپور خاطره‌ای در کانال تلگرامی دید در شب خود روایت کرده است از صبحی که آذری جهرمی خبر شکست پروژه پرتاب ماهواره را در برنامه اش روایت کرد.
رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح وضعیت ۱۰ پروژه مهم فضایی گفت: فرآیند طراحی و ساخت ماهواره ایرانست ۱ که یک ماهواره مخابراتی با قابلیت کار در ارتفاعات بالاست، امسال توسط نخبگان آغاز می شود.
دولت آمریکا با هشدار به کره شمالی، از این کشور خواست تا پرتاب نخستین ماهواره جاسوسی خود را لغو کند و تاکید کرد که پیونگ‌یانگ می‌تواند با این پروژه، برنامه موشکی بالستیک خود را ارتقا دهد.
صبح امروز از دو پروژه فضایی «نمونه کیفی ماهواره ناهید ۲» و «نمونه پروازی ماهواره طلوع ۳» به صورت آنلاین رونمایی شد.
پروژه های ماهواره ای ناهید ۲ و طلوع ۳ فردا در مراسم روز ملی فناوری فضایی رونمایی می شوند.
رئیس سازمان فضایی ایران از آغاز فاز اجرایی منظومه ماهواره‌ای شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با شروع فرایند مناقصه و شناسایی شرکت‌ یا شرکت‌های مجری، فاز اجرایی این پروژه رسما کلید زده شد.
رئیس سازمان فضایی ایران از نامگذاری اولین منظومه ماهواره ای کشور به عنوان یکی از مهمترین پروژه های فضایی کشور به نام پروژه شهید سلیمانی خبر داد.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
کمتر اتفاق علمی بزرگی در دنیاست که رخ دهد اما یک نخبه ایرانی در مهاجرت بخشی از این پروژه های بزرگ علمی نباشد. از پروسه ساخت واکسن کرونا تا پروژه ساخت اینترنت ماهواره ای استارلینک.
عیسی زارع پور گفت: این پروژه محرمانه بود و فشار‌های بسیار زیادی روی روسیه قرار داشت که این تکنولوژی را در اختیار ایران قرار ندهد و ما توافق کرده بودیم تا زمان پرتاب محرمانه بماند با این حال نخستین خبر توسط آژانس فضایی روسیه اعلام شد و در اولین خبری هم که منتشر شد اعلام کردند که ماهواره در روسیه ساخته شده است
آذری جهرمی به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم واکنش نشان داد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
آذری جهرمی در واکنش به ادعای تکمیل پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم حکایتی را روایت کرد.
جذب اسدبیگی از سوی پرسپولیس یک انتقال جنجالی محسوب می‌شود انتقالی که سرنوشت آن را مراجع قضایی فدراسیون فوتبال باید تعیین کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ