اصفهان- مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به افزایش بین ۳۰ تا ۴۰ درصد مصارف برق در تابستان، گفت: در اصفهان ۶ هزار مگاوات در ساعات اوج بار، برق مصرف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جولایی بابیان اینکه طی ۳روز گذشته از ابتدای مرداد روزانه حدود ۳۱۱میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه‌های کشور تزریق شده است،اعلام کرد نیروگاه‌های متصل به شبکه گازهمچنان سوخت مایع استفاده نمی کنند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: بر اساس آمار به دست آمده از کشور مقصد روزانه ۴ تا ۵ هزار دام سبک از کشور به مقصد بندر خصب عمان قاچاق می‌شود.
براساس بیانیه این مرجع قانونی که در نروژ با نام Datatilsynet شناخته می‌شود، نقض قوانین توسط متا چنان آشکار بوده است که این کشور لازم دیده که همین حالا دست به مداخله بزند. این حکم پس از آنکه دادگاهی در اروپا متا را از گردآوری اطلاعاتی مثل موقعیت مکانی، رفتار و اطلاعات مورد استفاده درزمینه تبلیغات منع کرده بود، منتشر می‌شود.
کرمان- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه ۶ کارخانه خودروسازی در استان مجوز فعالیت دارند، افزود: روزانه ۸۲۲ خودروی جدید در استان کرمان مونتاژ و تولید می شود.
بهترین روش فعلی برای تشخیص وضعیت ویتامین دی (به شکل 25(OH)D) اندازه‌گیری میزان آن در خون است و به طور کلی افرادی که غلظت 25(OH)D در خون آنها کمتر از ۱۲ نانوگرم در میلی‌لیتر (۳۰ نانومول در لیتر) باشد، در معرض خطر کمبود ویتامین دی هستند.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
استاد بیماری‌های کلیه با بیان اینکه یک فرد معمولی در ۲۴ ساعت باید حدود ۲ تا ۳ لیتر آب مصرف کند، گفت: البته ملاک درباره میزان مصرف آب بستگی به میزان فعالیت بدن دارد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز ۷ دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
مدیرکل آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر گفت: در سال گذشته به طور متوسط در هر روز 7 دوره آموزش تخصصی امدادگران در رشته‌های مختلف نجات در سراسر کشور برگزار شد.
همتی نوشت: «برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟ واردات سواری دست دوم؟ فروش روزانه ۶ هزار ربع سکه؟ توزیع کالا برگ؟ عوارض از قبور؟ برای تصمیمات و برنامه های خود فکر هم می کنید؟»
سخنگوی طالبان گزارشی از تولید نفت در افغانستان ارائه کرد. وی در صفحه توییتر خود نوشت: روزانه ۲۰۰ تن نفت خالص از معدن قشقری استخراج می‌شود که سی و یک هزار دلار درآمد دارد.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه گفت: نزدیک به ۱۵ هزار کپسول گاز مایع بین ۱۱۵ هزار و ۸۰۰ خانوار در تربت حیدریه توزیع شده است.
بسیاری از افراد می‌پرسند: اگر من همان غذایی را که در ۳۰ سالگی می‌خوردم اکنون نیز می‌خورم و فعالیت بدنی مشابهی انجام می‌دهم چرا وزن‌ام افزایش می‌یابد؟ نیازهای انرژی در هر فردی بسته به عوامل متعددی متفاوت است. اولین مورد سن است زیرا با افزایش سن نیازهای انرژی متفاوت است.
به طور متوسط مصرف هشت لیوان مایعات، ترجیحا آب، در روز برای بالغین توصیه می‌شود.
از آنجا که بدن قادر است کل کلاژن مورد نیاز را در صورت پیروی از یک رژیم غذایی متعادل تامین کند، مصرف مکمل‌های غذایی برای همه افراد لازم نیست.
اصفهان- مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: روزانه ۴۰۰ میلیون تومان بابت هزینه‌های جاری چون رفت‌ و روب، آبیاری فضای سبز و جمع آوری پسماند تر و خشک در منطقه ۱۳ شهر اصفهان خرج می‌شود.‌
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: در حال حاضر روزانه در حدود چهار هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کند و مراکز فاقد صف انتظار هستند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور روزانه دست‌کم ۶ پهپاد اوکراینی در منطقه خرسون و مناطق جمهوری خلق دونتسک، سرنگون می‌کند.
روزانه چقدر لبنیات بخوریم؟
باتوجه به اهمیت تامین کلسیم، فسفر، پروتئین و ... برحسب اینکه کدام یک از این مواد غذایی در محل زندگی بیشتر یافت می‌شوند، افراد بزرگسال سالم روزانه دو تا سه واحد از این گروه باید مصرف کنند.
مواد غذایی مانند انواع نان، برنج، ماکارونی، رشته، گندم، جو و ذرت در گروه مواد غذایی نان و غلات قرار می‌گیرند. گروه نان و غلات منبع کربوهیدرات‌های پیچیده و فیبر هستند. موادغذایی این گروه بیشتر نقش تامین انرژی بدن را به عهده دارند.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ