از روز گذشته بحث خط زدن نام یک مدافع از لیست پرسپولیس تا پایان اردوی سه روزه سرخ‌ها که جمعه خواهد بود شنیده می‌شود و شاید روز شنبه نام یک نفر از لیست بیرون بیاید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی باید به زودی وینگر راست و چپ اصلی خود برای فصل پیش رو را انتخاب کند که قطعا کار دشواری است.
اینکه ژوزه مورایس چطور می‌خواهد از چهار خرید خود در فاز هجومی بهره ببرد، یکی از جالب‌توجه‌ترین ابهامات فصل پیش رو و البته سخت‌‎ترین برای خودش است.
لزوم انحلال تشکیلات خودگردان فلسطین و همچنین آغاز اعتراضات گسترده در اراضی اشغالی، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
سرمربی پیکان کار دشواری برای بازسازی تیم خود برای حضور در لیگ برتر دارد.
بحرین آخرین حریف تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان در دو جلسه آنالیز شد.
کوریره دلو اسپورت در گزارشی ضمن تمجید از خرید جدید ساتورنیا، مصاحبه این ستاره ایرانی را هم کار کرده است.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، معتقد است که انتقاد رسانه های بارسلونا از او آزار دهنده است.
سخت‌ترین و راحت‌ترین گروه ایران در جام ملت‌ها
رئال مادرید با پیروزی برابر لیورپول راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید منتظر آشنا شدن با حریفش باشد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ویتنام گفت: برای رسیدن به مرحله بعدی سخت ترین حریف را شکست دادیم و امیدوارم در مرحله بعد هم به پیروزی برسیم.
ژاوی از اینکه با وجود برتری 0-1 برابر رئال همه از او و سبک بازی تیمش انتقاد می کنند، متعجب است و گفت حالا بهتر درک می کنید چرا بارسلونا سخت‌ترین جای ممکن برای مربیگری است.
امام جمعه کرج گفت: برخی افراد نالایق نمی‌توانند صادقانه به مردم کمک کنند و باید کنار گذاشته شوند و امروز با این حضور حماسی مردم در میدان، وظیفه کسانی که کار مردم را در دست دارند و تصمیم می‌گیرند سخت‌تر شد و باید توجه کرد، احترام و تشکر از مردم کار کردن برای آن‌ها است.
رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: سخت‌ترین شرایط اقتصادی را در ۴ سال گذشته تجربه کردیم و فضای کسب و کار بسیار نامطلوب شد.
روبرتو مارتینز، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال، با چالش‌های متفاوتی روی نیمکت این تیم روبرو خواهد بود.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
قنبرطلب: انشالله اگر بزودی قسمت شود و با آقای اژه ای دیدار کنم حتما از ایشان برای اینکه نزدیکانی دارند که به دقت اخبار کف جامعه را به اطلاع شان شان می رسانند و ایشان را به خوبی در جریان اتفاقات قرار می دهند، تشکر می کنم.
جای تعجب نیست که عقاید او نیز به سختی قابل تشخیص هستند. او می‌تواند در آن واحد هم خیلی لیبرال و هم خیلی محافظه کار، بیش از حد جبرگرا (دترمینیست) و بیش از حد اختیارگرا (لیبرتارین)، بیش از حد مذهبی و بیش از حد سکولار به نظر برسد.
محققان آزمایشگاه ملی لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی اوک ریج (Oak Ridge) در حین بررسی یک آلیاژ فلزی ساخته شده از کروم، کبالت و نیکل به نام CrCoNi بودند که موفق به اندازه‌گیری بیشترین سختی تا کنون در مواد شدند.
دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سخت‌ترین کار کی‌روش برای بازی با آمریکا انتخاب دروازه‌بان اصلی است.
سخت‌ترین حریف آفریقایی تیم ملی ایران در تاریخ
امروز که عزیزپور خود را برای مبارزه بعدی آماده می‌کند، مطمئن است با عزم راسخی که دارد، مقابل حریف برزیلی‌اش به برتری دست پیدا می‌‎کند. پیش از اینکه عزیزپور به مصاف چاوز برود، رکورد خوب ۶۷ برد و ۴ باخت را به ثبت رسانده بود.
مربی راجر فدرر سخت‌ترین شکست این تنیسور سوئیسی را به دنبال اعلام بازنشستگی‌اش فاش کرد.
نفر نخست تنیس حرفه‌ای مردان جهان پس از پیروزی در گام نخست تنیس آزاد آمریکا 2022 مطالبی بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ