رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌ وزیر ارمنستان به میزبانی رئیس شورای اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بستن مرزهای هوایی و زمینی کشورهای غرب آفریقا به روی نیجر و گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال مداخله نظامی، سران جدید نیجر از متحدان آفریقایی خود خواستار حمایت‌ همه جانبه در برابر دشمنان شدند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از این تصویر، وضعیت دریاچه‌های وان درترکیه، سوان در ارمنستان و ارومیه در ایران نشان داده شده است.
پس از اعتراض رئیس‌جمهور اوکراین به اعلام‌نشدن چارچوب زمانی مشخص برای پیوستن کی‌یف به ناتو، سران گروه هفت قرار است یک بسته امنیتی طولانی‌مدت را برای کمک به اوکراین تصویب کنند.
سران سه قوه بر تصویب لایحه‌ای جامع که ابعاد مختلف مساله عفاف و حجاب را در بر بگیرد در سریع‌ترین زمان ممکن تأکید کردند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
رئیس جمهور ترکیه، سلطان عمان و نخست وزیر پاکستان در گفتگوهای تلفنی جداگانه، فرارسیدن عید سعید قربان را به رئیس جمهور تبریک گفتند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به مناسبت روز جهانی امدادرسانی به قربانیان شکنجه، بیانیه‌ای صادر کرد.
سران چند کشور آفریقایی برای شرکت در نشست اقتصادی سنت‌پترزبورگ وارد روسیه شدند.
برخی رسانه‌ها از ورود سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان به مولداوی خبر داده و اعلام کردند که احتمال امضای توافقنامه صلح در این دیدار وجود دارد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌وزیر ارمنستان امروز در مسکو دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.
سران کشورهای گروه هفت در نشست هفته آینده قرار است بیانیه‌ای علیه دولت چین صادر و پکن را متهم به «اخاذی اقتصادی» کنند.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
علی‌رغم اظهارات تند سران ارشد جمهوری آذربایجان در روز‌های اخیر، نخست وزیر ارمنستان نسبت به معاهده صلح با این کشور ابراز امیدواری کرد.
معاهده آلماتی با حضور سران دولت‌های آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و اوکراین به امضاء رسید و مهم این است که مجالس و پارلمان‌های کشور‌های عضو از جمله پارلمان آذربایجان این معاهده را به تصویب رساندند.
سرویس مطبوعاتی دولت ارمنستان اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ دیدار و درباره پیش‌نویس توافق‌نامه صلح بحث کردند.
در حاشیه کنگره «زنان تاثیرگذار» دنیا که در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد، همسران روسای دولت‌های کشور‌های بورکینافاسو، صربستان، ارمنستان، قرقیزستان با جمیله سادات علم الهدی همسر رئیس‌جمهور ایران دیدار کردند.
«پوتین» برای شرکت اجلاس سران «سازمان پیمان امنیت جمعی» وارد پایتخت کشور ارمنستان شد.
سید ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد به شکل رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان استقبال کرد. در مراسم رسمی استقبال ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس سران دو کشور از یگان تشریفات حاضر سان دیدند.
در بیانیه سران سه کشور در پایان نشست سوچی آمده است: روسیه، ارمنستان و آذربایجان بر تعهد خود به پایبندی به توافقات قبلی تاکید کردند.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
رؤسای جمهور ترکیه و جمهوری آذربایجان به همراه نخست وزیر ارمنستان امروز در جمهوری چک با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست‌ وزیر ارمنستان به میزبانی رئیس شورای اروپا در بروکسل دیدار و گفتگو می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ