اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیس برای تبدیل شدن به یک تیم مدعی در آسیا باید ترکیب فعلی خود را تقویت کند.
از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
استوری حمایتی یحیی گل محمدی درباره کریم باقری که هیچ توضیحی ندارد را چگونه باید تفسیر کرد.
یحیی گل‌محمدی برای اولین بار بعد از شایعات جدایی گفتگویی را انجام داده است.
مدیرعامل پرسپولیس اولین صحبتهای خود بعد از قهرمانی را انجام داد.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
پرسپولیس قهرمان لیگ برتر، به آخرین گام خود برای فتح دوگانه فوتبال ایران یعنی دیدار نهایی جام حذفی رسید، جایی که باید در جنگی تمام عیار و فوق حیثیتی به مصاف استقلال زخم خورده برود.
در هر دو جام خداراشکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد بیشتر و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم
تعدد بازیکنان بزرگ در رختکن گاهی می تواند مشکل یک سرمربی باشد و یحیی خوش بخت است که این مسئله بالاخره حل شد.
یحیی همین حالا هم منتقدانی جدی دارد که اعتقاد دارند اگر نتواند در این فصل هم جامی برای پرسپولیس بیاورد، باید انتهای فصل عذرش را خواست و یک سرمربی خارجی به جایش آورد.
به نظر می‌رسد احتمال بازگشت یحیی به سیستم یک مهاجم نوک و یک مهاجم سایه و استفاده از دو هافبک تدافعی در مرکز زمین بالا باشد.
پرتاب برف به سوی بازیکنان و شعارهای تند علیه آنها، کابوس امشب یحیی گل‌محمدی را تکمیل کرد.
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف فولاد برود که در نیم فصل اول در آزادی هر چه زد به در بسته خورد.
شاه‌مهره نقل و انتقالاتی اکنون به تیم سابق خود رسیده است و امیدوار است جایی که مسیر پیشرفت و چهره‌ شدنش را شکل داده، بار دیگر یک بازگشت بزرگ برای وی در پی داشته باشد.
پرسپوليس باید با نبود لوکادیا کنار بیاید و یحیی گل‌محمدی امیدوار است مهاجمان کنونی‌اش تا نیم فصل شرایط گلزنی مناسبی را طی کنند.
به نظر می‌رسد شیخ دیاباته غایب بزرگ پرسپولیس در شهرآورد باشد.
یحیی توره می‌گوید باوجود حریفان سرسخت قطر اما این تیم شاید بتواند تفاوت یک میزبان با تیمی عادی را نشان دهد.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
فرهاد حمیداوی می‌گوید هنوز پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به طور کامل پرداخت نشده است.
کرونایی‌شدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم از یک سو، در‌پیش‌بودن بازی‌های جام جهانی از سوی دیگر و البته مسئله برگزاری دربی در هفته دوازدهم، باعث شده پرسپولیس چندان تمرکزی نداشته باشد.
یحیی به شهادت همین عکس ها، ناگهان پیر شد، اما این تغییر چهره، شاید به دلیل سن و سال هم باشد. گل محمدی یک مرد ۵۱ ساله است
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
یحیی گل‌محمدی چگونه یک شبه پیر شد؟! تغییر چهره ناگهانی سرمربی سرخپوشان در جریان بازی دیروز پرسپولیس و مس رفسنجان مورد توجه هواداران و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. او پیراهن سیاه پوشید و ریش گذاشت تا در کنار موهای سپیدشده‌اش چهره متفاوتی داشته باشد
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ