هانا نویمان، نماینده پارلمان اروپا روز گذشته در توئیتی از آغاز مذاکرات برای تصویب قطعنامه‌ای مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
رئیس کمیسیون اروپا از تصمیمات گروه اقتصادی کشورهای غرب آفریقا (اِکُواس) برای اعزام نیروهای نظامی به نیجر حمایت کرد.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده مجلس، از افزایش نرخ باروری در کشور پس از ۳۰ سال خبر داد.
روزنامه انگلیسی فاش کرد که همزمان با پایان ریاست دبیرکل کنونی ناتو تا اکتبر سال آتی، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال جایگزینی استولتنبرگ با رئیس کنونی کمیسیون اتحادیه اروپا است.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: طبق بررسی‌هایی که در کشور درباره عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی برای آموزش و ترویج جوانی جمعیت انجام دادیم، تنها دستگاهی که در درون خودش برخلاف آمار کشور، با افزایش نرخ ازدواج مواجه بود، سپاه پاسداران بود.
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: نیاز است نظارت جدی‌تری از طرف مجلس بر اجرای دقیق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدامات ویژه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت کرد.
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا از حمایت این نهاد در خصوص ارائه یک میلیارد یورو کمک به ترکیه خبر داد.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده است.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده است.
بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از انتخاب رئیس کمیسیون اروپا به عنوان دبیر کل آینده ناتو حمایت می کند.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس توضیحاتی درباره میزان افزایش وام ازدواج و فرزندآوری برای سال آینده داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: در بودجه ۱۴۰۲ و برنامه هفتم توسعه حمایت جدی از صندوق‌های حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی خواهیم کرد.
در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه مقامات خارجی از قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به دلیل آنچه که «پایمال شدن حقوق بشر» در داخل کشور خوانده شد، حمایت کرد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و توصیه‌هایی به ما درباره بررسی لایحه بودجه سال آینده کرد.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اروپا تحریم‌ های بلاروس و ایران را به بهانه حمایت از روسیه گسترش می‌ دهد.
رئیس کمیسیون اروپا می گوید اروپا تا هر زمان که ضرورت داشته باشد، به حمایت از اوکراین ادامه می دهد.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در برنامه هفتم توسعه و قانون بودجه سال آینده باید مواد بودجه‌ای لازم برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیش بینی شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی ۱۰ سال گدشته به دلیل ترک‌فعل دستگاه‌ها، ۶۵ درصد در قوانین حمایت از تولید اجرایی نشده است.
رئیس کمیسیون اروپا امروز با نقض قوانین بین المللی در خصوص لزوم عدم دخالت در امور داخلی کشورهای مستقل، با حمایت از اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران گفت: باید با هم روی تحریم‌ ها کار کنیم!
بپیوند در تایم فریم روزانه در روز سه شنبه با معاملات خوبی مواجه شد، امروز مهمترین مقاومت در این مدت برای بپیوند است و باید دید می تواند از سد آن بگذرد؟
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ