جنگ‌های بزرگی اتفاق افتاد. همه برای اردشیر می‌جنگیدند. شاید ۶ هزار نفر بودند. فرمانده دستور داده بود تنگه بسته شود. پس دژ بزرگی ساخته شد که بعد‌ها نخستین بنای دوره ساسانی لقب گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: در اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات اوج بار، برق مصرف می‌شود.
بنا بر گزارشی، در ۲۰ ماه اول کودتای نظامی در میانمار، بیش از ۶ هزار غیرنظامی جان خود را از دست دادند.
سمنان- استاندار سمنان گفت: ارزش ریالی و گردش اقتصادی حاصل از فروش پسته در استان بالغ بر شش هزار میلیارد تومان است.‌
رئیس سازمان انرژی­‌های تجدیدپذیر با اشاره به اینکه به زودی ساخت ۶ هزار مگاوات تجهیزات خورشیدی در سال آغاز خواهد شد، گفت: توسعه ۱۵۰۰ مگاواتی تجهیزات نیروگاه خورشیدی در دستور کار قرار دارد.
۶ هزار و ۵۴۶ دستگاه و تجهیزات آزمایشگاهی درحوزه زیست فناوری به یاری پژوهشگران و فناوران داخلی آمدند.
مشهد ـ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴ هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به ۲ هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.
مشهد ـ رئیس شوراهای حل اختلاف خراسان رضوی گفت: حدود ۴ هزار زندانی در خراسان رضوی با عفو مقام معظم رهبری، آزاد و نزدیک به ۲ هزار نفر مشمول تقلیل مجازات شدند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از تحصیل ۶ هزار دانش آموز این استان در مدارس صدرا وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.
معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اضافه شدن ۶ هزار هکتار زمین به شهرک های صنعتی تا پایان سال، گفت: شهرکها و نواحی صنعتی کشور حداقل ۲ هزار و ۱۰۰ لیتر کسری آب و ۳ هزار مگاوات کسری برق دارند.
بر اساس اطلاعات ارزیابی زیست محیطی سد چمشیر، عملیات جبران پوشش گیاهی سد ناشی از عملیات پاک تراشی در قالب توسعه فضای سبز در مناطق دسترسی و همچنین تقویت پوشش لکه‌های بومی انجام شده است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ۴۳ درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق ۱۷ و ۱۸ ؛ ۶ هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.
دادستان سابق انتظامی قضات گفت: امسال ۶ هزار و ۵۰۰ کارنامه قضایی برای قضات صادر شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات در قالب تبصره ۱۸ برای اشتغالزایی در استان ها پرداخت می شود.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر کدکن حیدریه از آغاز آسفالت هزار مترمربع از محوطه مدارس شهر کدکن خبر داد وگفت: ۶ هزار متر مربع از محوطه مدارس منطقه نیازمند محوطه سازی و آسفالت است.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره آموزش و پرورش شهر کدکن حیدریه از آغاز آسفالت هزار مترمربع از محوطه مدارس شهر کدکن خبر داد وگفت: ۶ هزار متر مربع از محوطه مدارس منطقه نیازمند محوطه سازی و آسفالت است.
سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: هم اکنون در کل کشور تعداد ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا وجود دارد و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: در لایحه بودجه رقمی معادل ۶,۰۰۰ میلیارد تومان از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای تأمین اعتبار طرح‌های نیمه‌تمام در همان استان و محل تعهد شده است.
معاون برق و انرژی وزیر نیرو با اشاره به تابستان بدون خاموشی امسال، از تدوین ۱۴۰ برنامه برای عبور از دومین سال بدون خاموشی در وزارت نیروی دولت سیزدهم خبر داد.
بیش از ۶ هزار نفر از مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان در روز جمعه ۸ مهر به‌ مناسبت هفته گردشگری بازدید کردند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
«شاهین زنوزی» یکی از مجموعه‌داران معروف تهران گفت: تصمیم گرفتم مجموعه‌ای از این ماشین‌ها برای خودم دست و پا کنم، یک کفش آهنی پوشیدم و سراغ مغازه‌هایی رفتم که ماشین‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی را داشتند. از این شهر به آن شهر می‌رفتم و از فروشنده‌ها ماشین‌های ارزنده این بازه زمانی را می‌خریدم. حتی سراغ بستگان و فامیل‌ها هم رفتم و ماشین‌هایی که در کودکی جمع کرده بودم و به بعد‌ها به آن‌ها داده بودم هم به خانه آوردم. حالا در ۶۲ سالگی مجموعه‌ای دارم که می‌توانم بگویم رویای کودکی‌ام با آن محقق شده است.
اردبیل- وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم ورزش و جوانان از مالیات ارزش افزوده ۶ هزار میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن جاری و ۳۰ درصد آن عمرانی است.
سرپرست اداره کل روابط عمومی هلال احمر از مراجعه بیش از ۶ هزار مسافر ایرانی به درمانگاه هلال احمر در زرباطیه عراق خبر داد.
سخنگوی اورژانس کشور از گرمازدگی ۶ هزار و ۵۵۴ نفر از زائران اربعین به مراکز درمانی به خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ