معاهده آلماتی با حضور سران دولت‌های آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، ترکمنستان، ازبکستان و اوکراین به امضاء رسید و مهم این است که مجالس و پارلمان‌های کشور‌های عضو از جمله پارلمان آذربایجان این معاهده را به تصویب رساندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گفته‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مهم‌ترین راه برای پیشگیری از گرمازدگی، نوشیدن مایعات کافی است. منتظر نمانید تا تشنه شوید. تشنگی به تنهایی نشانگر کاهش سطح مایعات در بدن است.
علیرضا بیرانوند سخت در تلاش است تا هرطور شده خودش را به شروع لیگ برساند و دروازه‌بان قرمز‌ها در هفته‌های ابتدایی باشد
عباس عبدی فعال سیاسی به گفته‌های ولایتی واکنش نشان داد.
براساس گفته‌های رئیس فدراسیون قرار است محدودیت‌های جدیدی برای ایجنت‌های فوتبال ایران اعمال شود.
رشیدی کوچی، صحبت‌های جالبی در خصوص بازار خودرو مطرح کرد و گفت: خودروسازان هر قیمتی که دوست دارند برای خودروهایشان تعیین کنند به شرطی که واردات خودرو آزاد باشد.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهاست. اسلامی است.
شماری از وزیران نفت و انرژی اوپک پیش از آغاز نشست ۱۸۶ این سازمان در وین بر اتخاذ تصمیمی صحیح برای تضمین تعادل و ثبات در بازار نفت تأکید کردند.
طبق آخرین گفته‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوع تغییر ساعت خودکار شاید در بالای ۹۰ درصد گوشی‌ها انجام شده باشد؛ اما برای برخی از مدل‌های گوشی مانند سامسونگ هنوز این اتفاق رخ نداده که در حال رایزنی هستند و یک به یک در حال انجام است.
طی هفته‌های اخیر به شکل جالب توجه و عجیبی شاهد حضور پررنگ جیمی جامپ در استادیوم‌های مختلف ایران هستیم.
طبق گفته‌های معاونین وزارت آموزش و پرورش، دولت و رئیس جمهور قصد دارند که صحرایی را به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی کند.
طبق گفته‌های وزیر دفاع واردات سامانه پدافند هوای ۴۰۰اس روسی به ایران منتفی است چراکه نمونه داخلی آن در ایران تولید وتوسعه پیدا کرده‌است.
دانشمندان با انتشار گزارشی در نشریه Science Advances اعلام کردند که سگ‌های چرنوبیل از نظر ژنتیکی متمایز هستند و با سگ‌های نژاد اصیل و هم چنین گروه‌های دیگر سگ‌های ولگرد تفاوت دارند.
هافبک محبوب هواداران سپاهان پاسخ جالبی به هجمه‌های هفته‌های اخیر علیه باشگاهش نشان داد.
چادرملو اردکان در نمایشی جالب توجه طی هفته‌های اخیر به شش برد پیاپی دست یافته تا از این حیث آماری ویژه به خود اختصاص دهد.
آنتونی رابینسون، مدافع ملی‌پوش آمریکا، که گریه‌های رامین رضائیان در آغوش او در جام جهانی قطر خبرساز شده بود، جزئیات جدیدی از برخوردش با این ستاره ایرانی فاش کرد.
براساس گفته‌های نوری قزلجه محتوای طرح صیانت در حال اجرا در کشور است، اما مهم این است که بدون مجوز مجلس است، اما گویی برخی اصرار دارند این مسائل را به صورت قانونی در بیاورند. اصراری که حالا از جانب چهره شاخص جبهه پایداری در قالب اعلام مراحل پایانی بررسی طرح، شنیده می‌شود.
طبق گفته‌های متهم، مرد مسلح قصد کشتن وی را نیز داشته، اما با او بر سر تصاحب اسلحه درگیر شد و پس از وقوع درگیری میان وی و مرد ۵۳ ساله و جدال بر سر تصاحب اسلحه، سه تیر شلیک و به شکم آن مرد اصابت کرد که باعث کشته شدن وی شد.
بعد از شکست کره جنوبی مقابل غنا گریه‌های سون هیونگ مین، ستاره کره جنوبی، و دلداری دادن سرمربی غنا به او در پایان مسابقه از صحنه‌های جالب این دیدار بود.
«فلسطینی‌ها در صورتی می‌توانند دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار دهند که معطوف به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز باشند و در عین حال، ایران نیز باید وارد گفتگو‌های منطقه‌ای با کشور‌های عربی و دیگر طرف‌ها نظیر کشور‌های اروپایی شود. در واقع، ایران باید دیپلماسی خود را به سمت و سویی ببرد که به مثابه یک تهدید از جانب اسرائیلی‌ها و لابی‌های متحدِ آن معرفی نشود. اگر این اتفاقات بیفتند، نتانیاهو تا حد زیادی یک بازنده خواهد بود با این حال اگر عکس آن اتفاق بیفتد، وی قطعا یک برنده خواهد بود.»
دیدار تیم‌های استقلال تهران آلومینیوم اراک در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ برتر مثل هفته‌های اخیر بدون تماشاگر برگزار شد.
مکرر پیشنهاد دادیم عاقلانه‌ترین اقدام از جانب حاکمیت جمع شدن بساط گشت‌های به‌اصطلاح ارشاد و حذف قانون حجاب اجباری است. توصیه‌های مکرری که آنقدر به آن توجه نکردید که این‌بار به فاجعه‌ای بی‌نهایت تلخ تبدیل شد.
در یک مطالعه جالب توجه دانشمندان دریافتند که برخی گروه‌های خونی رابطه مستقیمی با سکته مغزی زودهنگام در افراد دارد.
ارکیده‌ها یکی از بزرگترین و متنوع‌ترین گروه‌های گیاهان گلدار در جهان را تشکیل می‌دهند. خانواده ارکیده‌ها شامل بیش از ۲۵هزار گونه منفرد است و جالب اینکه از هر قاره‌ای به جز قطب جنوب می‌آیند.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ