خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با اشاره به دیدار این هفته منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان به خبرنگاران گفت حتما حدس می‌زنند که چهارشنبه شب طرفدار کدام تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - در سفر اول دولت فرهنگ و هنر از اولویت مناسبی برخوردار نبود و نه تنها مصوبه‌ای در این خصوص نداشت بلکه به فراموشی سپرده شد.
مجید جلالی رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با انتشار نامه‌ای به مهدی تاج از انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی حمایت کرده است.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون تکواندو و پس از دیدار با هادی ساعی از حمایت همه جانبه از این رشته المپیکی خبر داد.
هانا نویمان، نماینده پارلمان اروپا روز گذشته در توئیتی از آغاز مذاکرات برای تصویب قطعنامه‌ای مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی خبر داد.
«عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر در پیامی خطاب به مردم فلسطین تاکید کرده که الجزایر با همه توانایی خود در خدمت ملت فلسطین است.
رئیس جمهور اظهار داشت: حمایت‌ها از فعالیت‌های دانش‌بنیان باید بگونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به تحول و سرعت بخشیدن به فرآیند اجرایی‌سازی قانون جهش تولیدات دانش بنیان در کشور بیانجامد.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
رئیس جمهور مکزیک معتقد است که رئیس جمهور برکنار شده پرو، به صورت قانونی رئیس دولت لیما است.
فرمانده کل انتظامی بیان کرد: درخواستم از رئیس جمهور این است که حمایت‌های لازم از پلیس همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد کاهش تصادفات مانند سال گذشته باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه می‌گوید وقتی با دیدیه دشان کار می‌کنید لازم نیست برای در اختیار گرفتن سرمربی درِ خانه همسایه را بزنید.
رئیس جمهور الجزایر با بیان اینکه حمایت از مسئله فلسطین نباید در بیانیه خلاصه شود، تاکید کرد که باید اقدامات عملی برای بازپس گیری حقوق فلسطینیان اتخاذ شود.
قم- وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آینده نزدیک با مصوبه دولت و حمایت‌هایی که رئیس جمهور در این زمینه داشتند، پشتیبانی از دامداران افزایش می‌یابد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
«عبداللطیف رشید» تشکیل دولت جدید عراق را گامی اساسی برای غلبه بر بحران ها در این کشور قلمداد کرد و حمایت از آن را ضروری دانست.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان از اظهارات جوبایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از اغتشاشاگران ابراز تاسف کرد.
اردبیل - وزیر ورزش و جوانان گفت: بدون حمایت رئیس جمهور تیم‌های استقلال و پرسپولیس امکان واگذاری و شرایط مطلوب فعلی را نداشتند.
۴۶ فدراسیون آسیایی با ارسال نامه‌ای به شیخ سلمان از ریاست مجدد او در کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت کردند.
رئیس جمهور هند در مراسم دریافت استوارنامه سفیر سوریه، بر حمایت دهلی نو از دمشق تأکید و برای مردم سوریه آرزوی پیشرفت و توسعه کرد.
سخن نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، علاوه بر اینکه عاری از صحت است، توهین آشکار به شخصیت‌هائی محسوب می‌شود که در تلاش برای مقابله با دخالت‌های آمریکا و طالبان به عنوان مهره‌های آمریکا هستند.
تحلیلگران محافظه‌کار توئیت نوشته شده توسط مایکل بشلوس را پیشنهادی آشکار برای اعدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر انتشار آن بلافاصله پس از اعلام کشف اسناد فوق محرمانه از منزل ترامپ قلمداد کردند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اگر دولت لبنان درخواست کند آماده صادرات نفت به این کشور هستیم.
حمایت رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا از عزل مرادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ