رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در پک دیدار صمیمانه‌ای با بازیکنان و اعضای کادر فنی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: معاون اول رئیس جمهور از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواست که از هرگونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی‌اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولید و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.
رئیس جمهور عراق، در دیدار سفیر فلسطین در این کشور اعلام کرد که حمایت عراق از مسئله فلسطینی، همیشگی خواهد بود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از طرح‌هایی که موجب هوشمندسازی و ارتقای سطح کیفی مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی می‌شود، حمایت می‌کنیم.
حزب دموکراتیک خلق‌ کرد ترکیه در بیانیه‌ای از کمال کلیچدار اوغلو، رهبر حزب مردم جمهوری‌خواه، رقیب رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری کنونی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.
رئیس هفدهمین دوره از مسابقات روبوکاپ آزاد ایران میزان جایزه نقدی و حمایت مالی از تیم های برگزیده این مسابقات را تشریح کرد.
رئیس‌جمهور چین اعلام کرد این کشور از برقراری هر چه سریعتر آتش‌بس در اوکراین حمایت می‌کند.
رئیس فدراسیون تنیس گفت: اگر تنیس را یکی دو بار به بازی‌های آسیایی اعزام کنند می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: آزادی توهین به مقدسات مسلمانان را ندارید؛ سوئد منتظر حمایت آنکارا از پیوستن به ناتو نباشد.
ساموئل اتوئو، رئیس فدراسیون فوتبال کامرون، حمایت خود را از الجزایر برای میزبانی جام ملت‌های آفریقا 2025 اعلام کرد.
رئیس جمهور کوبا بر موضع ثابت کشورش در حمایت از سوریه به ویژه در جنگ علیه تروریسم و محکومیت تحریم های واشنگتن و ​​تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی ضد دمشق تأکید کرد.
رئیس دانشگاه کوت عراق برای حمایت از راه‌اندازی شعبه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در کشور عراق اعلام آمادگی کرد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اروپا تحریم‌ های بلاروس و ایران را به بهانه حمایت از روسیه گسترش می‌ دهد.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در این مدت 6 اعزام در رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی داشتیم که تیراندازان ما موفق به کسب 7 مدال شدند.
آیین نامه حمایت از فریلنسران فعال در حوره اقتصاد دیجیتال از سوی وزیران عضو کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال تصویب و توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
رئیس جمهور صربستان اعلام کرد غرب می تواند بر تضمین امنیت صرب های ساکن در منطقه کوزوو تاثیرگذار باشد.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید مجلس حمایت بودجه‌ای خوبی از فوتبال کرده است.
رئیس جمهور فنلاند امروز اعلام کرد که کشورش به همراه سوئد به حمایت مجارستان در پیوستن به ناتو امیدوار است.
رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور در راستای اقدامات نظارتی خود نسبت به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، میزان تکالیف و مأموریت‌های محقق‌نشده را اعلام کند.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو هر اقدامی که برای حل و فصل مناقشات میان ایروان و باکو لازم باشد، انجام می دهد.
رئیس حزب النهضه تونس ضمن اعلام موعد کناره گیری خود از ریاست این حزب، اعلام کرد که ارتش تونس یک گلوله هم برای حمایت از قیس سعید رئیس جمهور این کشور شلیک نخواهد کرد.
تحلیلگران محافظه‌کار توئیت نوشته شده توسط مایکل بشلوس را پیشنهادی آشکار برای اعدام دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به خاطر انتشار آن بلافاصله پس از اعلام کشف اسناد فوق محرمانه از منزل ترامپ قلمداد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ