فرهاد حمیداوی می‌گوید هنوز پول رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به طور کامل پرداخت نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا، اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
پیش از دوران همه‌گیری کرونا اعضای مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه همزمان با برگزاری نشست سالیانه خود با رهبر انقلاب دیدار داشتند و آخرین دیدار در مهرماه ۱۳۹۸ با حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شده بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مردم و جوانان باید تاریخ بخوانند تا بدانند چرا ملت شعار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی سردادند و جان خود را فدا کردند، گفت: مقام معظم رهبری در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب، با عفو خود، نور امیدی به صفحه وحدت در کشور تاباندند.
سخنگوی دولت گفت: استقبال گرم یزدی‌ها نشان داد امید و وحدت برای پیشرفت ایران پررنگ‌تر از همیشه است.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
مقتدی صدر نوشت: اولین ثمره جام جهانی فوتبال در اولین نسخه عربی آن؛ از سرگیری روابط قطر و عربستان بود و امید است که جامی برای وحدت صف عربی و اسلامی و گسترش و توسعه صلح به ویژه در یمن، سوریه، لبنان و دیگر کشور‌های عربی باشد.
رئیس‌جمهور گفت: باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم ایران ۴۳ قبل آزاد و از اسارت شما خارج شد و ما هرگز گاو شیرده شما نخواهیم شد.
وضعیت عجیب و بی سابقه نماینده فوتبال مشهد در لیگ دسته اول فوتبال کشور همچنان ادامه دارد.
تیم فوتبال امید وحدت با 7 بازیکن دیدار برابر مس شهربابک را آغاز کرد.
هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی خیره کننده و تاریخی فجر سپاسی شیراز مقابل امید وحدت همراه بود.
تیم امید وحدت مشهد دیدار مقابل فجرسپاسی را با نتیجه یازده بر صفر واگذار کرد.
استقلال ملاثانی با یک پیروزی پرگل خارج از خانه سرانجام رتبه اول جدول لیگ یک را لمس کرد.
خوشه طلایی ساوه با زدن یک گل در نیمه اول نماینده مشهد را شکست داد.
تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.
تیم فوتبال امید وحدت مشهد یا همان شهر خودرو سابق، این هفته را نیز با یک شکست دیگر به پایان رساند.
محسن بنگر تایید کرد یک بازیکن به خاطر پول پدرش به شکل عجیبی وارد ترکیب امید وحدت مشهد شده است.
دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به معاونان سابق ریاست جمهوری، نوشت: امید است برای اولین بار در جمع دانشجویان حاضر شوید و ضمن پاسخگویی در خصوص عملکرد خود، در دادگاه افکار عمومی شرکت کنید.
دفتر تحکیم وحدت در نامه ای خطاب به معاونان سابق ریاست جمهوری، نوشت: امید است برای اولین بار در جمع دانشجویان حاضر شوید و ضمن پاسخگویی در خصوص عملکرد خود، در دادگاه افکار عمومی شرکت کنید.
شهرداری همدان با هفت گل شکست سنگینی را به امید وحدت خراسان تحمیل کرد.
تیم امید وحدت در هفته سوم لیگ یک هم شکست سنگینی متحمل شد.
تیم فوتبال امید وحدت با مربیگری محسن بنگر، با نتیجه 5 بر صفر تن به شکست داد.
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو می‌گوید مدیران باشگاه امید وحدت خراسان باید هر چه زودتر نسبت به پرداخت بدهی بازیکنان و مربی خارجی تیم اقدام کنند.
بر اساس اخبار منتشره در مشهد به نظر می رسد تیم امید وحدت خراسان به جای شهر خودرو در بازی های فصل جدید لیگ یک شرکت خواهد کرد.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ