جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر، گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد. این جلسه با حضور حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی مدیرکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۲۵ مردادماه، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. در حاشیه جلسه امروز هیات دولت از تعدادی از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید شرکت‌های خودروساز داخلی به نمایش درآمد.
عکسی از ریما رامین فر و پسرش منتشر شد.
محققان گونه کوچک و جدیدی از آفتاب پرست را با نام «نانو آفتاب پرست» کشف کرده‌‌اند که با طول بدن کوچکی که دارد در واقع کوچکترین خزنده جهان محسوب می‌شود.
A۳۸۰ پادشاه هواپیماهای مسافربری است. این بزرگترین جت تجاری است که تاکنون ساخته شده است. پرواز با هواپیمای ایرباس A۳۸۰ چه پرواز روی اقیانوس اطلس باشد، چه اقیانوس آرام و چه پرش ۴۰ دقیقه‌ای، سطح جدیدی از تجمل را برای مسافران به ارمغان آورده که در هواپیماهای دیگر غیرممکن است.
رضا مراد صحرایی، وزیر تازه رسیده آموزش و پرورش در روزهای پرتلاطم این وزارتخانه به سفر حج رفت و امروز پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد. تصویر خبرگزاری فارس از این وزیر پرحاشیه، در فضای مجازی پربازدید شد.
جونیور، بزرگ ترین فرزند کریستیانو رونالدو امروز ۱۳ ساله شد و پدرش هم با انتشار تصویر و پیامی در اینستاگرام به او تبریک گفت.
دیگر پرسشی هم که هنوز بسیاری از مخاطبان برایش پاسخی پیدا نکرده‌اند مربوط به سانسور تصاویر خوشحالی پس از گل بازیکنانی است که پیراهن‌شان را از تن درمی‌آورند. چه ایرانی، چه خارجی، این صحنه‌ها مشمول سانسور می‌شود. با وجود این، چنین پرسشی بدون پاسخ مانده که چطور تلویزیون شنای مردان را پخش می‌کند، ولی از نشان‌دادن بالاتنه مردان فوتبالیست طفره می‌رود. یا اینکه چرا باید نشان‌دادن بالاتنه مردان در سریال‌های تاریخی و خارجی بدون ایراد باشد، ولی فوتبالیست‌ها شامل تحریم شوند؟
عقرب دریایی که رسما Pterygotus australis نامیده می شود، در طول دوره سیلورین در آب های استرالیا باستان پرسه می زد. با اندازه چشمگیر و ظاهر مهیب خود، بدون شک یکی از شکارچیان برتر زمان خود بود. یافتن چنین نمونه ای که به خوبی حفظ شده است، بینش ارزشمندی را در مورد اکولوژی و تکامل حیات دریایی در این دوره ارائه می دهد.
جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری خود، در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این که «توافق احتمالی بین آمریکا و ایران برای اسرائیل الزام‌آور نخواهد بود» گفت که ایالات متحده و اسرائیل تصویر مشترکی از «تهدید ایران» دارند.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ زنان تهران عصر یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در رشته‌های دومیدانی، پرتاب با نیزه و پرش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد
نشست پرسش و پاسخ دانشجویی با عنوان به توان ایران عصر سه شنبه ( ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در دانشگاه تهران برگزار شد.
زن میانسال درحالی که می‌گریست فریاد زد: «بخشیدمش» چند نفر از افرادی که آنجا بودند به طرف بلال رفتند تا طناب را از دور گردنش بردارند و مادر عبدالله نیز یکی از همان افرادی بود که با دست‌هایی لرزان کمک می‌کرد تا طناب را از دور گردن قاتل پسرش بردارد.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
در طولِ حکومتِ رامسس دوم (در حدود ۱۲۷۹ قبل‌ازمیلاد تا ۱۲۱۳ بعدازمیلاد)، فرقه مجسمه‌پرستی که به پرسشِ مجسمه پادشاه اختصاص داشت، در دارالمدینه رواج یافت. میتلند می‌نویسد پرستش فرعون و ساختِ مجسمه‌هایی که او را بازنمایی می‌کردند، توسطِ خاندان‌های سلطنتی تبلیغ می‌شد.
ورزشکاری که بودجه تهیه هتل جداگانه یا استقرار در خودروی مجهز والدینش را ندارد، در گرمای کوچه و خیابان پرسه بزند تا نوبت مسابقه‌اش برسد؟ آیا او در شرایط برابر با حریفان رقابت می‌کند و استعدادش شناسایی خواهد شد؟حتما باید ساختمان نیمه‌کاره فرو بریزد تا به فکرشان باشیم؟
دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که برای تماشای بازی پسرش در تیم ذخیره‌های برنتفورد به ورزشگاه رفته بود، مجبور شد از دست طرفدارانش فرار کند. منبع: فارس
فیونا سادمن، علاقه‌مند به حیات وحش که این منظره هیجان‌انگیز را در پارک ملی کروگر از نزدیک شاهد بوده است، می‌گوید: از ناکجاآباد، یک عقاب قهوه‌ای بزرگ به سمت جاده جلوی خودرو من روی زمین نشست و آفتاب پرست را با دقت زیر نظر گرفت. انگار در حال فکر کردن و طرح یک نقشه بود.
در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران، حضور حجت الاسلام خطیب، وزیر اطلاعات در حیاط پاستور مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و این قاب متفاوت را از او ثبت کرد. به گزارش همشهری آنلاین، به روال نشست‌های چهارشنبه هیات دولت، جلسه پرسش و پاسخ خبرنگاران با حضور تعدادی از وزیران، در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
استفاده از واژه «معترض» برای افراد مجرم که بعضاً اقدام به ترور و قتل نیرو‌های حافظ امنیت کردند، استفاده از عناوین اجتماعی مانند پزشک، ورزشکار، هنرمند، سوءاستفاده از احساسات خانواده مجرمان و پوشش پررنگ احساسات پدرانه و مادرانه و همچنین انتشار تصاویر خصوصی از زندگی آن‌ها برای نزدیک کردن حس همدردی با آن‌ها و فراموش شدن جنایت‌های شکل گرفته از جمله اقدامات رسانه‌ای است که اکنون در حال انجام است.
عموی کیان پیرفلک کودک ده ساله کشته شده در ایذه عکسی از پدر کیان را در صفحه اینستاگرام منتشر کرد و خبر داد که هنوز پدر او از جریان فوت پسرش بی‌خبر است.
این پرسش قدیمی عصر فضا است: فضانوردان چگونه در فضا از توالت استفاده می‌کنند؟ در خارج از سیاره و به دلیل کمبود گرانش، اساسی‌ترین فرایندهای بیولوژیکی انسان چالش‌برانگیز می‌شوند.
عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه‌یک دادگستری و عضو کانون وکلای مرکز، در پاسخ به این پرسش که طبق برخی تصاویر و کلیپ‌های منتشر‌شده از روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته قبل، مأمورانی در مترو حضور داشتند که به مسافران و معترضان تیراندازی می‌کردند، آیا حضور با سلاح و تیراندازی به شهروندان در چنین فضایی مثل مترو توجیه قانونی دارد؟ می‌گوید: پاسخ منفی است. یکی از ملزومات حفظ حقوق شهروندی، حقوق دفاعی متهم است و این حقوق در تمام دنیا به‌ویژه در کشور‌هایی که دادرسی نوین دارند، پذیرفته شده است. در قانون اساسی ما و در قانون آیین دادرسی کیفری نیز همین‌طور است.
وب‌سایت شبکه الجزیره در گزارشی در گفت‌وگو با کارشناسان نظامی به این پرسش می‌پردازد که چرا روسیه در جنگ اوکراین از پهپادها استفاده نمی‌کند؟
جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات دولت سیزدهم با خبرنگاران، چهارشنبه ۱۹ مرداد، با حضور تعدادی از وزرای دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ