اگر کشورهای جهان را همچون یک ملکه سلطنتی در نظر بگیریم چه شکلی می شدند؟ پاسخ هوش مصنوعی را در ویدئوی زیر ببینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از خانه‌های ایرانی را ترسیم کرده است که در آن را خواهید دید.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
هوش مصنوعی یک تصویر سازی زیبا از پسربچه های کشورهای مختلف جهان انجام داده است که می تواند جالب توجه باشد.
هوش مصنوعی این بار کشورهای مختلف جهان را به شکل روسای سازمان های مافیایی تصویر سازی کرده است.
هوش مصنوعی یک تصویر سازی زیبا از پسربچه های کشورهای مختلف جهان انجام داده است که می تواند جالب توجه باشد.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال که «کدام حیوانات اجازه حضور در کشتی نوح (ع) را نداشتند» تصاویری ترسناک و عجیب از حیوانات نفرین شده ترسیم کرده است.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی وضعیت کشور‌های قدرتمند در جنگ جهانی سوم را به تصویر کشیده است.
هوش مصنوعی به تازگی تمام کشور‌های جهان را در قالب یک ابر شرور به تصویر کشیده و توجه میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان را جلب کرده است.
یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی به تازگی تصاویری از سلفی آخرین انسان های روی زمین را به نمایش گذاشته است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.
ساعتی پیش دو سارق مسلح، اقدام به سرقت از یک طلافروشی در شهرستان زرندیه کردند. در جریان سرقت و با تیراندازی سارقان، مالک طلافروشی هدف گلوله قرار گرفته و جان باخت. سارق که در یک ساختمان مسکونی پنهان شده بود، پس از مقاومت و تیراندازی، با شلیک عوامل انتظامی کشته شد و همدستش که یک زن بود دستگیر شد.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
این تصاویر هولناک را هوش مصنوعی از سازنده اهرام مصر نشان داد!
اخیرا FBI (پلیس آمریکا) هشدار داد که کلاهبردار‌های مجازی با استفاده از هوش مصنوعی و فناوری جعل عمیق (Deep Fake) ویدیو و تصاویر مستهجن از چهره افراد مختلف تهیه کرده و از آن‌ها اخاذی می‌کنند.
هوش مصنوعی روز به روز ما را شگفت‌زده می‌کند. از تصاویر تا فیلم‌هایی که می‌سازد، همگی می‌تواند دنیای ما را دگرگون کند. با این همه هنوز این فناوری می‌تواند سرگرم کننده باشد. اخیرا نیز هوش مصنوعی طراحی برج آزادی به شکل مدرن را به تصویر کشیده است.
امروز گزارش‌هایی از یک مقاله تحقیقاتی منتشر شده که در آن به فناوری هوش مصنوعی جدیدی اشاره شده که با کمک آن می‌توان عناصر موجود در یک تصویر را به سادگی و با کشیدن آن‌ها به اطراف تغییر داد.
مریخ نورد استقامت (Perseverance) به تازگی تصویری جدید از مریخ را منتشر کرده است.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
ایرباس ۳۵۰ یکی از مدرن‌ترین هواپیماهای مسافربری جهان است که متقاضیان بسیاری هم دارد.
شرکت تربیولنت مدعی است با استفاده از این فناوری، ساکنان مناطق دور افتاده هم می‌توانند انرژی پاک را از رودخانه‌ها و کانال‌های آب برداشت کنند.
وقتی هوای ابری و مه آلود باشد، فرود آوردن هواپیما هم کمی دشوارتر از روز‌های عادی خواهد بود. در تصاویر زیر، یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ با خروج از ابر و مه در تصویر ظاهر شده و بر روی باند فرودگاه فرود می‌آید.
مریخ یکی از سیاراتی است که بسیار مورد توجه دانشمندان قرار گرفته و بشر همواره به دنبال اسکان در آن است. تاکنون عملیات‌های بسیاری برای کاوش مریخ و زمینی‌سازی آن انجام شده و دانشمندان معتقدند که مریخ برای اسکان بشر مناسب است.
اوایل این هفته، دانشمندان گوگل از ایجاد Transframer، قابلیت جدیدی که قادر به تولید ویدئو‌های کوتاه بر اساس تصاویر ورودی است، خبر دادند.
شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ