رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس بیانیه دفتر نخست‌وزیر انگلیس، رئیس‌‎جمهور ترکیه و «ریشی سوناک» در دیدار امروز «بر عزم مشترک دوکشور برای اطمینان از دستیابی به ظرفیت کامل روابط لندن و آنکارا» تأکید کردند.
دیدار سه‌جانبه رئیس‌جمهور ترکیه، دبیرکل ناتو و نخست‌وزیر سوئد امروز در حاشیه اجلاس ناتو در لیتوانی آغاز شد.
یک منبع در دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که «اردوغان» و «بایدن» فردا در حاشیه نشست ناتو با یکدیگر دیدار خواهند کرد.
نخست وزیر یونان امروز اعلام کرد: در دیدار با «اردوغان» از خط قرمز یونان کوتاه نمی‌آیم.
وزیر دفاع ترکیه گفت که دیدار اردوغان با نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق بر مبارزه با ترویسم تاثیر مثبتی خواهد داشت.
رئیس‌جمهور ترکیه و نخست‌وزیر اقلیم کردستان عراق در مجتمع ریاست جمهوری بش‌ تپه دیدار کردند.
وزیر امور خارجه مصر در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه ای خود گفت که السیسی و اردوغان در مناسب دیدار خواهند کرد.
رئیس‌ جمهور ترکیه و نخست وزیر کوزوو در استانبول دیدار و درباره روابط دو جانبه‌ و مسائل منطقه‌ ای به ویژه حوزه بالکان گفتگو کردند.
رئیس جمهور ترکیه نسبت به دیدار با بشار اسد در نشست سه جانبه با همتای روسی خود ابراز امیدواری کرد.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که تعیین تاریخ برگزاری مذاکرات با طرف سوری در دست بررسی است.
وزیر خارجه ترکیه امروز با تأکید بر اینکه «تاریخ دیدار اسد، پوتین و اردوغان هنوز مشخص نیست» در سخنانی به آتن هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه در حاشیه نشست گروه 20 در جزیره بالی اندونزی، پشت درهای بسته و به دور از دوربین های خبرنگاران دیدار کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به شهر بالی اندونزی سفر کرده، در حاشیه این نشست با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی دیدار کرد.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
رئیس جمهوری ترکیه در حاشیه نشست سران اروپایی در پراگ با نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که دیدارش با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بعید نیست و ممکن است هنگامی که زمانش برسد با هم دیدار کنند.
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که دیدارش با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بعید نیست و ممکن است هنگامی که زمانش برسد با هم دیدار کنند.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که برای شرکت در نشست جامعه سیاسی اروپا به پراگ سفر کرده است، با الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان و نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان دیدار و گفتگو کرد. امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه نیز در این دیدار حضور داشت.
برای نخستین بار طی ده سال گذشته، رییس جمهور ‎ترکیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه‌نگار معروف رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نخست وزیر این رژیم با اردوغان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار خواهد کرد.
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
مولود چاووش اوغلو وزیرخارجه ترکیه اخبار منتشر شده در زمینه دیدار احتمالی رجب طیب اردوغان و بشار اسد را تکذیب کرد.
وزیر خارجه ترکیه امروز با اعلام زمان دور جدید نشست میان نمایندگان این کشور با همتایان سوئدی و فنلاندی آن ها گفت: گفتگو میان ادوغان و اسد مطرح نیست؛ البته با وزیر خارجه سوریه دیدار کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ